بازدید 1936
حق‌شناس خبر داد؛

کمیته تعامل با شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در حزب اعتماد ملی تشکیل شد+ اسامی

یک عضو حزب اعتماد ملی از تشکیل کمیته تعامل حزب متبوعش با شورای سیاست‌گذاری خبر داد.
کد خبر: ۶۶۱۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲ 30 January 2017

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد حق‌شناس ، پیرامون مفاد آخرین جلسه شورای مرکزی حزب اعتماد ملی اظهار داشت: در این جلسه کمیته‌ای تحت عنوان "کمیته تعامل با شورای سیاست‌گذاری" با مسئولیت منتجب‌نیا قائم مقام حزب و عضویت بنده، حضرتی،‌ امینی، ابوالحسنی، گرامی‌مقدم و سوادکوهی تشکیل شد.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی ادامه داد: قرار بر این شد که این جمع در مورد تعامل با شورای سیاست‌گذاری و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تصمیم‌سازی کند.

وی با بیان اینکه در آن جلسه مصوب شد که حزب اعتماد ملی با تمام توانش در جلسات شورای سیاست‌گذاری شرکت کند، متذکر شد: گرامی‌مقدم به عنوان نماینده ثابت حزب اعتماد ملی در شورای سیاست‌گذاری انتخاب و مقرر شد که در مواقع لزوم "منتجب‌نیا" در جلسات شورای سیاست‌گذاری شرکت کند.

حق‌شناس با اشاره به اینکه سیاست‌های کلان انتخاباتی در دفتر سیاسی حزب اعتماد ملی مورد بحث و ارزیابی قرار می‌گیرد، تصریح کرد: مدتی است که ستاد انتخابات ما فعالیت‌هایش را آغاز کرده است.

عضو حزب اعتماد ملی با بیان اینکه ما فعلا به عنوان عضوی از شورای سیاست‌گذاری منتظریم تا جریان اصلاح‌طلب نگاه کلانش را در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر تبیین کند، گفت: تلاش‌ ما این است که در فضای اصلاح‌طلبی یک صدا و تصمیم‌ واحد به عنوان صدای مجموعه اصلاح‌طلبی خارج شود.

حق‌شناس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا اصلاح‌طلبان ممکن است در کنار روحانی گزینه دیگری نیز داشته باشند خاطرنشان کرد: اگر مجموع اصلاح‌طلبان به این جمع‌بندی برسند،‌ گزینه‌ دیگری در کنار رئیس‌جمهور خواهیم داشت اما اگر آنان بخواهند از روحانی حمایت کنند، ما نیز در حمایت از وی تردیدی نخواهیم کرد
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار