بازدید 2525

دست منصوریان برای بازی باماشین سازی خالی است

علیرضا منصوریان بر خلاف نیم فصل اول که برای انتخاب لیست 18 نفره خود به دلیل حضور پرتعداد بازیکنان با دردسر مواجه بود و در هر بازی چند ستاره را سکو نشین می کرد، حالا در نیم فصل دوم با مشکل کمبود بازیکن رو به رو است.
کد خبر: ۶۶۲۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱ 31 January 2017
غیبت احتمالی 6 بازیکن در دیدار با ماشین سازی کار منصوریان برای دیدار هفته بیستم  را بسیار سخت کرده است.
 
به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا منصوریان بر خلاف نیم فصل اول که برای انتخاب لیست 18 نفره خود به دلیل حضور پرتعداد بازیکنان با دردسر مواجه بود و در هر بازی چند ستاره را سکو نشین می کرد، حالا در نیم فصل دوم با مشکل کمبود بازیکن رو به رو است.

این کمبود بازیکن در آستانه دیدار با ماشین سازی برای منصوریان به مراتب سخت تر از گذشته شده است. هر چند یعقوب کریمی برای حضور در این دیدار مشکلی ندارد و می تواند در کنار آبی ها در تبریز حضور داشته باشد اما منصوریان در بازی گذشته برابر پیکان فرشید اسماعیلی و مجید حسینی را از دست داد تا 2 عنصر مهم در مرکز دفاع و خط میانی آبی ها در کنار این تیم نباشند.

کاوه رضایی مهاجم استقلال نیز شرایط مشخصی ندارد و احتمالا در تبریز برابر ماشین سازی به میدان نرود. رضایی روز دوشنبه تنها دقایقی در کنار آبی پوشان به دویدن پرداخت و احتمالا در این دیدار پس از 19 حضور فیکس در ترکیب استقلال، برای اولین بار تنها نظاره گر بازی آبی ها باشد.

به این لیست باید فرشید باقری را نیز اضافه کرد که شرایط مشخصی در استقلال ندارد و حضور او در تمرینات گروهی کمتر از حد انتظار بوده تا این بازیکن نیز شانس کمی برای حضور در ترکیب اولیه استقلال داشته باشد. به این ترتیب منصوریان با در اختیار نداشتن 6 بازیکن خود، برابر ماشین سازی در یادگار امام کار بسیار سختی خواهد داشت و شاید این کمبود بازیکن ترمز آبی ها را بعد از دو نتیجه مطلوب بکشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها