بازدید 6834
تیم ملی فوتبال ایران یکماه ونیم مانده به دو بازی حیاتی؛اسیر بحران های خودساخته

خودزنی تازه کی‌روش/ اخراج همه دستیاران ایرانی‌ از راننده تا پزشک؟!

گفته می شود علت ناراحتی جدید کی روش، عدم تمکین کادر ایرانی از فرمان ترک اردوی دوبی و بازگشت آنها از مسیر فرودگاه دوبی به باشگاه ایرانیان این شهر است! در جلسه امروز کی روش با تاج ، وی گفت که عقیده دارد حرف اول و آخر در این زمینه و کلیه تصمیم گیری ها کاملا با خود اوست و بازگشت کادر به اردو که احتمالا با توصیه مقامات فدراسیون فوتبال بوده، نافرمانی و سرپیچی آنها در مقابل دستور سرمربی تیم ملی قلمداد شده است.
کد خبر: ۶۶۲۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴ 31 January 2017
طبق اطلاعات منتشر شده از سوی چند خبرگزاری داخلی، کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران که طی ماه های اخیر با اغلب مدیران ارشد فدراسیون فوتبال بر سر امکانات تمرینی و تدارکات تیم ملی مشکل داشت و سپس در جنگی نفسگیر و رسانه ای با برانکو ایوانکوویچ چندین بیانیه تند منتشر کرد، در جلسه امروزش با تاج بحرانی تازه ساخت که همه را نگران کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، هر چند که دبیرکل فدراسیون به کل خبرهای رسیده را تکذیب می کند، اما گفته می شود این سرمربی کاربلد و بین المللی که فوتبال ایران را به کلاس تازه ای در قاره آسیا رسانید و با چهره کردن چندین ستاره بسیار جوان آینده ای روشن برای تیم ملی و چند ده میلیون هوادارش به تصویر کشید، حالا که از بازگشت دستیاران به اردو بعد از آزاد کردن آنها و مرخص کردن شان از تمرین در دوبی به خشم آمده، تمام اعضای ایرانی کادر خود را در فهرست اخراج قرار داده و از فدراسیون خواسته افراد جدیدی را جایگزین این مربیان کنند!

این افراد شامل مربیان، کادرپزشکی و حتی راننده و مترجم او می شوند و کی روش امروز با حضور در فدراسیون فوتبال با یک راننده جدید نشان داد که روی تصمیم خود به صورت مصر ایستاده است و مثل موارد قبلی تکذیبیه های فدراسیون هم تاثیری در اجرایی شدن این تصمیم ها ندارد. سرمربی تیم ملی ایران قصد دارد از مربیان و پزشکان خارجی در کادر جدید استفاده کند اما فدراسیون فوتبال گویا در نشست مستقیم امروز به هیچ وجه درخواست وی را نپذیرفته و برای رد این خواسته دلایلی محکم ارایه داده است. 

در شرایطی که اردوی تیم فوتبال ایران برای دو بازی دهه اول فروردین قرار است در آخرین روزهای سال تشکیل شود، فدراسیون فوتبال به دنبال یک راه مسالمت آمیز برای حل بحران جدید و تازه از راه رسیده تیم ملی است اما نه تنها تا به امروز موفقیتی در این زمینه به دست نیامده ، بلکه اوضاع بدتر از قبل هم شده است. 
طبق اخبار واصله، مقامات ارشد فدراسیون با توجه به دستور خودشان به دستیاران این سرمربی، به کی روش اعلام کرده اند تحت هیچ شرایطی به او اجازه نمی دهد که مربیان ایرانی را از کادر خود کنار بگذارد؛ چراکه کار این افراد کنار سرمربی تیم ملی در قرارداد وی قید شده و البته بخشی از سرمایه گذاری فوتبال ایران روی مربیان آینده است. 

علت مشخص و صریح ناراحتی کی روش از کادر خود، عدم تمکین آنها از فرمان ترک اردوی دوبی و بازگشت آنها از مسیر فرودگاه به باشگاه ایرانیان در دوبی است در حالی که کی روش عقیده دارد حرف اول و آخر در این زمینه و تصمیم گیری ها کاملا با خود او و منحصر به اوست و بازگشت کادر به اردو نافرمانی آنها در مقابل سرمربی تیم ملی بوده است. 

فدراسیون فوتبال که مدام سیاست سکوت در پیش گرفته بود و با فشار مقامات بالادستی سعی در آرام کردن جو و حفظ سرمربی ارزشمند خود داشت حالا بر سر یک دوراهی قرار گرفته است. سعی در آرام کردن فضای ملتهب بعد از هفته های گذشته داشته است، قصد دارد با مذاکره و گذشت زمان این مشکل را حل کند تا در اردوی بعدی تیم ملی همه چیز به حالت عادی بازگشته باشد.

به نظر می رسد زمان آن فرارسیده که فدراسیون فوتبال ایران، یک بار برای همیشه جایگاه و حدود اختیارات سرمربی تیم ملی بزرگسالانش را تبعیین و تثبیت کند. مدتهاست که کارشناسان داخلی، در کنار تایید تفکرات حرفه ای کی روش و برنامه های مدون فنی او برای رشد و جوانگرایی تیم ملی، به این نکته اذعان دارند که باید هر چیزی سر جای خودش قرار گیرد و ضمن تامین خواسته ای معقول و به حق مرد پرتغالی، از ورود او به مسایلی که در حوزه وظایف و مسوولیت های او نیست، جلوگیری شود.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۹
این آقا تعادل روانی نداره و متاسفانه فدراسیون ضعیفه و توان مدیریت اونو نداره...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
ما تو مملکت اگه مدیر داشتیم وضعمون این نبود
دخالت نکن
.
دروغ های. برخی مردم بعد از تحریم سفر به آمریکا توسط ترامپ :

اولی :
ای وای.... این همه اصرار کردند برم کنفرانس مقاله بدم خب تقصیر انتخاب اشتباه شونه دیگه میخواستن دونالد رو انتخاب نکنند

دومی:
به خانومم قول داده بودم با خانواده و خانواده خودش به خرج خودم یک ماهی بریم لاس و گاس

قسمت نبود دیگه

سومی :
منو بگو فوق دکترا مو قرار بود نیویورک تموم کنم حالا باید برم دانشگاه آزاد اسلامی
تا زمانی که فدراسیون غلام حلقه به گوش این مرد موزابیکی هست ، اوضاع به همین منواله ...




هر چه زودتر باید دربارش تصمیم گیری بشه تا آتیش غرورش به فوتبالمون صدمه نزده ...
البته باید صحت و سقم خبر را دقیقا جستجو کرد و بعد قضاوت نمود ،ولی اگر کی روش دنبال بهانه است ،بهتر است که از این بیشتر بهش رو ندهند و اخراجش کنند.
اول و آخر سر مربیها که کی روش نیست که اینهمه با ابروی کشور بازی کنه. کیروش حرفه ای است و باید یادمان باشه که کوتاه آمدن زیادی باعث جری شدن او میشه.
اظهار عجز پیش "آدم لجباز" ز ابلهی است..... اشک کبای باعث طغیان آتش است..........چی شد شعر مردم!
من طرفدار سرسخت ايشون بودم ولي بنظرم با اين اوضاع كار كردن با ايشون به صلاح نيست حدود براي ايشون تعريف نشده است!
زمان آن فرارسیده که فدراسیون فوتبال ایران، یک بار برای همیشه جایگاه و حدود اختیارات سرمربی تیم ملی بزرگسالانش را تبعیین و تثبیت کند.
به نظرم کی روش واقعا به دنبال جدایی از تیم ملی ایران است و تلاش میکند از سوی فدراسیون اخراج شود.
بابا بندازينش بيرون ما جام جهاني نميخوام
آقایی که انقدر ناز میکنی، نکن
آقایی که انقدر ناز میکنی، نکن
اختیارات کیروش رو رییس فدراسیون سهله رییس جمهورم نداره
فدراسیون از اول به باد داده الانم میخواد با ریش سفیدی یه فکری بکنه
همه طرفو نگهدارم صندلی خودم حفظ بشه
مدیران ایرانی نتیجه اش شده پلاسکو حق با کیروشه
سایت تابناک
چی شده که کیروش را بالا برده اید؟ شما تا بیش از این چنین نمی کردید؟
تحقیر تا کی ؟؟؟؟ ب
بایدراهکارریش سفیدی تاصعودازگروه ادامه پیدا کنه
ممکنه به خاطر بی لیاقتی کادر ایرانی این تصمیم رو گرفته باشه..
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل