بازدید 2283

تجمیع واحدهای پرورشی خُرد راهکاری برای بهبود وضعیت مرغداران

عضوکمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس گفت:پشتیبانی ،حمایت های دولتی و توسعه حضور اتحادیه ها عواملی برای توسعه مرغداری ها در کشور به شمار می آید.
کد خبر: ۶۶۲۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳ 01 February 2017
علی اکبری درگفت وگو باخبرنگارخبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت مرغداری های کشور،گفت:تشکل های مرغداری در کشور ساختار مناسبی دارند و اگر این مرغداری ها تحت پشتیبانی دولت و حمایت های اتحادیه های مرغداری ها قرار بگیرند،بطور حتم وضعیت مرغداری ها بهبود بخشیده می شود.

نماینده مردم شیراز درمجلس شورای اسلامی،تصریح کرد:آمایش تولید در  مرغداری ها بر طبق ظرفیت تولید باید در دستورکار قرار بگیرد و این درحالی است که در گام نخست باید میزان مصرفی مرغ در داخل مشخص و سپس مازاد تولید مرغ نیز پس از بازاریابی بین المللی روانه بازار مصرفی شود.

اکبری افزود:باید تدابیری برای افزایش قدرت خرید مردم برای تهیه مرغ و فرآورده های آن اندیشده شود؛زیرا مرغداران با هزینه بالا تولیدات را روانه بازار می کنند اما ازسوی دیگر نیز بسیاری از مردم توان  خرید مرغ  را دربازار ندارند.

عضوکمیسیون کشاورزی،آب ومنابع طبیعی مجلس با بیان اینکه تجمیع واحدهای پرورشی مرغداری های خُرد راهکاری برای بهبود وضعیت مرغداران به شمارمی آید، یادآورشد:پشتیبانی،حمایت های دولتی و توسعه حضور اتحادیه ها عواملی برای توسعه مرغداری ها درکشور به شمار می آید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار