بازدید 2613

جایگاه گذرنامه ایرانی قابل قبول است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معتقد است پاسپورت ایران جایگاه مناسب و رو به رشدی در جهان دارد و خوشبختانه مراودات بیشتری با جهانیان پیدا کرده‌ایم.
کد خبر: ۶۶۲۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱ 31 January 2017
مهرداد بائوج لاهوتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در مورد ممنوعیت ورود ایرانیان به آمریکا و برخی انتقادها درباره  بی‌ارزش شدن پاسپورت ایران، گفت: پس از تصمیم ترامپ مبنی بر عدم اجازه ورود به کشور آمریکا، هیچ گونه ضرر و زیانی به ایران وارد نخواهد شد و این تصمیم تنها به ضرر این کشور خواهد بود چراکه خود را از خیل گردشگران ایرانی بی‌نصیب می‌کند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پاسپورت ایران جایگاه مناسب و رو به رشدی در جهان دارد و خوشبختانه مراودات بیشتری با جهانیان پیدا کرده‌ایم زیرا ایرانیان دارای روحیه گردشگری هستند و کشورهای دیگر از میزبانی و پذیرش آنها استقبال می‌کنند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه تصمیمات دولتمردان کشورمان طی سال‌های اخیر سبب شد اجماع و اتحادی که علیه ایران وجود داشت شکسته شود و اکنون کشورها با این تصمیم ترامپ همراهی نمی‌کنند؛ اتفاقا معتقدم از این پس اعتبار پاسپورت ایران در کشورهای اروپایی به واسط مخالف و مبارزه با این تصمیم نژادپرستانه بیشتر می‌شود.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه طی سال‌های اخیر روادید بسیاری میان ایران و کشورهای متعدد لغو شده که این اتفاق به اعتبار ایران و گذرنامه‌های آن افزوده است، اضافه کرد: اصلا نمی‌توان این تصمیم نژادپرستانه ترامپ را اتفاق مهم و قابل بحثی برای ایران به لحاظ تاثیر در جایگاه آن در جوامع جهانی دانست چراکه ایرانیان سفرهای خوبی به جای جای دنیا داشته و به خوبی نیز پذیرایی مردمان کشورهای دیگر هستند و مانعی برای آن وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، طبق فرمان رئیس جمهور جدید آمریکا، از این پس شهروندان کشورهای ایران، عراق، سودان، سومالی، لیبی، سوریه و یمن حتی اگر ویزای ورود به خاک آمریکا را نیز دریافت کرده باشند، در مبادی ورودی اجازه ورود به این کشور را نخواهند داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل