بازدید 3810
۳
خبر

غیبت کیانوش در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری

کیانوش رستمی پیش از المپیک ریو با انوشیروانی، سرمربی تیم ملی مشکلاتی داشت که منجر شده بود به صورت انفرادی تمرین کند و به نظر می‌رسد این مشکلات همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۶۶۲۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷ 31 January 2017
قهرمان وزنه‌برداری المپیک ۲۰۱۶ ریو با وجود دعوت فدراسیون و سرمربی تیم ملی ، طبق انتظارات در اردوی تیم ملی حضور ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی، دور جدید تمرینات تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان از روز ششم بهمن ماه با حضور المپیکی‌ها آغاز شده و تاکنون نیز ادامه دارد.

غیبت کیانوش در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری

کادرفنی تیم ملی به سهراب مرادی و کیانوش رستمی این فرصت را داد تا در هفته چهارم لیگ برتر وزنه‌برداری که هفتم بهمن ماه برگزار شده بود، شرکت کنند و سپس در اردو حاضر شوند که سهراب مرادی در اردوی تیم ملی قبل و بعد از مسابقات لیگ حضور داشت اما کیانوش رستمی در اردوی تیم ملی شرکت نکرده و این غیبت هم تاکنون ادامه دارد.

شورای فنی فدراسیون وزنه‌برداری قرار است فردا تشکیل جلسه دهد و در مورد غیبت کیانوش رستمی در اردوی تیم ملی تصمیم‌گیری کند.

کیانوش رستمی پیش از المپیک ریو با انوشیروانی، سرمربی تیم ملی مشکلاتی داشت که منجر شده بود به صورت انفرادی تمرین کند و به نظر می‌رسد این مشکلات همچنان ادامه دارد و قهرمان المپیک ریو باز هم به دنبال این است که بدون سرمربی تمرین کند و در اردوهای تیم ملی حاضر نشود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
کیانوش یک ورزشکار فوق حرفه ای است و به مربی نیازی ندارد اما باید قوانین تیم ملی را رعایت کند در ضمن عدم دعوت کیانوش رستمی دارنده طلای المپیک در برنامه های پر بیننده جای سوال دارد
درسته که ایشان در این رشته مستعد هستند ولی مصاحبه های بعد از المپیک منم منم کردن ها کاملا مشخص کرد که بسیار مغرورند.
مردم دوست دارند حقیقت رابدانندمشکلات کیارستمی چیست اگر بجاست چرارسیدگی نمیکنیدبهتره بگذارید حرفش رابزند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر