بازدید 3080

کمرمردم زیرگرانی مواد غذایی می شکند

نماینده مردم آستانه اشرفیه درمجلس با بیان اینکه کمرمردم نباید زیر گرانی نرخ مواد غذایی بشکند،گفت:در شرایط رکود نباید شاهد فشارهای اقتصادی مبنی گرانی محصولات غذایی برمردم باشیم.
کد خبر: ۶۶۲۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴ 31 January 2017
محمدحسین قربانی در گفت وگو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت درباره  نرخ محصولات غذایی در بازار شب عید،گفت: بازار محصولات غذایی نباید دستخوش نوسانات در مناسبت ها شود؛بنابراین دولت باید با ورود قاطع به تنظیم بازار در این ایام از ایجاد فشارهای اقتصادی مبنی بر گرانی مواد غذایی به مردم جلوگیری کند.

نماینده مردم آستانه اشرفیه درمجلس شورای اسلامی،تصریح کرد:در شرایطی که بازار در شرایط رکود به سر می برد و وضعیت اشتغال نامناسب است،دولت و ستاد تنظیم بازار باید با تدابیری نرخ محصولات غذایی را به تعادل  برسانند و این درحالی است که کمرمردم نباید زیرگرانی نرخ مواد غذایی درآستانه بازار شب عید بشکند.

 وی ادامه داد: تفاوت نرخ  مواد غذایی همچون گوشت شهر به شهر فاصله چشمگیری دارد و اگر این نوع موارد مشاهده شود،بدیهی است که این امر حاکی از  عدم نظارت دولت دارد.

عضوهیئت رییسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه شاهد نوسانات نرخ  محصولات  غذایی درمناسبت هایی  همچون ایام نوروز و ماه مبارک رمضان هستیم،یادآورشد:نباید در فضای خاص مناسبت ها که در راستای بازارمواد غذایی ایجاد می شود،اجازه داد  فشار اقتصادی برمردم تحمیل شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان