بازدید 11587

حمایت روسیه از اقدام اخیر ترامپ در خصوص مهاجران

کمیته ملی ضد تروریسم روسیه NAK امروز در مورد تصمیم اخیر دونالد ترامپ برای ممنوعیت مهاجرت از 7 کشور مسلمان به آمریکا، بیان کرده است که روسیه از همه اقدام‌ها «سازنده» در راستای مبارزه با تروریسم حمایت میکند.
کد خبر: ۶۶۲۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰ 31 January 2017
کمیته ملی ضد تروریسم روسیه NAK امروز در مورد تصمیم اخیر دونالد ترامپ برای ممنوعیت مهاجرت از 7 کشور مسلمان به آمریکا، بیان کرده است که روسیه از همه اقدام‌ها «سازنده» در راستای مبارزه با تروریسم حمایت میکند.

به گزارش «تابناک» خبرگزاری اسپوتنیک به نقل این مطلب از سخنگوی کمیته ملی ضد تروریسم روسیه پرداخته است. آندره پرژدومسکی در این خصوص به خبرنگاران گفته است: ما از همه اقدام‌های سازنده در این راستا حمایت و استقبال میکنیم. روسیه حمایت همه جانبه ای از همه معیارهای تعیین شده برای مبارزه با تروریسم خواهد داشت.

حمایت روسیه از اقدام اخیر ترامپ در خصوص مهاجران

وی همچنین بیان کرده است که سرویس های ویژه روسیه و نهادهای قانونی و قضایی این کشور بر روی توسعه همکاری‌های حوزه مبارزه با تروریسم با آمریکا در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ حساب باز کرده و امیدوار هستند.

پرژدومسکی همچنین بیان کرده است: ما همواره برای یک همکاری جامع، اساسی و مبتنی بر منافع دو‌طرفه در مبارزه با تروریسم با آمریکا تأکید کرده و خواهان آن بوده ایم و در آینده نیز همواره بر این موضوع تأکید خواهیم داشت. این یک گزینه اصولی است که ما به آن پایبند خواهیم بود و با امید فراوان به اینکه این مساله از سرعت بیشتری برخودار شود، از همکاری در این حوزه خرسند خواهیم بود. 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۳۹
دوباره توسط روسيه فروخته شديم رفت
به یه هویج ایران و فروخت
روسیه
ظاهرا ما مستعمره روسیه هستیم
هر کاری بخواهد میکند و ما دوباره در دامان آن هستیم
چه بگویم که
بفرما تحویل بگیر. اینم از روسیه
اینهم از روسیه ، حالا ایرانی شد تروریسم
حمایت 89 ملیون ایرانی از دستور ترامپ منهای خودیها
این همون روسیه هستا. کی میخوایم دشمنای واقعیمونو بشناسیم؟
واقعا فکر دیگری میشد در این مورد کرد؟؟؟؟کاملا مشخص و واضح بود که حمایت خواهد کرد.رابطه ایران و روسیه و آمریکا مصداق بارز یک کاریکاتور منشوریه که نمیشه انتشارش داد
احتمالا پوتین خیانت کنه. نامرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
خیانت کنه!!!....پوتین مدتهاست که خیانت کرده و خواهد کرد...ناشناس بیدار در خواب...1
ای روسیه تروریستها که بیشتر از قطر و عربستان و کشورهای حاشیه خلیج و همسایگان تو مثل چچن و قفقاز هستند تا این هفت کشور چرا بی فکر هستی ای بدبخت
ببنید روسیه چه خوش رقصی می کند تا شاید ترامپ راضی بشه تحریمات از روسیه بردارند
چرا روسیه اعتراض نکرده؟؟؟؟ غیر از این است که پشت پرده منافعی دارد
مطمئنم استقبال پوتین از پیروزی ترامپ و تایید سیاستهای او فقط ظاهری است و همه برای آن است که هیچ کسی مانند او نمی تواند آمریکا را بر باد دهد.پوتین می خواهد از این موقعیت استثنایی و شاید تکرار نشدنی حداکثر بهره را ببرد.ترامپ هم که ظاهرا عاشق تایید شدن است و پوتین پر قدرت و مغرور به خوبی میتواند او را در این تصمیمات خام و احساسی هل دهد؟
اینم دوست صمیمی ایران!!!! من نمیدونم ایران چه طور میتونه به این کشور که فقط منافع خودش براش مهمه اعتماد کنه. خدای ناکرده اگه ایران با جنگی روبه رو بشه اولین کشوری که با دشمن ایران کار میکنه همین روسیه است.
مرسی برادر پوتین !!!
یعنی روسیه قبول کرده ایران تروریست است؟
مبارزه با تروریسم درست وایا قرار دادن اتباع متمدن وبا فرهنگ ایران که یکی از تمدنهای کهن تاریخی وبانی اولین منشوروحقوق مدنی انسانها می باشد در ردیف اتباع کشورهای مشکل ساز ومسئله دار تروریست پرور وجاهت قانونی دارد وایا روسیه معتقد است که ما هم در زمره انها هستیم ؟ بخاطر انسانیت با این فرمان که نشانی از بدویت وتوحش وخود کامگی گاو چران های قرن 21 که ادعای ابر قدرتی دارد باید مخالفت همه جانبه نمود راه ورسم مبارزه با تروریسم از جایی میگذرد که در ان کانون ها مزدور اجاره ای تربیت وفنون اخرین قساوت وکشتار وشکنجه های مدرن را اموزش داده واناا را با مدرترین سلاح ها تجهیز وبه جون کشورها در خاورمیانه وافریقا وبخش های مهمی از جهان جهت سلطه جویی وبرتری طلبی می اندازند واتش جنگ های نیابتی را روشن میکنند
سفير روسيه را به وزارت امور خارجه احضار كنند و بگويند كه چرا ايرانيان را تروريست خطاب ميكنيد!؟ و ميگوييد كه اين جور اقدامات سازنده است؟
بفرمیین گربه سفید روسیه رو تحویل بگیرین
کشور دوست، روسیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دوست عزيزمان روسيه بزودي صورت خود را اشكار خواهد كرد
روسيه هنوز هم چند جمهوري را دراشغاا داره ودور يك دهم دنيا حصار كشيده كسي را راه نميده
این روسیه اصلا مورد اعتماد نیست!

متاسفانه ایران در بسیاری از زمینه ها با روسیه متحد است و این ممکنه به ضرر ما باشد. به هر حال اینها از کدخدا بیشتر حساب می برند!
روسیه دشمن مسلمانان و قاتل مسلمین در سوریه و چچن است.ما هم شدیم متحد ستمکاران.عاقبت حمایت از ظالمین همینه
اون عزیزانی که به هواپیماهای این شیطان اجازه دادند از آسمان ما سوءاستفاده کنه بدونند که اگه پای منافعشون برسه با همون هواپیماها به خاک و سامان ما هم رحم نمیکنند این عزیزان دائم الخمر آدم فروش
امام خمینی (ره): ((آمریکا از انگلیس بدتر، انگلیس از آمریکا بدتر، شوروی از هر دوی آنها بدتر))
این صحبت امام فصل الخطاب ما است و منطق میگوید بین بد و بدتر باید بد را انتخاب کرد. امام (ره) به صراحت در مصاحبه اش با خبرنگار خارجی که فیلمش هم موجود است فرمودند که من نگفتم بروید سفارت آمریکا را بگیرید و من اطلاعی از این موضوع نداشتم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
طبق گفته خود یادگار امام بعد از اینکه امام با خبر شدخظاب به دانشجویان: خوب جایی را گرفتین و توحالا این وسط چی میگی
خائن تر از پوتین وجود نداره
اگر برجام را باید درس عبرتی برای اصلاح طلبان دانست، چرا چنین رفتارهایی از سوی روسیه نباید درس عبرتی برای حضرات دلواپس نباشد؟!!!
تردید ندارم روسیه هرگز قابل اعتماد نخواهد بود,تا دیر نشده از بازی درزمین روسیه خیانت پیشه یاید خارج شویم
ایران خود را به کشورها زوری می چسباند وکلی امتیاز ودلار میدهد تا یک کشور با ما دوست شود . ایا دوستی زوری میشود کی و طبق چه مدرکی روسیه گفته که دوست ایران هست ما در دنیا بدلیل روحیه تهاجمی واینکه حرف اخر را در ایران چکسی میزند مشخص نیست دوستی نداریم بجز چند کشور شاخ شکسته و درب وداغون .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
بهترین پاسخ همه ی کامنت های تابناک از ابتدا تا حالا
من از ورارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران تقاضا دارم سفیر روسیه در ایران را احضار کنند تا مراتب اعتراض را علیه سخنان آقای آندره پرژدومسکی سخنگوی کمیته ملی ضد تروریسم روسیه NAK رسما دولت و ملت ایران تروریست حساب کردند را به ایشان بفرمایند
متاسفانه نه شرقی و نه غربی را فراموش کردی
اقای پوتین تو که گفته بودی شما از پشت خنجر نمی زنی؟؟؟عجب دنیایی شده
مرگ بر آمریکا. هرکی بره آمریکای جهانخوار مسلمان نیست
کشور دوست روسیه. حالا هی برین باهاش مذاکره کنید. بهش پادگان قرض بدین .
حيف ادم كه به روسيه محل سگ بده تف تو روحتون
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر