بازدید 4143
۲

مهار آتش سوزی در بیمارستان «رازی» رشت

حادثه آتش سوزی در بیمارستان «رازی» رشت که بامداد امروز رخ داد، بدون خسارات جانی و با هوشیاری و سرعت عمل ۶۴ آتش نشان مهار و اطفا شد.
کد خبر: ۶۶۲۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰ 01 February 2017
حادثه آتش سوزی در بیمارستان «رازی» رشت که بامداد امروز رخ داد، بدون خسارات جانی و با هوشیاری و سرعت عمل ۶۴ آتش نشان مهار و اطفا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، معاون عملیات سازمان آتش نشانی اعلام کرد: آتش سوزی در یکی از ساختمان های بیمارستان رازی به مساحت حدود۳۰۰ متر اتفاق افتاد که از دو جهت قابل گسترش بود چرا که این آتش سوزی از طرفی به ساختمان سنگ شکن که در تیرماه سال جاری طعمه آتش سوزی شده بود و از سویی به ساختمان بخش دیالیز متصل می شد.

شهرام مومنی ادامه داد: محل آتش سوزی یکی از ساختمان های اداری بود که خوشبختانه با حضور به موقع آتش نشانان و محاصره حریق از چند جبهه آتش تحت کنترل قرار گرفت و با تلاش نفسگیر آتش نشانان در همان ساختمان مهار و اطفا شد و به هیچ کس آسیب جانی نرسید.

وی اظهار کرد: این آتش سوزی در ساعت ۴:۵۶ دقیقه صبح امروز ۱۳بهمن ماه به مرکز ستاد فرماندهی اطلاع داده شد و نخستین نیرو های اعزامی ظرف کمتر از دو دقیقه از ایستگاه پنج آتش نشانی به محل حادثه رسیدند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت افزود: با توجه به مشاهده دود و شعله سرکش آتش از سوی مرکز فرماندهی اعلام وضعیت فوق العاده شد و برای کنترل و اطفای این آتش سوزی ۶۴ آتش نشان به همراه افسران ارشد در محل حادثه حضور یافتند و توانستند ظرف مدت کوتاهی آتش را مهار و تحت کنترل خود در آورند .

مومنی با اشاره به اینکه علت حادثه در دست بررسی است، گفت: گزارش نهائی این حادثه و دلیل اصلی آتش سوزی پس از بررسی نهایی مشخص و اعلام می شود.

بیمارستان و مرکز آموزشی درمانی و تحقیقاتی رازی شهر رشت بزرگترین بیمارستان استان گیلان از لحاظ وسعت است که تیرماه سال جاری نیز به دلیل فرسودگی زیرساخت های برق رسانی دچار حریق در بخش دیالیز شده بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
اتصال سیم برق.برخورد صاعقه
كار شاپور اول ساساني بوده است
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر