بازدید 2045

خیز لوک‌اویل‌برای‌سرمایه‌گذاری‌درانرژی خاورمیانه و ایران

رئیس بخش لوک اویل در خاورمیانه گفت، این شرکت قصد دارد تولید نفت خود در منطقه خاورمیانه را از طریق فعالیت های فعلی خود در عراق و مصر افزایش دهد.
کد خبر: ۶۶۲۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰ 31 January 2017
رئیس بخش لوک اویل در خاورمیانه گفت، این شرکت قصد دارد تولید نفت خود در منطقه خاورمیانه را از طریق فعالیت های فعلی خود در عراق و مصر افزایش دهد.

به گزارش مهر  به نقل از بلومبرگ، گاتی الجبوری رئیس بخش لوک اویل در خاورمیانه گفت، این شرکت قصد دارد تولید نفت خود در منطقه خاورمیانه را از طریق فعالیت های فعلی خود در عراق و مصر افزایش دهد، تا جایی که هزینه تولید نفت در این پروژه ها به اندازه تولید نفت در خود روسیه پایین باشد.

الجبوری افزود: ایران در حال حاضر حوزه ای مهم برای ماست.

این مدیر شرکت لوک اویل گفت، این شرکت در حال مذاکره با شرکت ملی نفت ایران در باره میادین نفتی آب تیمور و منصوری در غرب ایران است.  

وی ابراز امیدواری کرد که دو طرف در خصوص یک برنامه توسعه مشترک این میادین در نیمه نخست سال جاری میلادی و قبل از آغاز مذاکرات تجاری و شراکت به توافق برسند.

ایران که به دنبال جذب سرمایه‌گذاران خارجی برای توسعه بخش انرژی خود است، پس از لغو تحریم‌های هسته‌ای در ژانویه ۲۰۱۶ حدود ۷۰ میدان نفتی و گازی را برای سرمایه‌گذاری شرکت‌های خارجی مشخص کرده است.

به گفته رئیس منطقه خاورمیانه شرکت لوک اویل، این شرکت حجم فعالیت‌های خود را در عراق و مصر از طریق نمایندگی‌های عامل خود افزایش می‌دهد.

در عراق نتایج اولیه مطالعات لوک اویل در ۱۰ منطقه بسیار خوب بوده و این شرکت قصد دارد امسال یک یا ۲ چاه دیگر در جنوب این کشور حفر کند.

الجبوری افزود: لوک اویل در ابوظبی و کویت نیز در جستجوی فرصت‌های رشد است و در عربستان سعودی نیز یک پروژه سرمایه‌گذاری مشترک گازی با شرکت نفت آرامکو این کشور داشت که به دلیل اقتصادی نبودن استخراج ذخایر  در حال ترک آن است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار