بازدید 4680
۳

رشد 254 واحدی شاخص کل بورس

امروز دوشنبه 11 بهمن ماه درحالی بازار سرمایه به معاملات خود پایان داد که شاخص کل بورس در یک روند صعودی بعد از مدت‌ها، با رشد 254 واحدی همراه شد و به ارتفاع 77 هزارو 961 واحد رسید.
کد خبر: ۶۶۱۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱ 30 January 2017
امروز دوشنبه 11 بهمن ماه درحالی بازار سرمایه به معاملات خود پایان داد که شاخص کل بورس در یک روند صعودی بعد از مدت‌ها، با رشد 254 واحدی همراه شد و به ارتفاع 77 هزارو 961 واحد رسید.

به گزارش تابناک اقتصادی، در این روز افزایش تقاضا در گروه حمل و نقل دیده و صف خرید در نمادهای حتوکا، توریل و حپترو تشکیل شد. ازطرفی صف خرید در نمادهای پیشروی گروه خودرو نیز دیده می‌شد.

گروه خودرو و محصولات شیمیایی در این روز صدرنشین تأثیرگذارن مثبت بر شاخص بورس بودند. در پایان معاملات، شاخص کل بورس با رشد 254 واحدی به ارتفاع 77 هزار و 961 واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز 100 واحد مثبت شد و روی عدد 15 هزار و 769 واحد قرار گرفت. ارزش معاملات نیز در این روز عدد 1,734 میلیارد ریال را نشان داد.



بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص را نماد خساپا با 47 واحد و بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را نماد شپنا با 9.5 واحد به عهده داشتند. بیشترین ارزش معاملات نیز از آن نماد خساپا با 177 میلیارد ریال بود.

در فرابورس نیز آیفکس 5 واحد مثبت شد و به ارتفاع 850 واحد نزدیک شد. ارزش معاملات در این روز 1,145 میلیارد ریال را نشان داد. بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص را نماد مارون با 4 واحد و بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را نماد ارفع با 0.4 واحد به عهده داشتند. بیشترین ارزش معاملات به نماد غدیس با 39 میلیارد ریال تعلق گرفت.

در روز دوشنبه افزایش تقاضا در گروه خودرو و تشکیل صف خرید در اکثر نمادهای این گروه در پی اعلام اخبار مثبت از انعقاد قرارداد با خودروسازان بین المللی دیده شد؛ همچنین اعلام برنامه صادرات سیمان به سوریه توسط دبیر انجمن سیمان اعلام شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
با این رشد 200 واحدی روزنامه "دنیای اقتصاد" که در مواقع سقوط بورس هیچ عکس العملی نشان نمیده فردا بافونت بزرگ تیتر میزنه "بهار درزمستان بورس" یا "تولد دوباره بورس" یا "بورس پروازکرد" !!!!!
امروز بازار رو مثبت کردن چون قراره فردا بانک تجارت باز شه و شاخص اساسی سقوط کنه درست مثل بانک ملت ، سرمایه مون تو بورس نابود شد
بازم دستکاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان