بازدید 2858

پشیمانی مدیر ورزشی اینترازفروش ستاره اش

مدیر ورزشی باشگاه اینتر در سالروز فروش هافبک برزیلی پیشین این تیم به قرمزپوشان مرسی‌ساید اعتراف کرد که در دوران کاری‌اش هیچ چیز به اندازه این تصمیم او را پشیمان نکرده است.
کد خبر: ۶۶۱۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰ 31 January 2017
مدیر ورزشی باشگاه اینتر در سالروز فروش هافبک برزیلی پیشین این تیم به قرمزپوشان مرسی‌ساید اعتراف کرد که در دوران کاری‌اش هیچ چیز به اندازه این تصمیم او را پشیمان نکرده است.
 
به گزارش تابناک ورزشی، 4 سال پیش در چنین روزی بود که باشگاه اینتر فیلیپه کوتینیو، هافبک هجومی برزیلی جوانش را به تصور اینکه پتانسیل تبدیل شدن به یک ستاره را ندارد، در ازای 8.5 میلیون پوند به لیورپول فروخت، اقدامی که خیلی طول نکشید که به اشتباه بودن آن پی برد و هیچ کسی هم جز پیرو اوسلیو، مدیر ورزشی اینتر از رخ دادن این اتفاق ناراحت نیست.
 
پیشرفت چشمگیر کوتینیو در لیورپول از ماه ژانویه سال 2013 تا رسیدن به جمع برترین‌های لیگ برتر انگلیس، سبب شده است که اوسیلیو تصمیمش برای موافقت با فروش این بازیکن 24 ساله به قرمزپوشان مرسی‌ساید را جزو بزرگترین تصمیمات اشتباهش بداند.
 
او در این خصوص به شبکه ESPN گفت: من از فروش کوتینیو بسیار پشیمانم. این شاید بزرگترین تصمیم پشیمان کننده‌ای بوده است که در بیش از 20 سال حضورم در اینتر گرفتم. من از کوتینیو چه از خودش، چه از دوران بازیگری‌اش خاطرات فوق‌العاده‌ای دارم. او زمانی که به اینجا آمد با سرعت یادگیری و تطبیق دادن خودش با اوضاع ما را غافلگیر کرد. او واقعاً بازیکنی جدی بود و می‌خواست کار کند. شما می‌توانستید ببینید او همه چیزهایی که برای پیشرفت لازم است را دارد.
 
کوتینیو با وجود تمام استعدادی که در دوران حضورش در اینتر(2008 تا 2013) نشان داد، فرصت چندانی برای بازی در نراتزوری به دست نیاورد و در این تیم تنها 28 بازی انجام داد و به همین دلیل به لیورپول رفت، جایی که استعدادش شکوفا شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل