بازدید 6777
۲

ضرب و شتم معلم در پی تذکر لسانی

کد خبر: ۶۶۱۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱ 31 January 2017
مدیر آموزش و پرورش شاوور شوش از پیگیری قضایی حادثه ضرب و شتم یکی از بانوان معلم در کلاس درس از سوی آموزش و پرورش خبر داد.
 
به گزارش مردم سالاری، سید جلال نژاد فاضل، مدیر آموزش و پرورش شاوور شوش در خصوص اتفاقی که هفته گذشته در دبستان هاجر روستای سید عباس اتفاق افتاد اظهار داشت: مادر یکی از دانش آموزانی که در این دبستان درس می‌خواند، به دلیل بی انضباطی فرزندش به مدرسه فراخوانده شد و پس از  ورود به کلاس اقدام به ضرب و شتم معلم در مقابل دانش آموزان نمود.
 
وی زمان این حادثه را روز دوشنبه چهارم بهمن ماه عنوان کرد و اخبار و شایعه های منتشر شده در فضای مجازی در این رابطه از جمله موضوع سقط جنین، شکستگی پا و مصدوم شدن معلم را تکذیب کرد و گفت: در پی این حادثه معلم بی‌هوش شد و به اورژانس بیمارستان منتقل گردید.
نژاد فاضل خاطرنشان کرد: نواختن سیلی به بانوی معلم و ضرب و شتم وی از طریق امور حقوقی آموزش و پرورش در دست پیگیری قضایی است و شکایتی در این رابطه از سوی آموزش و پرورش تقدیم دستگاه قضایی شده است ضمن اینکه معلم نیز خود شخصا از فرد مذکور شکایت کرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
یعنی واقعا در پی تذکر لسانی بوده؟؟!!!!شما باور میکنید؟؟!!!یعنی این خانم معلم قبلا بدتر از اینکه سرش اومده رو سر بچه در نیاورده ؟؟!!!
وقتی معلما بچه های بیگناه مردم رو شکنجه جسمی و روحی میکنن و آموزش و پرورش عین خیالشم نیست ،باید منتظر چنین واکنش هایی از خانواده ها بود،مردم که بجه هاشونو از سر راه نیاوردن....
باید ریشه های بی قانونی در جامعه ما شناسایی و چاره اندیش کرد که چرا هم معلم وهم اولیای دانش اموز ما به خود اجازه می دهند در محیط فرهنگی همچی برخوردی داشته باشند/
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها