بازدید 1778

آرزوی حاجی بابایی برای اصلاح‌طلبان

دبیرکل جبهه یکتا گفت: ما برای اصلاح طلبان آرزوی وحدت می‌کنیم تا یک رقابت معنادار شکل گیرد البته ما به دنبال یک حرکت دو قطبی نیستیم.
کد خبر: ۶۶۲۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸ 01 February 2017
حمیدرضا حاجی‌بابایی عضو هیات موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ، با اشاره به فعالیت جبهه متبوعش گفت: یک همگرایی میان نیروهای انقلابی تشکیل شده و از سراسر کشور گروه‌ها و جریانات مختلف به این جبهه پیوسته‌اند.  
 
وی افزود: ادامه فعالیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به معنای نبود مشکلات نیست و یکسری نقایص نیز در کار وجود دارد که باید برطرف شوند اما حرکت این جبهه به معنای "نه" گفتن به وضع موجود است و جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در یک تقسیم‌بندی یکطرفه و سیاسی نمی‌گنجد. 
 
حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه نیروها و جریانات دیگر نیز می‌توانند به جبهه نیروهای مردمی انقلاب بپیوندند اظهار داشت: وحدت نیروهای انقلابی در حال شکل‌گیری است و احتمال دارد افرادی که در مسیر انقلاب هستند و در گذشته با یکدیگر در تقابل بودند به جبهه‌مردمی بپیوندند. 
 
وی با بیان اینکه اگر اصلاح‌طلبان به وحدت برسند ما خوشحال خواهیم شد،‌ تصریح کرد: در روند انتخابات اگر گروهی مقابل جبهه مردمی وجود داشته باشد، ما برای آنها نیز آرزوی وحدت می‌کنیم تا یک رقابت سنگین و معنا دار در کشور شکل گیرد که با حضور پر شور مردم در انتخابات همراه شود. البته ما به دنبال یک حرکت دو قطبی نیستیم چرا که ایجاد رقابت سالم در کشور سازنده است. 
 
حاجی‌بابایی در ادامه افزود: البته همه جریانات باید برنامه‌های خود را برای حضور در انتخابات ارائه دهند و در مجموع مردم تصمیم‌گیری خواهند کرد، اما خوشحال می‌شویم که جریان مقابل نیز به وحدت برسند. 
 
عضو هیات موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در مورد تاثیر عدم حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات 96 و به خصوص در صندوق رای جریان اصلاحات گفت: همه شخصیت‌های کشور دارای جایگاه ویژه هستند اما انتخابات یک صحنه برنامه‌ محور است و شخص محور نیست. 
 
وی در پایان تصریح کرد: انتخابات با برنامه و شخصیت‌های جریانات به نتیجه می‌رسد و هر جریانی دارای شخصیت‌های تاثیرگذار هستند اما در مجموع باید گفت که مردم به برنامه‌ها و شاخصه ها رای خواهند داد. 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر