بازدید 11357
۲

شکارچی روسیه به سوریه می رود

کد خبر: ۶۶۲۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳ 31 January 2017
روسیه هواپیماهای جنگی سوخو-25 اس.ام.3 معروف به «شکارچی هوایی» یا «تانک پرنده» را برای تکمیل یگان هوایی خود در سوریه و انجام کارآمدتر عملیات ضدتروریستی در این کشور مستقر می کند.

به گزارش ایرنا، ویژگی های این هواپیماهای ساخته شده در دوران شوروی که اکنون با تجهیز به آخرین فناوری ها نوسازی شده، نابودی مطمئن اهداف زمینی ثابت و در حال حرکت حتی با سرعت بالا است.
 
شکارچی روسیه به سوریه می رود 

روزنامه ایزوستیا روز سه شنبه با اعلام اینکه قرار است چهار فروند از جدیدترین گونه سوخو 25 برای اعزام به سوریه تحویل نیروی هوافضای روسیه شود، نوشت: تانک پرنده زمان شوروی، اکنون سامانه ویژه امواج گمراه کننده دارد و می تواند از دیواره پدافند هوایی حتی پاتریوت آمریکایی عبور کند و به همین دلیل هم «ملخ آسیب ناپذیر» نام گرفته است.

روزنامه روسی هدف از اعزام این هواپیماها را تقویت یگان هوایی روسیه در سوریه اعلام کرده که از حدود 16 ماه پیش با همکاری ارتش سوریه در حال بمباران مواضع تروریست های ضدسوری هستند.

پیش از این روسیه از سوخو-25 اس.ام در سوریه استفاده کرده بود که استقرار نوع بازسازی شده آن اهمیت زیادی در سرکوب تروریست ها دارد.

افزون بر انواع جنگنده ها و بمب افکن های سوخو، میگ و بالگردهای روسی مستقر در پایگاه حمیمیم استان لاذقیه سوریه، روسیه با استفاده از هواپیماهای قاره پیمای توپولف به صورت رفت و برگشت از خاک این کشور، مواضع تروریست ها را زیر بمباران و موشک باران قرار می دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۲
اینقدر ذوق نکنید این حیوون آدم فروش سر اسلحشو به سمت هر کسی منافعش اقتضا میکنه میگیره شاید هم خدایی نکرده یه روزی ما قربانی این قضیه شدیم
دخالت نظامی روسیه در سوریه یعنی پایان حضور ایران در سوریه و محدود کردن ایران.
روسیه محض رضای خدا هیچ کاری انجام نمیده.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار