بازدید 2299
۱

هدف از رزمایش سه‌جانبه در خلیج فارس

برنامه‌ریز رزمایش سه‌جانبه انگلستان، آمریکا و فرانسه در خلیج فارس گزارش‌های منتشر شده در مورد اینکه هدف از رزمایش قدرت‌نمایی به ایران است را رد کرد.
کد خبر: ۶۶۲۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۰ 01 February 2017
برنامه‌ریز رزمایش سه‌جانبه انگلستان، آمریکا و فرانسه در خلیج فارس گزارش‌های منتشر شده در مورد اینکه هدف از رزمایش قدرت‌نمایی به ایران است را رد کرد.

به گزارش فارس، مسئول برنامه‌ریزی رزمایش نظامی مشترک انگلستان، آمریکا و فرانسه در خلیج فارس گزارش‌های منتشر شده مبنی بر اینکه هدف از این تمرین نظامی شبیه‌سازی رویارویی با ایران است را رد کرد.

به نوشته پایگاه «استارز اند استریپس»، ناخدا سوم «آنت والاس» برنامه‌ریز رزمایش «یونیفاید ترایدنت» (سه‌گانه متحد) که در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد، گفت: «این [رزمایش] به هیچ‌وجه قدرت‌نمایی برای ایران نیست.»

وی افزود: «دلیل اینکه داریم این تمرین را انجام می‌دهیم، همانطور که بارها و بارها هم تأکید کرده‌ام، این است که انجام این کار اینجا ساده‌تر از هر کجای دیگری است. این فرصتی کلیدی است تا بتوانیم کشتی‌ها را گردهم آورده، با هم تمرین کنیم و با هم عملیات انجام دهیم. واقعا، اینکه این تمرین در خلیج [فارس] است، تصادفی است.»

در روزهای گذشته شماری از رسانه‌ها با اشاره به برگزاری این رزمایش سه روزه در خلیج فارس، مدعی شدند که شرکت‌کنندگان در این تمرین مقابله نظامی با ایران را شبیه‌سازی می‌کنند.

 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
این همه مانور نظامی در خلیج فارس ومهمات و آلودگی صوتی و سونار باعت تخریب محیط زیست دریایی نمیشود؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر