بازدید 5169

دندانپزشک قلابی به دام افتاد

فرد متقلبی که در محله شهریار زرقان مبادرت به انجام امور دندانپزشکی و داروسازی می‌کرد، با هوشیاری کارشناسان نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان به دام افتاد.
کد خبر: ۶۶۲۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵ 31 January 2017
آرمان نوشت: فرد متقلبی که در محله شهریار زرقان مبادرت به انجام امور دندانپزشکی و داروسازی می‌کرد، با هوشیاری کارشناسان نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان به دام افتاد.

کارشناس نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان زرقان، با بیان این‌که فرد متقلبی که در محله شهریار زرقان مبادرت به انجام امور دندانپزشکی و داروسازی می‌کرد، با هوشیاری کارشناسان نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان به دام افتاد،اظهار داشت:‌ این فرد مدتی بود که با عنوان دندانساز و دندانپزشک در خانه‌های مردم در محله شهریار، مبادرت به اعمالی نظیر کشیدن، ترمیم دندان و سایر امور می‌کرد.احمد‌هاشمی شیری ادامه داد: بر اساس اعلام گزارش به این واحد در شبکه بهداشت و درمان زرقان، این شخص را شناسایی کردیم و تمام تجهیزات مورداستفاده او ضبط شد و به شبکه بهداشت و درمان انتقال یافت تا روال قانونی طی شود. وی اضافه کرد: این شخص پیش‌ازاین نیز با دلایل مشابه به دام قانون افتاده و با تعهد آزاد شده بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان