بازدید 2975

کاظمی:استقلال درسرما راحت گل می خورد!

کد خبر: ۶۶۲۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹ 31 January 2017
سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز گفت: سرمای هوای تبریز به حریف فردای تیمش استقلال ضربه می‌زند.

به گزارش تابناک ورزشی، فرهاد کاظمی در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال اظهار داشت: برای بازی فردا تیم ما از هر نظر آماده است. چه روانی و چه تاکتیکی. ضعف‌هایی که در بازی با تراکتور داشتیم که خودم هم اعتراف کردم مظمئن باشید مشکلاتمان حل می‌شود.

وی افزود: استقلال فوتبال بازی می‌کند و ما راحت تر هستیم. ما یک محروم به نام بهمن کامل داریم و مصدوم هم نداریم. حتی شهاب زاهدی را در 19 نفر فرا نخواندم. می‌دانم اینده دار است اما برای آنکه بداند در آینده در چه تیمی بازی می‌کند این تصمیم را گرفتم.

فرهاد کاظمی ادامه داد: می‌خواهم برای شما مثالی بزنم، وقتی می‌بینم قدیمی‌ها چه تلاشی برای حفظ ماشین‌سازی انجام داده‌اند و این تیم را با غیرت حفظ کرده‌اند من هم سعی می‌کنم که نسبت به این تیم احساس مسئولیت داشته باشم، کسی را داخل زمین می‌فرستم که جانش را برای تیم بدهد.

خبرنگاری از کاظمی پرسید شما چه کار با ماشین‌سازی کردید که علیرضا منصوریان می‌گوید بازی فردا از دربی مهم‌تر است که کاظمی پاسخ داد: بازیکنان ما انگیزه لازم را به دست آورده‌اند اما کار تاکتیکی‌مان ضعیف است. یک روز هم گفتم من هفته بیست و پنجم به جدول نگاه می‌کنم و هفته بیست و هشتم که با سیاه‌جامگان بازی داریم شما می‌بینید که ما آن بالا هستیم و نیازی به امتیاز نیست، الان هرچه به شما بگویم می‌گویید کار سخت است ولی من هم می‌گویم کار سخت است اما با حمایت حتماً به نتیجه می‌رسیم.

وی افزود: ما باید یک استراتژی تاکتیکی داشته باشیم، الان انگیزه، روح و روان ما آماده بازی با استقلال است و در این 2-3 روز هم خوب کار کردیم ولی جالب است که بعضی مربیان می‌گویند ما 4 بازی فشرده برگزار کردیم در حالیکه ما هم این 4 بازی را در 16 روز انجام دادیم. زمان تعطیلی لیگ که یک هفته است فرصت خوبی داریم و اواخر اسفندماه هم یک فرصت برای آماده‌سازی خواهیم داشت.

کاظمی در خصوص اینکه سرما برای ماشین‌سازی خطرناک نیست، گفت: سرما برای ما اتفاقاً خوب است و در اکثر تمرینات با یک پیراهن تیم را تمرین می‌دهم. روح ما آماده است و از سرما نمی‌ترسیم، شما هم نترسید و با یک پیراهن بیایید، اتفاقاً سرما به استقلال ضربه می‌زند و بازیکنان ما عادت دارند و در تمرینات همیشه در سرما تمرین کرده‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که در نبود بهمن کامل فکر نمی‌کنید استقلال که در بازی قبل 3 گل زده برای ماشین‌سازی دردسرساز شود، گفت: ار استقلال 3 گل زده به خاطر این است که با تیمی بازی کرده که عقب نشسته است، این را هم در نظر بگیرید که پیکان 10 نفره عقب نشست و با همان وضعیت 2 گل زد. منصوریان تیم جوانی دارد و رویش کار کرده ولی برای من مهم این است که استقلال راحت هم گل می‌خورد و ما باید به دنبال نقاط ضعف آنها باشیم.

کاظمی افزود: کسی فکر نمی‌کرد من در بازی قبل بهمن کامل را به عنوان دفاع راست بگذارم، علی‌عسگری، فردین عابدینی و حتی محمد رحمتی می‌توانند در این پست بازی کنند و ما مشکلی نداریم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار