بازدید 3853
۱

قیمت گازوئیل افزایش پیدا نمی‌کند

کد خبر: ۶۶۲۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱ 01 February 2017
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه هیات دولت باید در مورد افزایش قیمت گازوییل تصمیم بگیرد، اظهار کرد: هنوز برنامه‌ای برای افزایش قیمت گازوییل در سال ۹۶ نداریم.

به گزارش ایسنا، عباس کاظمی در حاشیه نشستی که صبح امروز برگزار شد، در مورد افزایش قیمت گازوییل در پاسخ به ایسنا گفت: هیات دولت باید در این مورد تصمیم بگیرد و تا جایی که اطلاع دارم برنامه‌ای برای افزایش قیمت گازوییل ندارد.

وی در پاسخ به سوال دیگر ایسنا مبنی بر اینکه افزایش قیمت گازوییل در بودجه ذکر شده است، گفت: بودجه یک سند کمی است و اگر قرار است قیمت گازوییل افزایش پیدا کند، باید صراحتا اعلام کنم هنوز برنامه‌ای برای افزایش قیمت گازوییل در سال ۹۶ نداریم.

وی در ادامه با بیان اینکه نیاز کشور به بنزین سوپر ۵ درصد بوده است، گفت: در یک مدتی تهیه بنزین سوپر در پالایشگاه اراک به مشکل خورد و توزیع بنزین سوپر در تهران با اختلال روبرو شد. اما در حال حاضر در تولید بنزین سوپر مشکلی وجود ندارد.

معاون وزیر نفت در مورد حجم ذخیره بنزین در کشور گفت: ذخیره بنزین بالای یک میلیارد لیتر است.

کاظمی در مورد حذف کارت سوخت نیز توضیح داد: بنزین از خرداد سال ۹۴ با سهمیه توزیع نشده و فقط مکانیزم الکترونیکی کارت سوخت در جایگاه است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
نه تو رو به خدا ببرش بالا!!!!!!!!!! شما که خیلی از مشکلات این مردم رو حل کردید و فقط قیمت گازروئیل مونده که اون رو ببرید بالا...
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان