بازدید 2539

امکانات صنعت گردشگری با نیازها همخوانی ندارد

عضو هیأت رییسه فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری مجلس معتقد است با اشاره به اینکه در حوزه حمل و نقل، خدمات‌رسانی بین راهی، اقامتی و غیره ضعف جدی وجود دارد، خواستار همکاری بخش خصوصی در این زمینه شد.
کد خبر: ۶۶۱۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵ 31 January 2017
قاسم احمدی‌لاشکی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره برگزاری کنوانسیون ۲۰۱۷ راهنمایان گردشگری جهان طی روزهای گذشته در کشورمان، گفت: با توجه به بداخلاقی‌های کشور امریکا طی روزهای اخیر، میزبانی از راهنمایان گردشگری جهان از ۴۵ کشور می‌تواند فرصت خوبی برای معرفی فرهنگ اصیل ایرانی و ظرفیت‌های گردشگری کشورمان باشد تا اقدامات خصمانه غربی‌ها را خنثی کند.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راهنمایان و تورگردانان خارجی که در ایران حضور دارند، می‌توانند سفرای ایران در سراسر دنیا محسوب شوند، اظهار کرد: البته این مهم زمانی محقق خواهد شد که در زمان برگزاری کنوانسیون، اطلاعاتی خوبی به آنها ارائه شده و زمینه آشنایی‌شان با آثار منحصر به فرد ایران کهن فراهم شود.

وی ضمن تاکید بر اینکه وسعت کشورمان موجب شده تا مواهب طبیعی مانند کوه، دریا، کویر و جنگل و البته آثار باستانی در کنار همدیگر مجموعه بی‌نظیری را برای حضور گردشگران فراهم کند، ادامه داد: بنابراین باید با ایجاد هتل، مسیرهای دسترسی و غیره زمینه حضور گردشگران را ایجاد کرد.

احمدی‌لاشکی با یادآوری اینکه مسئولان کنوانسیون ۲۰۱۷ راهنمایان گردشگری جهان قبل از حضور در ایران، نسبت به وجود ضعف در زمینه خدمات رسانی گردشگری کشورمان اظهارنظر کرده بودند، تصریح کرد: متاسفانه باید اذعان کرد که در حوزه حمل و نقل، خدمات‌رسانی بین راهی، اقامتی و غیره ضعف جدی وجود دارد که باید برطرف شود.

عضو هیأت رییسه فراکسیون «میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع دستی و مناطق آزاد» مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسئولان سازمان میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع دستی و سایر دستگاه‌های مسئول دراین عرصه، باید توجه داشته باشند که امروزه میزان امکانات صنعت گردشگری با نیازها همخوانی ندارد لذا باید با همکاری بخش خصوصی کمبود کنونی را جبران کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها