بازدید 12324

مصدومیت 88 نفر در مراسم تشییع شهدای آتش‌نشان

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از مصدومیت 88 نفر در مراسم باشکوه تشییع پیکر 16 شهید آتش نشان خبر داد و گفت: 4 مصدوم این مراسم توسط آمبولانس ها به بیمارستانها منتقل شدند.
کد خبر: ۶۶۱۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴ 30 January 2017
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از مصدومیت 88 نفر در مراسم باشکوه تشییع پیکر 16 شهید آتش نشان خبر داد و گفت: 4 مصدوم این مراسم توسط آمبولانس ها به بیمارستانها منتقل شدند.

حسن عباسی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از ساعت 7 صبح امروز 50 تیم امدادی و درمانی مرکز اورژانس تهران به همراه 37 دستگاه آمبولانس، 3 دستگاه اتوبوس آمبولانس و 10 دستگاه موتور آمبولانس در داخل و محوطه های مصلای امام خمینی (ره) و مسیرهای منتهی به بهشت زهرا(س) خدمات امدادی و درمانی ارائه کردند.

وی تصریح کرد: 90 تکنسین اورژانس تهران از جمله پزشک، پرستار و کارشناس فوریت های پزشکی در مراسم امروز 84 مصدوم را بصورت سرپایی در محل مداوا کردند.

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران خاطرنشان کرد: 4 مصدوم این مراسم از جمله سه زن و یک مرد با آمبولانس ها برای ادامه مراحل درمانی به بیمارستانهای امام خمینی (ره)، شریعتی و فیروزگر منتقل شدند.

وی وضعیت عمومی این 4 مصدوم را رضایت بخش اعلام کرد.

آیین بدرقه، تشییع و خاکسپاری 16 آتش نشان شهید حادثه ساختمان پلاسکو، صبح امروز (دوشنبه) با حضور گسترده و باشکوه اقشار مختلف مردم و مسئولان در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار شد.

پیکرهای مطهر 13 شهید آتش نشان حادثه پلاسکو بعد از وداع باشکوه ملت عزادار و قدرشناس ایران در قطعه 50 بهشت زهرا(س) و در کنار شهدای مدافع حرم، آرام گرفتند.

همچنین پیکر سه شهید دیگر آتش نشان نیز برای خاکسپاری به زادگاه خود منتقل شدند.

شهیدان رضا نظری، بهنام میرزاخانی و علیرضا سفی زاده به ترتیب برای تشییع و خاکسپاری به اراک، ورامین و اسلامشهر منتقل شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
همه چی مون باید نشوندهنده جهان سومی باشه
نزدیک بود بیشتر از حادثه اصلی مجروح بده
نزدیک بود بیشتر از حادثه اصلی مجروح بده
خودمونیما. یه نموره وحشی تشریف داریم
بسیار بد برنامه ریزی کرده بودند. مراسم می توانست روز 5 شنبه برگزار شود و حداقل چند قطار خالی در ایستگاه امام خمینی اقدام به سوار کردن مسافران می کرد. حدود 15 تا 20 دقیقه از ساعت 8.30 در ایستگاه امام بودم ازدحام بسیار زیاد بود و بعد از مدتها معطلی بالاخره یک قطار خالی مسافران را جه به جا نمود
ترامپ حق داره ما رو را نميده
ملتی با این همه فرهنگ و استعداد وقتی هیچ اموزشی نبینند اینجوری میشه
حالا قضیه چی بوده؟ تیراندازی هوایی میکردن یا باماشین رفتن میان جمعیت؟
قرار بود خیلی شلوغ نشه تقصیرخودشون بود میخواستند نیاند
یک اتش نشان در گیلان تشیع شد چرا آمار ها اتقدر متناقض است از نگهبانها چه خبر آنها انسان نبودند؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار