بازدید 2164

میرسلیم: مباحث آقازادگی در خانواده رهبری جایی ندارد

نامزد انتخاباتی مؤتلفه درباره آخرین چاره‌اندیشی مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برای کشور گفت: ایشان گفته بودند باید همانند دوران رئیس‌جمهوری بنده که با رهبری هماهنگ بودم و صدا و سیما و سپاه هم همراهی می‌کردند همگان متحد شوند تا بتوانیم به نتیجه برسیم.
کد خبر: ۶۶۲۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵ 01 February 2017

به گزارش آنا از روابط عمومی حزب مؤتلفه اسلامی، مصطفی میرسلیم در مراسم گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در مسجد حضرت ولیعصر(عج) قم گفت: امروز میان جامعه و ارزش‌های انقلاب فاصله افتاده است و این موضوع باید مورد توجه دلسوزان انقلاب اسلامی قرار گیرد.
وی همچنین افزود: هر خدشه‌ای که به نظام اسلامی وارد کنیم، خیانت است.
میرسلیم با اشاره به اینکه نظر امام خمینی(ره) با نظر آیت الله خامنه‌ای در دوران ریاست جمهوری ایشان در برخی حوزه‌ها متفاوت بود، گفت: با این حال آیت‌الله خامنه ای از نظر امام(ره) تبعیت می‌کردند.
این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در آخرین روز عمرش گفت چاره مشکلات کشور این است که همانند دوران رئیس‌جمهوری بنده که با رهبری هماهنگ بودم و صدا و سیما و سپاه هم همراهی می‌کردند همگان متحد شوند تا بتوانیم به نتیجه برسیم.
وی با اشاره به معضل فساد در کشور گفت: فردی که اختلاس هزار میلیاردی در کشور انجام می‌دهد باید باج‌های بسیاری را به افراد مختلف بدهد تا کسی با او کار نداشته باشد. با بروز برخی مفاسد در کشور نمی‌توانیم آرمان‌های انقلاب اسلامی را به نتیجه برسانیم؛اگر نسبت به مفاسد کوتاه بیایم اساس ارزش‌های انقلاب اسلامی که به آنها افتخار می‌کنیم از بین می‌رود.
نامزد انتخاباتی موتلفه همچنین تأکید کرد: رگ و ریشه‌هایی که جامعه را به سمت فساد هدایت می‌کند باید خشکانده شود.
میرسلیم ادامه داد: مباحث آقازادگی در خانواده رهبری جایی ندارد. رهبر انقلاب به عنوان یک الگو، با دنیاطلبی فاصله زیادی دارند در حالی که بسیاری از افراد دیگر گرفتار دنیاطلبی شده و به بدبختی خواهند رسید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل