بازدید 12640

تأخیر پنج ساعته یک پرواز و مسافرانی که در اتوبوس گرفتار شدند

در میان مسافران، شماری بیمار حضور دارند که توان تحمل این وضعیت را نداشته اند؛ اما به هر حال، این شرایط در خطوط هوایی در حال عادی سازی است و متأسفانه شاهد برخوردی با خطوط ناهماهنگ هوایی در ایران نیستیم.
کد خبر: ۶۶۲۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۰ 01 February 2017
با وجود آزادسازی قیمت ها و بهبود فضای اقتصادی در این حوزه، همچنان شاهد تأخیرهای بسیار طولانی هستیم که در سایر کشورهای دنیا مرسوم نیست؛ اما در ایران کاملاً عادی شده و آهسته آهسته به یک فاجعه تبدیل می شود؛ اتفاقی که امشب شاهدش بودیم و شماری از مسافران ایرانی با عدم تعهد یکی از خطوط هواپیمایی، ساعات سختی را پشت سر گذاشتند.
 
به گزارش «تابناک»؛ پرواز شماره 6254 هواپیمایی تابان که بنا بود، ساعت 19 تهران را به مقصد مشهد ترک کند، پس از پنج ساعت تاخیر انجام نپذیرفته و مسافران این پرواز که با دریافت کارت پرواز تا پای هواپیما رفته بودند، حاضر به ترک فرودگاه نشدند و در سرما منتظر تعیین تکلیف شان شدند.
 
برخی مسافران با تأکید بر اینکه برای امور حیاتی قصد سفر هوایی به مشهد را دارند، از عوامل میدانی حاضر در صحنه درخواست کردند تا زمینه پرواز این مسافران را فراهم نمایند؛ اما ظاهراً رضایت مشتری در ایران آخرین دغدغه قابل طرح است. یکی از مسافران این پرواز با ارسال تصاویری برای «تابناک» نسبت به وضعیت کنونی حاضران در این پرواز ابراز نگرانی کرده است.
 
در بین مسافران، شماری بیمار حضور دارند که توان تحمل این وضعیت را نداشته اند؛ اما به هر حال این شرایط در خطوط هوایی در حال عادی سازی است و متأسفانه شاهد برخوردی با خطوط ناهماهنگ هوایی در ایران نیستیم.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۲۴
مگه ايرانى ها تو ده روز ١١٠ هزارتا پرايدى كه روى دست خودرو سازان باد كرده بود نخريدن ؟ مگه قرار نبود كه نخرن ؟ تازه اگر بانك مركزي باز هم گشايش اعتبار ميكرد ملت بيشتر هم ميخريدند، نتيجه يعنى كه در ايران همبستگى وجود ندارد ، و هر بلايي بخوان سر ملت ميارن ، اگه فقط ده روز مردم تصميم بگيرن ، از هواپيما استفاده نكنن ، قطعا با ورشكستگى روبرو خواهند شد ، و اوضاع رو درست خواهند كرد ، در ايران حقوق شهروندي فقط اسمش اب و تاب داره !!!
شده شهر هرت ! تمام پرواز ها بدون استثنا از یک ساعت تا بی نهایت تأخیر دارند . نه کسی پاسخگوست نه خسارتی بابت این تأخیر ها پرداخت می شود . تنها چیزی که در ایران مرسوم نیست احترام به شخصیت آدم هاست .
اقا خدا رو شکر کنید سوار این ابوطیاره روسی نشده اید
تقصیر از خود ملت شریف است!!! بنده تا الان حداقل 10 بار موارد اینچنینی راجع به هواپیمایی تابان شنیده ام و بلیتش را نمی خرم. حالا عزیزان برای 5 یا 10 هزار تومان ارزان تر بودن بلیت آن را میخرند باید تحملش را هم داشته باشند!
چرا کسی با این اقای وزیر راه کاری نداره. مگه میشه یه وزیر اینقدر ناتوان باشه ولی نه مجلس و نه بازرسی کل کشور باهاش کاری نداشته باشه؟؟!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
بله آقا ميشه چون اينجا ايرانه
جای تاسفه... اگر مسافری قصد استرداد بلیط رو داشته باشه به درصد های ناعادلانه ای جریمه میشه، حال آنکه برای ساعت ها تاخیر خطوط هوایی اصن نباید جریمه بشن... به نظر من قانون ما مشکل داره... دولت که کاری نمی کنه، مجلس و نمایندگان مردم یه فکری بکنن....
بابت 5 ساعت تاخیر عذرخواهی هم نمیکنن ولی به پرواز مالزی تهران به ایر اژیا که مال مالزی هم هست بخاطر شادی مسافرا تذکر دادن!!!!!!!!!
متاسفانه هیچ گونه نظارتی بر شرکت های هواپیمایی وجود ندارد. تاخیرهای فراوان که در پاسخ به چرایی آن لفظ "عملیاتی" بودن و "بدی آب و هوا" را تحویلتان می دهند. چطور ممکن است 5 خط هوایی دیگر در همان مسیر پرواز داشته و هواپیمای شما "آب و هوایش" بد است !!!
مورد دیگری هم در مورد یک شرکت هواپیمایی وجود دارد که دوستانی که به مشهد سفر می کنند بارها با این اتفاق از طرف آن شرکت مواجه شده اند: 3 شماره پرواز و 3 زمان متفاوت با فواصل 1 ساعت در هنگام بلیط فروشی را اعلام میکنند و هنگامی که به فرودگاه می آیی متوجه میشوی تمامی این 3 پرواز یکی شده و در ساعت آخر (آن هم با تاخیر) انجام میشود.
کسب درآمد به چه قیمتی !؟!؟!؟!؟!؟
اینها در این کشور ما عادی شده است. متاسفانه
گوش اگر گوش منو ناله اگر ناله تو
آنچه البته به جایی نرسد فریاد است.
عادي شده
متاسفانه این شرکت یکی از بدترین خطوط هوایی هست. البته بقیه هم خیلی فرق زیادی با این ندارند
من 13 فروردین امسال پرواز مشهد-کیش داشتم با تابان. به جای ساعت 14 ساعت 21 پرید.
شکایت هم کردم اثر چندانی نداشت. یعنی یک روز هزینه هتل 5* برای خانواده 4 نفره ما دود شد رفت.

از طرفی بارها شده با اتوبوس تا پله کان هواپیما رفتیم. اونجا 10 تا 20 دقیقه توی هوای سرد منتظر موندیم.
درصورتی که قبل از سوار کردن مسافرا به اتوبوس فقط کافی هست استعلام کنن که هواپیما آماده هست یا نه!
در این حد هم هماهنگ نیستند.
سلام من یک مدت به دلیل کسالت امکان رانندگی و استفاده از اتوبوس و قطار نداشتم مجبور بودم با پرواز جا به جا شوم همش با ماهان رفتم و برگشتم و کاملا راضیم از به موقع انجام شدن و پزیرایی فقط هزینه بلیط دستمو خیلی عقب انداخت کل پس اندازم رفت تو این مدت
تورو خدا به من بگین چی توی این مملکت عادی نشده؟ هرجا میرم به هر موضوعی که برخورد میکنم، بهم میگن این جور چیزا که عادیه. دیگه انگار مرزی بین خوب و بد، حق و نا حق، لطف و وظیفه، قانون و بی قانونی، ادب و بی ادبی و تقریبا همه چیز از بین رفته
بازم یه عده پیدا میشن میگن ما هواپیما نو میخایم چیکار
بنده یکی از مسافران این پرواز بودم
با کمال تاسف باید بگم این پرواز که بنا بود ساعت ۱۹:۰۰ از فرودگاه بلند شود، ساعت ۰۲:۰۰ بامداد (آن هم به دلیل پافشاری و اعتراض مسافران) به پرواز درآمد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
حالا خدا رو شكر كه سالم رسيديد
کی میتونه به این شرکتها چیزی بگه ، خودشون رو از هر مرجعی بالاتر می دونند. کو حقوق شهروندی ، کو پاسخگو ؟؟؟؟ واقعا جای تاسف داره
واقعا متاسفام
سلام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
عليك سلام
بی شرمانه
شرکت هوایی خصوصی که مال ما گدا گشنه ها نیست حتما کسی که این همه ثروت دارد قدرتش را هم دارد که کسی نتواند به او بگوید بالای چشمت ابروست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل