بازدید 10881

خودسوزی دانش آموز تهرانی به خاطر نمره صفر!

کد خبر: ۶۶۲۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲ 31 January 2017
صبح روز چهارشنبه ششم بهمن‌ماه، مأموران پلیس پایتخت، از مرگ مشکوک دختر نوجوانی در یکی از بیمارستان با خبر و راهی محل شدند. مأموران پلیس در محل حادثه با جسد دختر ۱۶ ساله‌ای روبه‌رو شدند که بر اثر شدت سوختگی فوت کرده بود.

به گزارش روزنامه جوان بررسی‌ها نشان داد دختر فوت شده که دانش‌آموز بوده، چند روز قبل در نزدیکی مدرسه‌اش اقدام به خودسوزی کرده که پیکر نیمه‌جانش به بیمارستان منتقل می‌شود. پس از این، تیم پزشکی تلاش زیادی برای نجات جان دختر ۱۶ ساله انجام می‌دهد؛ اما در نهایت وی پس از چند روز مراقبت‌های ویژه، به‌خاطر شدت سوختگی، به کام مرگ می‌رود.

مأموران همچنین در بررسی‌های میدانی دریافتند که دختر ۱۶ ساله، قبل از اقدام به خودسوزی، وصیتنامه نوشته و علت خودسوزی‌اش را توضیح داده است. بررسی دست‌نوشته دختر فوت شده نشان داد که وی به‌خاطر گرفتن نمره صفر از یکی از معلمانش، دست به خودسوزی زده است. دختر ۱۶ ساله نوشته بود: وقتی معلمم به من نمره صفر داد، خیلی عصبانی شدم و تصمیم گرفتم تا به زندگی‌ام پایان دهم.

همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه، پدر دختر فوت شده، در اداره پلیس حاضر شد و از معلم و مسئولان مدرسه دخترش شکایت کرد. جسد در پایان به دستور قاضی مدیر روستا، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی، برای انجام آزمایش‌های لازم، به پزشکی قانونی فرستاده شد. تحقیقات درباره این حادثه از سوی مأموران ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۴
انتشار یافته: ۱۱
متاسفم براي آموزش و پرورش و چنين معلماني كه فكر ميكنند با زور و نمره صفر ميتوانند دانش آموزان انگيزه بدهند.
خدا به خانواده ايشان صبر دهد.
فقط یک نفر از بین نمی رود یک زندگی از بین می رود! کو روانشناس توی مدارس؟!!!!!!
معلمش به خاطر تقلب نمره صفر داده در صورتی که خودش میگفته تقلب نکرده.
لطفا سلامتی واخلاقی معلم رابررسی کنیدتامطمئن شویدمعلم ازروی عناداین نمره رانداده باشد.
معلم بدبخت چه تقصیری داره حتما باید بهش 20 میداد
با سلام
اگر تقلب كرده باشه روش برخورد مناسب اين نيست. اين يك روش ناصحيحي است كه رايج است. چرا براي يك تقلب بايد كل نمره طرف صفر بشه. نهايتا مي توانند از اين امتحان محرومش كنند و بگويند كه بايد يك امتحان ديگر بدهد. مي توانند حتي سخت تر از امتحان قبلي هم برگزار كنند نه خيلي سخت تر تا بقيه نخواهند اين كار را انجام دهند اما حق او هم ضايع نشود.
واقعا بعضی معلم ها عقلشان پاره آجر برمی داره
آخه نمره دانش آموز صفر می شود؟
فقط آمدن به مدرسه خودش ده دوازده نمره دارد
20 سال پیش برای تقلب نمره صفر میدادن الان هم همان!!! واقعا چقدر پیشرفت کرده نظام آموزش و پرورش
هنوز داغ پلاسکو از بی تدبیری فراموش نشده تا به کی آتش بجان می زنید!.
به نظر من هم مشاور خوبی نداریم تو مدارس هم خانواده ها ارتباط نزدیکی با بچه هاشون ندارن وگرنه بچه ها خیلی راحت میتونن مشکلاتشون رو با والدین در میان بذارن
خدا بیامرزتش ولی کاملاً یه احمق به تمام معنا بوده و هیچ ربطی به معلم نداره, من خودم بارها صفر گرفتم که هیچ بارها هم بخاطر همین صفرا سر صبحگاه جلوی 800 نفر دانش آموز خطکش به کف دستم زدم الانم خدارو شکر هیچ مشکل کاری و مادی هم ندارم. مشکل این دختر خانم نمره صفر معلمش نبوده مشکل و باید جای دیگه و تو خونش پیدا کنید.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار