بازدید 5137
۶

محاکمه فردی جهت 276 بار مزاحمت برای اورژانس

کد خبر: ۶۶۱۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰ 30 January 2017
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: فردی که بارها از طریق تماس تلفنی با 115، برای اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی، ایجاد مزاحمت کرده و خطوط تلفن آن را اشغال می‌کرد، از طرف دادگاه محکوم و جریمه شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان، غفور راستین اظهار کرد: فردی از تاریخ 29 مرداد تا 26 مهرماه امسال، 276 مرتبه با 115 تماس می‌گرفت و با سوالات بیهوده و وقت‌گیر، خطوط تلفن اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی اصفهان را اشغال می‌کرد لذا در این زمینه به دادگاه شکایت کردیم تا به عمل ناپسند او پایان دهیم.

وی افزود: سرانجام دادگاه، این فرد که 81 بار با تلفن ثابت و 195 بار با تلفن همراه برای اورژانس 115 ایجاد مزاحمت کرده بود را شناسایی و به 6 ماه حبس و از جنبه عمومی جرم به 900 هزار تومان جریمه، محکوم کرد.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: متهم، خانمی 40 ساله و متاهل بود که از مشکل اعصاب و روان رنج می‌برد و به دلیل مصرف داروی اشتباهی، بیماری او تشدید شده بود لذا به دنبال ارائه مدارک درمانی وی به دادگاه، از اعمال محکومیت حبس برای او خودداری شد.

راستین تاکید کرد: خطوط تلفن 115، خطوطی گره‌گشا و مرتبط با سلامت مردم و نجات‌دهنده جان آن‌هاست و چه بسا، فرد امدادخواه، از خانواده، اقوام و دوستان هریک از ما باشد، لذا توصیه می‌شود از ایجاد مزاحمت برای اورژانس 115 و اشغال کردن خطوط تلفن آن بدون دلیل، پرهیز شود تا جان و سلامت هموطنان‌مان به خطر نیفتد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
خدا شفا بدهد.
به هر حال طفلک مریض بوده وگرنه هیچ آدم سالمی اینکارو نمی کنه.
عجب عطوفتی در ایران سابق نداشته
پاسخ ها
مخاطب تابناک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
چرا بابا از این مریضای روانی زیاد داریم
اقدام متقابل دولت شما مثلا چیه؟ فشار ایمیلی؟
چرا عطوفت بده.کشور ما کشور اسلامی هست و اسلام دین عطوفت و مهربانی و گذشت هست.ما باید افتخار کنیم که در چنین کشوری زندگی می کنیم.
اگر که از نظر روانی مشکلی جدی ندارد.برای عبرت دیگران او را در تلویزیون به مردم معرفی کنید .اگر که امکان داشته باشه .با یک روانشناس / جامعه شناس مشاوره شود . ونتیجه را در همین صفحه اعلام کنید .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر