بازدید 2975

مقصد اوبامیانگ درلالیگا کدام تیم است؟

رئال‌ مادرید را فراموش کنید! حرف‌های زیادی در مورد حضور من در این تیم زده می‌شود. چیزهای بیشتری از رئال برای زندگی کردن وجود دارند، حتی اگر پیوستن به این تیم برایم یک رویا باقی بماند.
کد خبر: ۶۶۲۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵ 01 February 2017
مهاجم گابنی زردپوشان وستفالن اشاره کرد که این، آخرین فصل حضورش در دورتموند است.
 
به گزارش تابناک ورزشی، پی‌یر امریک اوبامیانگ که در خصوص آینده‌اش و احتمال پیوستنش به تیم‌های رئال‌ مادرید و منچسترسیتی شایعاتی مطرح است در گفت‌وگو با شبکه رادیویی «مونت کارلو» فرانسه در پاسخ به این پرسش که «در فکر جدایی از دورتموند هستید؟» گفت: این پرسشی است که همین حالا هم در ذهن خودم نقش بسته است، البته در نظر دارم که در این تابستان از دورتموند جدا شوم. قطعاً از بودن در دروتموند حس خیلی خوبی دارم چون هواداران این تیم فوق‌العاده هستند.دورتموند باشگاه بزرگی است. با این حال این پرسش در ذهنم هست که اگر می‌خواهم گام بعدی را بردارم، نباید دورتموند را ترک کنم؟ پاسخی برای این سوال ندارم و کمی زمان خواهد برد تا پاسخی قطعی برایش پیدا کنم.
 
وی افزود: من 27 ساله‌ هستم. اگر می‌خواهم به منظور پیشرفت کاری کنم، باید در تابستان پیش‌رو این کار را کنم. آیا ارزشش را دارد یا خیر؟ باید ببینیم چه انتخاب‌هایی دارم و اینکه آیا در تیم جدید فرصت بازی پیدا خواهم کرد یا خیر. اگر هم از دورتموند جدا نشوم، بدین معنی است که در اینجا به بازی‌ام پایان خواهم داد. به هر حال فرصت دارم تا در این مورد فکر کنم.
 جدایی اوبامیانگ ازدورتموندوحضور درلالیگادرپایان سال جاری

مهاجم تیم ملی گابن که تا سال 2020 با دورتموند قرارداد دارد و در 15 بازی از رقابت‌های فصل جاری بوندس‌لیگا 16 گل به ثمر رسانده، تأکید کرد: خیلی از مردم دوست دارند من را در انگلیس ببینند، اما این لیگ، لیگی نیست که بیشتر از لیگ‌های دیگر من را به خود جذب کند. اگرچه لیگ برتر می‌تواند باعث پیشرفت بیشتر من شود، اما واقعاً عاشق لالیگای اسپانیا هستم و این لیگ برای جذاب است.
 
وی در ادامه گفت: رئال‌ مادرید را فراموش کنید! حرف‌های زیادی در مورد حضور من در این تیم زده می‌شود. چیزهای بیشتری از رئال برای زندگی کردن وجود دارند، حتی اگر پیوستن به این تیم برایم یک رویا باقی بماند.  
اوبامیانگ در پایان در مورد شایعه حضورش در فوتبال چین هم اظهار داشت: رفتن به چین جزو اهداف من نیست، به خصوص حالا. در این مقطع اصلاً به این موضوع فکر نمی‌کنم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار