بازدید 2632

مفاد طرح کنگره برای حمله نظامی به ایران خلاف قوانین آمریکا است

نماینده مردم ملایر در مجلس معتقد است آمریکا همواره پروژه ایران‌هراسی را در دست داشته و احتمال استفاده از سلاح هسته‌ای یکی از بهانه‌های آنها بوده لذا طرح اجازه به رئیس‌جمهور جهت حمله نظامی به ایران را در دستورکار قرار داده است.
کد خبر: ۶۶۲۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶ 31 January 2017
احد آزادی‌خواه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در واکنش به ارائه طرحی به کنگره آمریکا مبنی بر اجازه تام به رئیس جمهور این کشور جهت حمله نظامی به ایران درصورت احساس خطر از جانب سلاح‌های هسته‌ای بدون نظارت کنگره، گفت: این طرح به خودی خود نقض صریح قانون آمریکاست.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: اینکه کنگره به طرحی رأی بدهد که از اختیارات نمایندگان این کنگره بکاهد و به اختیارات شخص دیگری مثل رئیس جمهور تفویض کند، بیافزاید نقض قانون صریح آمریکاست.

وی افزود: طرحی که نماینده دموکرات کنگره آمریکا علیه ایران نوشته است به هیچ وجه رأی نمی آورد و اگر رأی بیاورد رأیی کاملا سیاسی و مبتنی بر ایران هراسی بوده و در نهایت هم اگر قانونی شود قابل اجرا نیست.

آزادی خواه ادامه داد: آمریکا تحت هیچ شرایطی جرأت حمله نظامی به ایران را ندارد گرچه خیلی عوام فریبی می کند و یکی از بحث های آن همواره با بهانه خطر استفاده از سلاح هسته ای از سوی ایران بوده است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در نهایت آمریکایی ها اقدامی نمی کنند که منافع رژیم صهیونیستی دچار خدشه شده و از سویی خود را مقابل جهان قرار نمی دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار