بازدید 11677

واکنش شهاب حسینی به فرمان ترامپ

کد خبر: ۶۶۲۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲ 31 January 2017
شهاب حسینی اینستاگرامش را با واکنش به رفتار غیرفرهنگی ترامپ به روز کرد.

به گزارش جام جم آنلاین، شهاب حسینی نوشت:

هم اوست یگانه مالک متعال

افسوس که جهان امروز در فرآیندی متناقض از پیشرفت علم و تکنولوژی و پس رفت فرهنگ انسانی قرار دارد.

گویی هر روزه در هر گوشه دنیا میبایست شاهد ظهور اندیشه های پوسیده در قالب کسانی باشیم که زمام امور ملتها را به دست می گیرند و جهان را به جای هدایت به نور آگاهی به ورطه ی ظلمت جهل می کشانند و هر روز و به هر بهانه نفاق، کینه،جدایی و نژادپرستی را در میان جوامع بشری رواج میدهند و این در حالی است که ملتهای جهان در مسیری بر خلاف سیاستمدارانشان رو به سوی آزادی اندیشه،یگانگی و یکپارچگی دارند و با وجود هر اتفاقی در هر گوشه دنیا شکوه وحدت در عین کثرت را در همدردی و همدلی با مردم رنجدیده در هر کجای دنیا به نمایش میگذارند.
 
نمایشی چنان عظیم و با شکوه که هر عقل سلیم و دل رحیمی را تحت تاثیر قرار میدهد مگر کسانی را که بر کوردلی و تاریک اندیشی خود اصرار دارند آنقدر که نمیدانند به وسعت جایگاهی که امروز در آن قرار گرفته‌اند مورد امتحان نظم آفرینش و آزمایش الهی قرار خواهند گرفت و چه بسا اگر در جایگاه تصمیم گیری های کلان باشند نه تنها مسئولیت یک یا چند انسان، که بار مسئولیت جوامع و ملتهای دنیا را در کارنامه خود خواهند داشت و پاسخگوی آن خواهند بود و چه زیبا گفت شاعر ؛ گوش نامحرم نباشد جای پیغام سروش.

این اواخر نقطه نظرات و مواضع اختیار شده توسط رئیس جمهور ایالات‌متحده "دونالد ترامپ " یادآور روزگاری سیاه و نه چندان دور در دهه های سی و چهل میلادی و ظهور آدولف هیتلر است که تبعات فاجعه‌آمیز آن تا قرنها بعد از این از حافظه ی جهان پاک نخواهد شد.

سرنوشت تمامی تک سو نگران، متکبران و خونخواران تاریخ همواره چون آینه در برابر انسان هاست خصوصا در معرض دید کسانی چون دونالد ترامپ و موافقانشان تا شاید چراغی باشد از گذشته برای گذر به سوی آینده.

به عنوان یک بازیگر و کارگردان سینما به هالیوود پیشنهاد میکنم که دوباره ساخت فیلمی درباره ی پادشاهی به نام نمرود را در دستور کار خود قرار دهد ، پادشاهی کهن که داعیه ی خدایی داشت و سرانجام توسط یک پشه از پای درآمد...

سید شهاب الدین حسینی


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۹
شهاب جان میدونم حالت گرفته است اما تقصیر خودته باید زودتر برای گرین کارت اقدام میکردی ... میدونم الان قشنگ متوجه شدی من چی میگم : دقیقا .... ترامپ فرقش با بقیه اینه که تر و خشک و باهم میسوزونه وقتی میگه ایرانی نیاد یعنی هیچ تفاوتی بین تو و یک قاتل ایرانی نیست ، یعنی هیچ کدومتون نیایین آمریکا ... خخخخخخ
ناراحت نباش شهاب جون میدونم حس بدیه از اینکه میبینی هم ردیف سایر مردم ایرانی ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
حالا که میبینم هموطنانی مثل تو دارم به ترامپ حق میدم
با احترام جناب شهاب حسینی ظلم های دولت مردان آمریکا تازه به چشم شما آمده وقتی که به پر شال هنرمندان خورده متاسفم.
بیشین بینیم با
شهاب حسينى كيه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
یکی مثل خودت
آقای شهاب حسینی ، آقای اصغر فرهادی ، خانم علیدوستی و سایرین که با ادبیات آزاداندیشانه،فرهیخته وار و مسئولانه به رییس جمهور آمریکا انتقاد میکنید و اونو مقایسه میکنید و ....!! آدم اگه ندونه فکر میکنه اصلا آجر اول حقوق بشر و احترام به همنوع و احترام به تنوع عقاید و مدرنیته و مدنیت رو ما ایرانی ها و مسئولین محترم ایران بنا نهاده اند !!!!
زنده باد آقا شهاب
مرگ بر نژاد پرستی..........
ما چند میلیون ایرانی در پشت مرزها داریم که دلشان برای بازگشت به وطن‌شان می‌تپد
احسنت ! احسنت ! باز هم احسنت !
ایول
تو خودت رفتی امریکا و دوست داری انجا زندگی کنی حالا هم نگرانی نکنه راهت ندهند امیدوارم اجازه ندهند پاچه خورانی چون تو را به کشور امریکا بروند
مرگ بر آمریکا. هرکی بره آمریکای جهانخوار مسلمان نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
با مرگ بر آمریکا گفتن آنها نخواهند مرد

این حرفا واسه ما هم نون و آب نمیشه
ناشناس
| Germany |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
راست میگه طبق آیه قرآن ( نفی سبیل) تسلط غیر مسلمان بر مسلمان
بايد به اين ادم خودخواه و پريشان گفت پس چه شد شعار دهکده جهانى
من نمیدونم چرا این ملت جوگیر ما چرا بجای بیانیه صادر کردن برای کشورای دیگه به اعلان موضوع در برابر مسایل و مسولان خودمون نمی پردازن؟!!!
آقای شهاب حسینی گرامی میدانی چند هنرمند و دانشمند و بازرگان وصنعتگر وخلاصه ایرانی باارزش اجازه ورود به زادگاه و کشور خودشان را ندارند؟
بعضی از مردم اصلا متن ایشونو نفهمیدن!
ایشون اصلا راجع به رفتن به آمریکا و اسکار حرف نزدن
جنا ب اقای حسینی.معنای دنیا پرستی یعنی اینکه شما اون پول قلمبه ای که در راه هنر به دست اوردی خرج دنیا بکنی.
بسیار عالی بود
نرخ نون امروز چنده؟
پاسخ ها
حسین
| - |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
نرخ نون در امریکای شما چند است که از یک دیکتاتور فاسد که میخواهد روزنامه ها را امریکا را ببند و علنا به مسلمین و زنان و ایرانی توهین میکندو میخواهد بقول پاپ هیتلر شود حمایت میکنی وعده خداوند در قران بحف است و نابودی سرنوشت ظالمان و ستمگران مانند صدام است باید در ایرنی بودن و مسلمان بودن شما شک کرد
دلت واسه راه رفتن روی فرش قرمز و دیدن نیکول کیدمن و انجلینا جولی و...تنگ شده
ترامپ احمقه از احمقم هم بیش از این بر نمیاد مطمئنا امریکا تجزیه خواهد شد
زنده باشی هنرمند با غیرت ایرانی لعنت خدا بر ترامپ
احسنت به آقای حسینی و کار مردانه اش . نمیدانم چرا بعضی هااز روی نفهمی فقط بلدند دیگران را مسخره کنند ؟ معلوم نیست اگر در شرایط ایشان بودند ، چه میکردند .
اقای سید شهاب حسینی شما پس رفت فرهنگ انسانی نداشته اید ؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر