بازدید 4506
۱

جهانگیری: اقدام متقابل انجام می دهیم

کد خبر: ۶۶۱۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳ 30 January 2017
معاون اول رییس جمهوری بر حمایت دولت ایران از اتباع خود در سراسر جهان تاکید کرد و گفت: ما در ارتباط با صدور ویزا برای اتباع آمریکایی که بخواهند به ایران بیایند، عمل متقابل انجام خواهیم داد.

به گزارش ایرنا، اسحاق جهانگیری روز دوشنبه در حاشیه بازدید از 214 واحد مسکونی محله سیروس تهران در واکنش به محدودسازی صدور ویزا از سوی دولت آمریکا، افزود: واکنش رسمی دولت ایران همان بود که وزارتخارجه اعلام کرد. در واقع ما در ارتباط با صدور ویزا برای اتباع آمریکایی که بخواهند به ایران بیایند، عمل متقابل انجام خواهیم داد.

وی ادامه داد: از اتباع خودمان در سراسر دنیا از تمام ابزارهایی که در اختیار داریم، حمایت خواهیم کرد.

معاون اول رئیس جمهوری گفت: حتما در جوامع بین المللی علیه این کار غیرقانونی، غیرانسانی و ضد حقوق بشری موضع گیری خواهیم کرد و بار دیگر حقوق بشری که آمریکایی ها تعریف می کنند را در دنیا و در جوامع بین المللی مورد بازشکافی و بررسی قرار خواهیم داد تا جهانیان بدانند با چه سیستمی روبرو هستند.

جهانگیری ادامه داد: ایران متمدن ترین و تاریخی ترین مردم دنیا هستند که در تمدن دنیا نقش کارساز و موثری داشته اند و نمی شود آن ها را متهم به حامی تروریست کرد.

وی اظهار داشت: این مردم قربانیان تروریسم هستند و بعد از انقلاب بیشترین آسیب را از آن دیده اند. با این حال، ایران تنها ملتی است که مردانه در مقابل تروریست هایی که با حمایت آمریکا و برخی کشورهای منطقه شکل گرفته اند و امنیت مردم عراق، سوریه، یمن و لیبی را بر هم زده اند، ایستادند و نگذاشتند تروریست ها در افغانستان، پاکستان، سوریه و عراق جا خوش کنند و دولت تشکیل دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۱
امیدواریم مثل همیشه شعار نباشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار