بازدید 3595

ما ايستاده ايم

كمال الدين پيرموذن
کد خبر: ۶۶۱۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶ 30 January 2017
38 سال پیش«شب تلخ عبوس استبداد»  پايان وبا بیداری مردم مسلمان ایران تحت رهبری مدبرانه امام خمینی ره، صبح صادق پیروزی طلوع کرد.
 
استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، حقوق از دست رفته ای بود که به برکت مبارزه تحسین برانگیز ملت قهرمان ایران در 22 بهمن 1357 در پهندشت ایران زمین استقرار یافت و از آن روز مردم ایران عهد بستند پاسدار حقوق مشروع خویش باشند و با وجود همه بحرانها، دشواریها، تهدیدات و دسيسه ها براین عهد پای بند مانده اند. بر عموم صاحب منصبان حکومت است که در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، درود و سلام خود را نثار مردم غیور ایران کنند که همواره با ایثار و بذل جان و مال، استوار و آگاه و هوشیار بر عهد خویش وفا کرده اند.

بدون تردید اگر اداره امور جهان به صاحبان فرهنگ واگذار شود، دنیای امروز ما، دنیا ي صلح و سلم و دوستی بود و عداوت و دشمنی که ریشه در بی فرهنگی دارد در آن جایی نداشت
در آن صورت جهان، امروز شاهد ظهور اندیشه ای نبود که با زور مداری فریاد می زند« مرزهای آمریکا را برای مسلمانان ببندید.»
 
مواضع خصمانه و ظالمانه اخیر رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا علیه ملت بزرگ ایران و مسلمانان عالم، از اندیشهای نشأت می گیرد، که موقعیت انحصاری خویش در دنیای قایل است و جهان را تنها تحت سلطه خویش می پسندد. این در حالی است که اوراق سیاه عملکرد دول آمریکا از جنگ دوم جهانی تاکنون در عرصه سیاست خارجی این کشور به حدی از فراوانی رسیده است که گه گاه برخی از سیاستمداران آن کشور را به اقرار به اشتباهات و محاسبات غلط نا صواب واشنگتن وا دار می کند.
 
اظهارات و اقدامات و مواضع تازه رئیس جمهور جدید آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران و ملت مومن ایران زمین نیز، افزودن برگ سیاه دیگری بر دفتر پر غلط سیاست خارجی آمریکا است.

ملت صاحب تمدن و دلاور ایران، در طول تاریخ پرفراز و نشیب خود اثبات کرده است که تحقیر و تهاجم بیگانه ای را بر نمی تابد و اجازه توهین و توفیق و سلطه قدرتهای خارجی و نظامی را در صفحه ایران به احدی نمی دهد.
 
امروز نیز مردم انقلابی ایران، به رغم همه دشواریها، سختی ها و اختلاف سلایق موجود در عرصه سیاست، در برابر تهاجم هر بیگانه ای و توهین و حسادت هر دولتی از جمله ایالات متحده آمریکا، صفهای آهنین خود را مستحکم تر از گذشته برپا خواهد کرد و اجازه عبور از سد استقلال و آزادی خویش را به احدی نخواهد داد. دل بستن به ایجاد شکاف و اختلاف در جامعه پر نشاط، پویا و متنوع ایران با اقوام غیور آن و سؤ استفاده از آن خیال خامی بیش برای شرارت طلبان خارجی نخواهد بود .
 
ملت بزرگوار ایران که همواره صلح و امنیت و عدالت را برای ملتها به ویژه همسایگان خود خواسته است در برابر بیگانگان جان خود را در تیری می نهند که هر یک، کار صدها، صدهزاران تیر را می کند.
 
ما، انقلابی های پنجاه و هفتی و چکیده های انقلاب، در دفاع از حریم استقلال و آزادی ملک و ملت ایران اسلامی، همصدا و متحد با مردم، ایستاده ایم و اعلام می کنیم که مواضع رئیس جمهور جدید آمریکا که فشار حامیان رژیم صهیونیستی در پشت ان نمایان است، تهدیدی علیه صلح و امنیت جهانی است و ضروری است همه ملتهای حق طلب و آزاده جهان در برابر این بی خردی و ستم و آتش افزوری بایستند و اجازه ندهند این اندیشه ناصواب بر جهان غالب شود که زور و تهدید و ثروت حاکم اصلی بر دنیاست و اندیشه استبدادی و نژادپرستانه و جنگ طلبانه را در دنیایی که بیش از هر چیز به صلح و دوستی و مدارا محتاج است، طرح و اجرا کنند.
 
متاع پیش برد سیاستهای توسعه طلبانه در پوشش مبارزه با تروریسم اسلامی و مقابله با تولید موشک و سلاحهای کشتار جمعی در جهان آگاه امروز بازار و خریداری ندارد و دنیا امروز دریافته است که قدرتمند واقعی کسی است که خردمندانه گام بردارد،  از شم استنباط صحیح مسایل بهره مند باشد، حقوق عموم مردمان جهان را محترم شمارد، جنگ افروزی را به کنار نهد و خیر و سعادت همگان را خواستار باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار