بازدید 1782
در مجمع دانش‌آموزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

فروزنده: به‌دنبال تغییر در وضعیت کشور هستیم

فروزنده گفت: هرجا براساس آرمان‌ها و ارزشها حرکت کردیم، موفق شدیم.
کد خبر: ۶۶۲۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵ 31 January 2017
فروزنده گفت: هرجا براساس آرمان‌ها و ارزشها حرکت کردیم، موفق شدیم.

به گزارش  تسنیم، لطف‌الله فروزنده در نخستین مجمع دانش آموزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به ضرورت اتحاد نیروهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروزه وحدت نیروهای انقلاب اسلامی ضروری است و این نیروها باید بتوانند با اتحاد یکدیگر گام‌های موثری را در زمینه پیش برد اهداف انقلاب اسلامی و رفع مشکلات کشور  براساس ارزشهای انقلاب اقدام کنند. 

وی گفت: نیروهای انقلاب به دنبال این هستند که تمام نیروهایی که به رهبری امام راحل و اسلام و انقلاب اسلامی اعتقاد دارند و نسبت به وضع موجود منتقد هستند را به کار گرفته و از ظرفیت آنها در راستای حل مشکلات استفاده کنند تا تغییر در وضعیت کشور ایجاد شود. 

فروزنده با بیان اینکه هر زمان که براساس ارزشهای انقلاب حرکت کردیم پیروز شدیم و زمانی که از این ارزشها فاصله گرفتیم با مشکلاتی مواجه شدیم، ادامه داد: از روزی که تفکر لیبرالی  و مفاهمین لیبرالی مانند اشرافی گری و فساد در کشور حاکم شد از ارزشها دور و دچار مشکلات شدیم. اما وقتی براساس این ارزشها حرکت کردیم موفق شدیم و به پیروزیهایی رسیدیم لذا باید تلاش کنیم تا با حرکت در این مسیر ارزشهای انقلابی را دنبال کنیم.

وی افزود: برای ایجاد این اتحاد به دنبال سازکاری هستیم و جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی می‌تواند به ایجاد این سازوکار کمک کند. این جبهه جبهه‌ای گفتمانی و جریانی است و با حرکت در مسیر گفتمان امام و رهبری کمک می‌کند اقشار مختلف بخصوص جوانان نقش مهمی را در این مسیر دنبال کنند.
منبع: تسنیم
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار