بازدید 3222

لیورپول 1-1 چلسی؛چلسی فاصله اش راحفظ کرد

در شبی که آرسنال و تاتنهام مقابل حریفان شان متوقف شدند، چلسی می توانست با یپروزی برابر لیورپول فاصله در صدر را افزایش بدهد اما از دست دادن یک پنالتی توسط دیگو کاستا، دو امتیاز حساس را از آبی ها گرفت.
کد خبر: ۶۶۲۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۳ 01 February 2017
چلسی در دیداری خارج از خانه مقابل لیورپول به تساوی 1-1 رضایت داد تا فاصله اش با تیم دوم همچنان 9 امتیاز باقی بماند.
 
به گزارش تابببناک ورزشی، در شبی که آرسنال و تاتنهام مقابل حریفان شان متوقف شدند، چلسی می توانست با یپروزی برابر لیورپول فاصله در صدر را افزایش بدهد اما از دست دادن یک پنالتی توسط دیگو کاستا، دو امتیاز حساس را از آبی ها گرفت.
 
لیورپولی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی کمی برتر بودند اما بازیکنان چلسی خیلی زود شرایط را متعادل کردند اما در این دقایق موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد.
 
اولین موقعیت جدی بازی در دقیقه 12 اتفاق افتاد؛ زمانی که جورجینیو واینالدوم می توانست با یک ضربه تماشایی دروازه چلسی را باز کند اما واکنش خوب تیبو کورتوا، اجازه این کار را به او نداد.
 
 روند بازی به شکل متعادل ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 24، چلسی از روی یک ضربه آزاد به گل رسید. خطای آدام لالانا روی ادن هازارد، یک ضربه آزاد نصیب چلسی کرد و لوئیز با یک شوت تماشایی، آبی ها را پیش انداخت.
 
بعد از این گل، در حالی که بازیکنان لیورپول تلاش می کردند ابتکار عمل را در دست بگیرند، باز هم این بازیکنان چلسی بودند که موقعیت های بهتری روی دروازه حریف ایجاد کردند. اما در نهایت در نیمه اول توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول را چلسی با برتری 1-0 به رختکن رفت.
 
نیمه دوم را لیورپول بهتر آغاز کرد و فیرمینو می توانست در دقیقه 48 کار را به تساوی بکشد. چلسی خیلی سریع به حملات قرمزها واکنش نشان و ضربه موزس در دقیقه 51 به تیر دروازه مینیوله برخورد کرد. حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 57، لیورپول سرانجام به گل رسید.
 
روی یک ارسال به محوطه جریمه چلسی، میلنر توپ را با ضربه سر به دهانه دروازه فرستاد و وینالدوم با یک ضربه سر دیگر، کار را تمام کرد.
 
برتری قرمزها بعد از این گل هم ادامه داشت و بازیکنان این تیم موقعیت های بهتری روی دروازه حریف ایجاد کردند اما نتوانستند از آن استفاده کنند. تا اینکه در دقیقه 76، چلسی صاحب یک ضربه پنالتی شد. روی اشتباه لوورن و خطای ماتیپپ روی کاستا، چلسی صاحب یک ضربه پنالتی شد. خود این مهاجم اسپانیایی پشت ضربه قرار گرفت اما شوتش را چندان خوب نزد و مینیوله با یک واکنش خوب دروازه لیورپول را بسته نگه داشت.  
 
در دقایق پایانی هر دو تیم تلاش زیادی برای زدن گل برتری انجام دادند اما توفیقی نداشتند و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.
 
 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل