خوانده می‌شوید؛
پر بحث‌ترین اقدام ترامپ در این یک هفته گذشته، امضای قانونی است که ورود اتباع هفت کشور مسلمان از جمله ایران را به آمریکا ممنوع می‌کند و از زمان اجرایی شدن آن تا کنون اخبار متفاوت و عجیب و غریبی از حواشی آن مخابره شده است. از اعتراضات مردمی در آمریکا تا واکنش سران کشورها و بسیاری از موارد دیگر.
کد خبر: ۶۶۱۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱ 30 January 2017
یک هفته ابتدایی ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ با جنجال‌های فراوانی همراه بود. مردی که چند ماه پیش او را کاندیدای رادیکال انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده می‌نامیدند و حالا رئیس‌جمهور رادیکال امریکاست. پر بحث‌ترین اقدام ترامپ در این یک هفته گذشته، امضای قانونی است که ورود اتباع هفت کشور مسلمان از جمله ایران را به آمریکا ممنوع می‌کند و از زمان اجرایی شدن آن تا کنون اخبار متفاوت و عجیب و غریبی از حواشی آن مخابره شده است. از اعتراضات مردمی در آمریکا تا واکنش سران کشورها و بسیاری از موارد دیگر.

در ایران هم این مسأله واکنش‌های فراوانی داشت؛ از کنایه روحانی به ترامپ تا توئیت ظریف و مهم‌تر از آن بیانیه وزارت خارجه برای اجرای اصل اقدام متقابل. ماجرا فقط در وادی سیاست نماند و اصغر فرهادی و ترانه علیدوستی، کارگردان و بازیگر فیلم فروشنده هم که نامزد دریافت جایزه اسکار بودند و برای این منظور باید به ایالات متحده سفر می‌کردند، با انتشار نامه‌هایی اعلام کردند به خاطر این اقدام نژادپرستانه در مراسم شرکت نخواهند کرد که واکنش‌های فراوانی را به همراه داشته است. چند روز دیگر هم مسابقات جهانی کشتی در کرمانشاه برگزار خواهد شد و هنوز اینکه به کشتی‌گیران آمریکایی اجازه ورود به ایران داده خواهد شد یا نه، در هاله‌ای از ابهام است. این تازه از اتفاقات هفته نخست است و هنوز معلوم نیست در ادامه چه رویدادهایی رخ خواهد داد.

 با این حال می‌خواهیم نظر شما را در خصوص این موضوع در بحث بدانیم. اینکه شما بهترین پاسخ به این اقدام رئیس‌جمهور ایلات متحده را چه می‌دانید؟ چه در سطح دولت‌ها و چه در سطح مردم؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.
اشتراک گذاری
روی خط سایت ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۴۸۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
صبر کردن
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
صبر که همیشه لازمه هر کاری هست ولی اقدام درست هم علاوه بر صبر لازمه
امین
| United Kingdom |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
به نظر من وقتی روابط اقتصادی بین ایران و کشورهای مهم افزایش پیدا کنه خود به خود منجر به مصونیت تحریمی میشه شاید به همین دلیل هست که عربستان هرگز تحریم نمی شه (البته مسايل دیگه هم دخیل هستن) بنابراین در مقابل دستور ترامپ باید تا میتونیم پیوندهای اقتصادی قوی با کشورهای مهم دنیا و حتی بخش خصوصی امریکا برقرار کنیم تا تحریم ایران براشون هزینه زیاد داشته باشه. در عین حال باید سیستم اطلاع رسانی قوی در خاک امریکا درست بشه مثلا چرا ما نتونیم توی امریکا یک شبکه تلویزیونی یا یک روزنامه قوی داشته باشیم تا در همچین مواقعی قدرت جنگ رسانه ای بالایی داشته باشم؟
حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
بنظر صبر کار درستیه
ولی باید با حکمت باشه این جریان ادامه پیدا نمیکنه ولی برای تسریع میشه قوانینی وضع کرد
بطور مثال اعطای تسهیلات سرمایه گذاری و ضمانت دولتی به سرمایه گذاران از کشورهایی که با ما لغو روادید امضاء کنند و ساست های گردشگری متقابل رو گسترش بدن
هدف ترامپ انزوای ایرانه و ما نیازمند سرمایه گذار خارجی پس میتونیم همزمان اینارو باهم تو یک سبد بذاریم
میتونیم پیشنهاد بازگشایی کنسولگری آمریکا رو در تهران بدیم برای تسهیل در روند سفر خانواده ایرانیان مقیم آمریکا تا آمریکا رو مجبور کنیم در این قانون ویزای صادر شده از کنسولگری خودش در ایران رو از این فهرست مستثنا کنه این یه جور امتیاز گیری و امتیاز دهی همزمان هم میتونه باشه ولی مهم نتیجس که لغو قانون میشه و این برد به حساب میاد در ضمن امتیازی که دادی برای اعراب خیلی گرون تموم میشه رابطه دیپلماتیک هرچند محدود ضربه بزرگی به ایران هراسی آمریکاست
اعراب از منافع سفر و مهاجرت ایرانیان محروم میشن و...
آرمین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
موافقم صبر خوبه . اما نمی دونم چرا ازاینکه به قول شما شیطان بزرگ اجازه نمیده بریم تو خاکش انقدر ناراحت شدیم ؟؟؟
البته واسه ما که فرقی نمی کنه چون تا قم هم نمی تونیم بریم چه برسه به آمریکا !!!!
نقی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
بنده خدا زیباکلام گفت باید چراغ برداریم دنبال اوباما بگردیم، ما باور نکردیم
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
بهترین پاسخ هم اینکه قید و شروط را از زیر پای سرمایه گذاران خارجی برداریم تا سرمایه گذاری خارجی در ایران افزایش پیدا کنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
به ئنظر من دخالت در سياست داخلي يك كشور ديگه حساب ميشه وقتي امريكاييا در خصوص اوضاع داخلي ما چيزي مي گن رگ غيرتمون گل مي كنه مملكت خودشه دوست داره دراشو ببنده قبلا كه امريكا كاره اي نبود چطور حالا مهم شده!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
بله صبر کنید . چون من به خاطر حل شدن مشکلات بوجود آمده خودمو برای ازدواج با یکی از فرزندان ترامپ آماده می کنم و تقریبا 50 درصد مشکلات هم حل شده ( یعن از طرف من و خانواده ام موضوع حل شده ) و فقط مونده نظر فرزند و خانواده ترامپ
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
بهترین پاسخ لغوبرجامه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
بهترین کا راینه که ذلیل نباشیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
اقدام خوبي بود
بعد از چند وقت مي بينيد كه اختلاسها و شرارتها كم شده چرا كه ديگر جايي براي رفتن ندارند
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
منکه میگم همگی پاشیم بریم آمریکا
اتا تناتناتن م
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
بهترین کار همان است که نمایندگان مجلس عراق انجام دادند و ورود آمریکایی ها را به خاک عراق ممنوع کردند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
در ادامه ریزشهای پی درپی و مستمر بورس امروز شنبه 16 بهمن شاخص کل به کانال 76 هزارواحد سقوط کرد
آریا استارک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
ما باید مثل پوتین که بعد از اخراج دیپلماتاش توست اوباما گفت من اغدام متقابل نمی کنم اغدام متقابل نکنیم و درهای کشورمونو به روی آمریکایی باز کنیم و کشتی‌گیراشونا رو هم راه بدیم
خیلی با کلاس و با فرهنگیه
پاسخ ها
حمیدخان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
اغدام چیه ؟
حتما منظورت اقدام است
حمید کلباسی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
برو قوی شو ، اگر راحت جهان طلبی
که در نظام طبیعت ، ضعیف پامال است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
پاسخ قشنگی هستش
اما تصمیم در این خصوص به محاسبات زمانی و هزینه فایده این اقدام بر میگرده.
به هر حال، راه دادن کشتی گیرها، در دراز مدت به نفع ما است.
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
پوتین میدونست بزودی رفیق ش ترامپ میاد و هواشو داره و نیاز به مقابله به مثل نداشت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
کلا 2 خط حرف زدی حداقل 3 تا غلط املایی داریی!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
پوتين اميوار بود كه ترامپ به عنوان متحدش به قدرت برسد براي همين اين ريسك را كرد
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
شما اول برو دیکته یاد بگیر بعد سیاست
اولا توسط که شما نوشتی توست
اقدام که شما نوشتی اعدام
.................و.
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
به نظر من مردم باید جواب اینکارو بدن و اگه سفر غیر ضروری هست لغو کنن اگر سفر درمانی هست برن کانادا انجامش بدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
دقیقا! الان خیلی از پولدارها و سرمایه دارهای ما امریکا هستند!
امیر یعقوبی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
احمدآقای عزیز از سیستم درمانی کانادا چقدر اطلاع داری؟ ایرانیای مقیم اونجا خودشون میان اینجا برای درمان
خودم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
این جوری خوبه که 5 میلیون افغانی ریختن ایران ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این جوری خوبه که وزارت کشور اتباع غیر قانونی رو اخراج نمیکنه از ایران ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این جوری خوبه که بیابانهای اطراف تهران اتباع پاکستانی چادر می زنند و روزها در تهران گدایی می کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این جوری خوبه که کرمان به شهر افاغنه تبدیل شده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این جوری خوبه که هر روز کامیون کامیون افغانی وارد ایران میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جواب بدید تا معلوم شه که کار کی خوبه یا بده
تابناک نشان بده لطفا
ناشناس
| United States |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
این یارو خودم واقعا نژادپرست هست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
اگه کانادا هم راه نداد برن کجا اشراف عزیزتون ؟ پپسی برن یا کوکاکولا ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
نقاط اقتصادی ومنافع استراژیک آمریکا را درمنطقه با موشک هدف قرار دهیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
داداش فیلم زیاد نگاه نکن . چشمات ضعیف میشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
فكر كردي اونم وايميسه و نگاه ميكنه؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
بععله، عالیجناب برای دسر چی میل دارند اونوقت؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
فکر کنم این نظر مال برادر حسین باشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
بامزه بود، خیلی خندیدم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
خخخخخخخخ
بعدا اگه ارنولد اومد اونو چکار کنیم؟
زنبورک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
فک کنم بهتره یه مشت محکم توی دهن امریکا بزنیم!!!
راستی اما چطور؟؟؟
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
ماها هیچی نداشته باشیم
تو بدترین شرایط قوه تخیل و طنزمون حسابی فعاله
زنبورک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
به نظر من باید احسسساسسسات ترامپ را جریحه دار بکنیم به این صورت که مثلاً چندتا الاغ رو بیاریم و یه کلت روی پیشونی اونا بذاریم واعلام کنیم که اگه ترامپ قانون مذکور رو لغو نکنه ماهم هرنیم ساعت یکی از الاغ ها رو میکشیم.
بااینکار دوسه تا از الاغ ها رو که بکشیم ترامپ خودش رو تسلیم میکنه.تازه اگه تسلیم نشد افکار جهانی علیه ترامپ بپا می خیزد،فکر خوبی نیست؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
از زيردريايي اتمي بزنيم يا از توي ناو هواپيمابر؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
فیلم رمبو را زیادی نگاه کردی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
بنا نیست که هر کاری ترامپ می کنه ما بایستیم جوابش رو بدیم. ما بایستی بر اساس حفظ منافع و مصالح ملی خودمون "فکر کنیم و جواب بدیم و عمل کنیم".
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
آقازاده را ممنوع خروج کنند . کلی پول در کشور باقی مانده و اصلا مشکل ویزای امریکا و کانادا حل خواهد شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
بهترین پاسخ نمایان کردن حقیقت ایران و منطقه است .

اینکه همین امریکا و متهدانش چه بر سر کشورهای منطقه خاورمیانه اوردن .

مطمئن باشید این آقا به تنهایی قادر به از بین بردن امریکا هست و نیازی به دخالت دیگر ندارد . همین الان هم درگیری مذهبی و نژادپرستانه در امریکا شروع شده و با توجه به مواضع ایشان روز به روز بدتر خواهد شد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
متحدانش !
مرشد یعقوب
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
باعث تاسف است که بعضی از عزیزان اقدام را اغدام و
متحدان را متهدان می نویسند و سواد فارسی آنان در
حد یک بچه ده ساله هم نمی باشد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
رئیس جمهور و وزیر امریکا اون همه غلط املائی داشتن، ولی کسی اینقدر براشون ابراز تاسف نکرده بود !!!!
واقعا چرا شماها همیشه باید به همه چیز گیر بدین !!!
زنبورک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
خب مرشدیعقوب خان ما باهمین غلطای عملایی باید عامریکا را به زالو دربیاریم.
احمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
دست عمو ترامپ درد نکنه امثال ما پاشون به آمریکا نمیرسه این آقازاده ها هستن که دائم انورن
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
همچون پوتین که در مقابل کار اوباما برعکس عمل کرد و انها را به جشن دعوت کرد ما هم از ورزشکاران امریکا به گرمی هم استقبال و هم بدرقه شان کنیم
پاسخ ها
مرواريد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
اين كار هم خوب و هم بد است
خوب چون مهمان نوازي ايرانيان را نشان ميدهد و
بد چون ممكن است فكر كنند كه از آنها ترسيده يم...ا
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
این مسئولان واقازاده ها هستند که دائما اونورن واسه خوشگذرونی و رسیدگی به مال و اموال و املاک و ....
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
یک برخورد سخت، نه نرمش و دیپلماسی ی احمقانه. چه خوشمون بیاد یا نه، در برخورد با یک مهاجم، اگر از خود ضعف نشون بدیم، به قدرت مهاجم اضافه کرده ایم. توانایی برخورد با آمریکا رو نیز داریم، چون به گفته ی خودشون، ایران هفتمین قدرت برتر دنیاست. یک برخورد سخت و سخت و سخت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
حمیدجان عزیزم جوگیر نشود. فکر کن. خدا قدرت تفکر رو داده برای همین چیزها. ترامپ احمقه! اگر من و تو هم احمقانه رفتار کنیم که می شیم ترامپ!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
كدوم تهاجم . اگر شما در خونت رو وري غريبه بستي كسي كه پشت در هست بايد به در لگد بزنه ؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
حميد جان خدا به همه ما عقل بدهد. انشالله
مفتخری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
مقابله به مثل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
مقابله به مثل اینقدر خنده داره که از جوک هم جوک تره! آخه تو این نزدیک 40 سال یه آمریکائی تقاضای مهاجرت به ایران رو داشته که دم از اقدام متقابل میزنین؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
موضوع فقط مهاجرت نیست بلکه مسافرت را هم شامل می شود.
ناشناس
|
United States
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
اختیار کشورشون رو دارن. رای مردم آمریکا بوده. ایرانی که مجبور نباشه نباید دست و پا بزنه برای رفتن به اونجا. فرای دین و عقیده
پاسخ ها
سهيلا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
افرين دقيقا از طرف مردم كشورش راي اورده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
لغو صدور ویزا برای تبعه امریکا.به قول دکتر ظریف ویزایی که صادر شده اعتبار ماست وباید بهش عمل کنیم.ولی از این به بعد برای هر تبعه امریکا ویزاصادر نشه.شاید در سال تعداد امریکایی که بخواد وارد ایران بشه خیلی کم باشه اما اهمیت این اقدام برای حفظ غرور ملی واهمیت به شان ایرانی هست وبه نظر من لازم هست.سپاس از اهمیتی که به نظر مردم دادید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
غرور ملی در چیزهای دیگر است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
ما حرف می زنیم اونا عمل می کنن پس بهتر کاری نکنیم وحرفی نزنیم تا آبرو ریزی نشه وحرمتمون حفظ بشه
نادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
اقدام متقابل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
این اجرای "اصل اقدام متقابل" اینقدر خنده داره که از جوک هم جوک تره! آخه تو این نزدیک 40 سال یه آمریکائی تقاضای مهاجرت به ایران رو داشته که وزیر و وکیل دم از اقدام متقابل میزنن؟!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
اینقدر امریکایی برای مهاجرت و یا پناهندگی به ایران صف کشیدن که حالا می خواهیم ممنوع الورود نمایم ؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
آخه ما بده بستونمون با امریکا چی بود که حالا پاسخ بدیم... اکثر کسانی که وارد امریکا میشن خیلی قصد برگشت به مملکت رو ندارن. خوب باید خودشون هم تو این قضیه مسئولیتش رو بپذیرن... دیگه دولت به زور نمیتونه بگه که اجازه بدید ما ها هم بیایم تو....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
کامران چی میشه ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
کامران چی می شه خیلی خوب بود :-) . البته با روحیه ای که از دوستان سراغ داریم احتمالاً در اولین فرصت جهت باد مناسب را پیدا کرده و از آن استفاده می کند!
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
1- صبر و حوصله داشته باشید.
2- از رفتار هیجانی، واکنش های تند و غیر عقلانی با افراطی ها باید پرهیز نمود.
3- برای واکنش نشان دادن ابتدا مساله را بررسی نمایید و از کارشناسان بخش های مختلف سیاسی، اقتصادی، نظامی، فرهنگی و ... کمک بگیرید.سپس با قاطعیت اقدام نمایید.
با تارهایی که آقای ترامپ از اروپا و چین و دیگر کشورهای جهان به دور خودش میپیچد، خودش را نابود خواهد کرد.
ما که تجربه چند ده ساله رفتار با این پوپولیسم (عوام فریب) را داریم ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
عالی بود. دقیقا نکات مورد نظر من. نیازی نیست دیگه تایپ کنم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
کاملا بر عکس ترامپ بودن و عمل کردن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
ترامپ فقط به دنبال فشار بر ایران برای بر هم زدن توافق هسته ای هست تا هدف بزرگتر خودش که همان لغو توافقه را اجرا کنه. بهترین پاسخ اجرای توافق هسته ای و بی توجهی به ترامپ هست چون دیر یا زود مجبور میشه فشارهای داخلی درباره مهاجران رو بپذیره.
حسن
|
Denmark
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
ايشان معلم مانيستند كه بخواهيم عين ايشان رفتار كنيم . براساس اموزهاي انساني و فرهنگي بايد به همه اجازه ورود بدهيم تا أدب و فرهنگمان را نشان دهيم در غير اينصورت ما با ترامپ چه تفاوتي خواهيم داشت . در ضمن بايد مراقب و دقيقا رفتارها و تصميمات ترامپ را زير نظر داشته باشيم . از اعمال ايشان چندان نتيجه خوب و منطقي براي خود ملت أمريكا بقيه جهان و ايران به نظر نمي رسد
ناشناس
|
Italy
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
اقای حمید . اداره ریزش ساختمان پلاسکو یک هفته طول کشید .اخرم علت معلوم نشد ،تعداد کشتههامعلوم نشد. واقعا بنظر شما هفتمین قدرت برتر شما اینجوری باید باشه؟ دوست عزیز ،اگر شما دنیارو ندیدید حتما ببینید و اگر دیدید لطفا یک لحظه فک کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
اداره ریزش چنین ساختمانی هر جای دیگه دنیا هم باشه اگر بیشتر از یک هفته طول نکشه کمتر طول نمی کشه، علت آن هم اتصالی برق به دلیل بار بیش از حد جه گرمایش، تعداد کشته های آن هم حداکثر 25 نفر، قدرت برتر دنیا هم به ساختمان پلاسکو و مشابه اون نیست و ما هم اعلام نکرده ایم خودشون اعلام کرده اند.
فرمایش دیگری هست؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
آقای ناشناس 15:01 انفجار طبقات پائین پلاسکو بعلت اتصال برق بوده ؟؟؟ مدیریت بحران اصلا داریم ؟؟/ ضعف مدیریت را قبول کن واقعاً ضعف داریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
ورود اتباع امریکایی را به ایران کلا ممنوع کنیم . با برنامه ریزی درست و سازمان یافته از ظرفیت رسانه ها استفاده کنیم و به مردم جهان جنایات امریکا را یاداوری و تبلیغ کنیم . اقدام برپایی راه پیمایی در جلو سفارت سابق امریکا در ایران هم برای نشان دادن خشم از تصمیم خصمانه دولت ترامپ بر علیه ایرانیان
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
چطوره آدمک ترامپ را آتیش بزنیم! خدا شفات بده!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
به مردم جهان یادآوری کنیم ؟؟؟
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
نمی دونم چی بگم!آخر ظرفیت ما رییس جمهور قبلی بود ولی این ترامپ دست اون را هم از پشت بسته!
ولی باید یه پاسخ قاطعانه باشه به چند دلیل:
1- هنوز آمریکا به تعهدات خودش در برجام عمل نکرده ولی پاسخ درست حسابی ایران نداده.
2- حتی اروپایی هم که می خواهند به تعهدات خودشون عمل کنند اما و اگر می اورند که باز هم بی پاسخ هست.
3- در این زمینه هم حداقل می دانیم در کشور دیگر نسبت به این عمل مردم اعتراض کرده اند ولی در ایران جز یک کنایه و توییت کار دیگری انجام نشده.
دیگه تا کی باید تو سری خور باشیم؟ نه خونه خدا راه میدن نه خونه شیطان!!! آب از سر گذشته چه یک وجب چه صد وجب باید یه حرکت درست حسابی زده بشه
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
باید امریکایی هایی که میان اینجا را نذاریم برن... !
پاسخ ها
عباس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
خیلی باحال این خدای خنده اومد رو لبهام در اوج عصبانیت دمت گرم داداش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
همینکارا رو کردیم که با هامون دارن اینجوری میکنن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
این کارو که داریم انجام میدیم
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
یعنی گرونگانگیری کنیم!!!! شوخی نکن داداش!! ترامپ جدی می گیره میاد میزنه جدی جدی پودرمون می کنه! از ما گفتن بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
ترکیدم از خنده . عالی بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
استقبال با شکوه و البته تبلیغاتی از کشتی گیر های آمریکایی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
این خوبه
ناشناس
| United Kingdom |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
عالی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
جوزده!
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
بنظرم 1-جناب آقای رئیس جمهور محترم با ارسال نامه رسمی به دبیر کل سازمان ملل و ملت ایالات متحده آمریکا ضمن شفاف سازی موضوع اعتراضیه محکمی در این مورد ارسال کنندو از جامعه بین الملل و مردم آمریکا درخواست محکومیت این موضوع را نمایند
2-اقدام متقابل فایده ای ندارد و بسیار زشت و نکوهیده است اتفاقا بالعکس باید از توریستهای کلیه کشورها من جمله آمریکا جهت بازدید از ایران دعوت ویژه فرهنگی انجام شود.
3-در راهپیمایی 22 بهمن امسال هم بجای شعار بی فایده مرگ بر آمریکا شعار شرم بر دولت آمریکا و ننگ بر ترامپ سر داده شود و پرچم این کشور بی حرمت نشود.
با سپاس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
بحث پرچم کاملا درست است . پرچم هر کشور غرور ملی آن کشور است . ما با دولت آمریکا مشکل داریم نه با مردم امریکا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
طرح ترور ترامپ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
:))
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
مرسی از جنون مظاعف شما
ابرام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
ميدونم كه شوخي كرده ايد ولي همين شوخي مي تواند موجب هزاران تهمت و افترا به ايرانيان بشه يادتون باشه ايران هنوز هم متهم به ترور سفير عربستان د امريكا مي باشد و يكي از دلايل اين سوئ رفتار امريكا همين است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
مضاعف !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
عملا بهانه مي دهيد كه ترتيب ايران را جهاني بدهند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
یه لحظه فکردی چی گفتی ؟
قليدون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
عزيز دل برادر گفتن نظر بده نگفتن كه سناريو هاليوودي بنويس.
لطفا نظرات سينمايي خود را در جاي ديگر مطرح كنيد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
میدونی چرا اینقدر تحریم میشیم چون بمون میگن تروریست و امثال شما نا آگاهانه مسبب وضعیت امروز میهنمان هستید لطفا با خودمان مهربان باشیم
شايان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
بهتر است مقابله به مثل نكنيم به طور مثال خود را از ورود گردشگران و منابع مالي آنان و ورزشكاران محروم نكنيم و مزيت ديگر آن اين است كه به آنها اجازه آشنايي با مردم و فرهنگ و سرزمين خودمان را ميدهيم و اين بهترين تبليغ در ميان امريكايي ها است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
این اجرای "اصل اقدام متقابل" اینقدر خنده داره که از جوک هم جوک تره! آخه تو این نزدیک 40 سال یه آمریکائی تقاضای مهاجرت به ایران رو داشته که وزیر و وکیل دم از اقدام متقابل میزنن؟!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
از آنجا كه ايران در طول تاريخ پر افتخارش همواره پناهگاه انسان ها از نژادها و مذاهب گوناگون بوده است، اقدام متقابل به معناى جلوگيرى از ورود مردم آمريكا به ايران در خور شهرت مهمان نوازى ما نيست و باعث مى شود كه با امثال ترامپ همنوا شويم. بهتر است برخوردى از نوع پوتين داشته باشيم؛ عمل متقابل غير مستقيم. ترامپ اهل تجارت است و در كشورهاى مختلف دارايي هاى فراوانى دارد قطعاً مى شود گلوى او را به طرق ديگرى فشرد، بدون داد و قال!. همچنين جنبش هاى مردمى زيادى بر عليه او در ايالات متحده وجود دارد كه شديداً نيازمند حمايت مالى هستند كه ما مى توانيم بسيار مؤثر باشيم. بايستى زيرك بود!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
باید با استفاده از فرصت موج ضدنژادپرستی به وجود آمده در اثر این تصمیمات و اقدامات دولت آمریکا که به درستی حقانیت و مواضع کشور و مردم ایران را نشان میده منافع کشورمون رو در سایر نقاط دنیا علی الخصوص اروپا تقویت کنیم.

باید روابط کشورمون با چین را به شکل همه جانبه (سیاسی/اقتصادی/نظامی/فرهنگی) تا سطوح استراتژیک ارتقا بدیم.
همین طور باید روابط را با استرلیا/ نیوزلند و ژاپن تقویت کنیم.
جوان ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
به نظر من اقدام نسنجیده و متقابل چاره کار نیست.

همانطور که در رسانه های خارجی و داخلی مشاهده میکنیم این اقدام آقای ترامپ با انتقاد مردم آزاده مواجه شده اینکه ما از ورود آمریکایی ها به کشور خود داری کنیم درست نیست اتفاقا ما بایستی با کار سنجیده و درست مجه کشور خودمون رو در اذهان عموم ارتقا بدیم.این کار آقای ترامپ واقعا اشتباه بود ایشون اگه با چنین تصمیماتی بخواهند آمریکا را اداره کنند آینده روشنی در پیش رویشان نیست .فقط مشکل اصلی روسیه است که هنوز نمیتوان گفت چه در سر دارد و برای آمریکای آقای ترامپ چه استراتژی ای چیده است همانطور که از مواضع انگلیس مشخص است به دنبال استفاده از کم تجربگی یا بهتر بگویم بی تجربگی آقای ترامپ در مسائل سیاسی است . فقط میتوان پیش بینی کرد آقای ترامپ برای دنیا خطرناک است و همین حالا هم داشتن داعیه حقوق بشر با این حکم ممنوعیت ورود مسلمانان مضحک و احمقانه است.
دکتر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
عدم مقابله به مثل و چراغ سبز نشون دادن برای تغییرات بهتر
نگار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
خیلی خوشحال هستم که ترامپ رییس جمهور آمریکاست. بد نیست آمریکا هم طعم افراط رو بچشه. ضمناً من که قرار نیست برم آمریکا پس آقایون و خانم هایی که وضعشون خوبه نگران باشند. من اینکه اصلاً اهتقادی به مقابله به مثل با آمریکا ندارم و هرکسی خواست بیاد ایران. ما منافع خودمونو داریم. ترامپ هم بهتره یه نگاه به لیست 9/11 بندازه ببینه ایرانی توشه یا وهابی؟ بنظرم بهتر بود اول عربستان، بعد پاکستان، قطر و شاید هم ترکیه رو بذاره . اما بازم واسم نیست. ضمن اینکه حالا ما توی محور شرارت قرار گرفتیم چیزی عوض شد!!
وافع گرا باشین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
بله خود این موضوع به تنهایی اصلا مهم نیست ولی باعث ترس سرمایه گذاران خارجی برای ورود به ایران میشه و به اصطلاح کشور ما رو بی ثبات و بی امن به دنیا نشان میده .
محمدامین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
الان فرصت بسیارخوبیه برای کشورمون که دعوت کنه از متخصصان وافرادی که امریکا اینطوری باهاشون برخورد کرده واستفاده کنیم از این فرصت بسیارخوب برای ارتقا کشور درتمامی حوزه ها .
مهرداد
|
Canada
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
بهترین پاسخ به این دستور احمقانه ترامپ، تبدیل تهدید به فرصت است. جامعه ایرانیان آمریکا یکی از ثروتمندترین و علمی ترین جوامع آمریکاست. ایران با جذب حداکثری میتواند بسیاری از نخبگان و صنعت گران ایرانی آمریکایی را جذب کند و با مدیریت درست سرمایه های مالی و علمی آنان را به داخل کشور وارد نماید. ملزمه این روند تدبیر و تلطیف فضای کشور است. بیایید چهره عاطفی ایران را به همگان نشان دهیم و به ایرانیان خارج از کشور بفهمانیم که کشور در طی سه دهه گذشته چه پیشرفتهایی کرده است، و ثابت کنیم که ایران هنوز وطن آنها نیز هست.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
به نظر میرسه ترامپ با احمدی نژاد در ارتباطه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
مثل یک روح هستن در دو بدن ...
فقط اون از اول پولدار بوده و این یکی نبوده ، الانم رو نمیدونم !!!!!
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
اونایی که میگن ترامپ احمقه میتونن دلیلش رو هم بگن؟ چون اگه اون با حماقت تونسته اون همه ثروت جمع کنه و بشه رئیس جمهور امریکا پس بقیه چقدر احمقترن؟ اصولا ما ایرانی ها عادت کردیم کسی که میره بالا شروع میکنیم به تخریبش چون خودمون نمیتونیم بریم بالا دوست داریم اونو بکشیم پایین!!!! این رفتار رو تو کل جامعه و در اکثر اتفاقات میشه دید . چه بخواین چه نخواین ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده شده و دلیل نمیشه چون باب میل شما رفتار نمیکنه احمق باشه اتفاقا هر کشوری نیاز داره تا امثال ترامپ رئیس جمهورش بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
احمقه چون همه دنیا میگن ، تمام رسانه های خودشون دارن مسخرس میکنن .
پولداره چون ارث خانوادگیش زیاد بوده ..
دیوانست چون میخواد دیده بشه و جلب نظر کنه .
خیلی شبیه اون اقاهه حودمونه ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
یک کم اخبار خارج از ایران رو هم مطالعه کن
کيوان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
من اگر تصمیم گيرنده بودم اين کار رو با يک بدل سياسی جواب می دادم :

از کشتی گيران آمريکايي با گل و انبوه خبرنگاران استقبال می کردم ... هيچ کاری به اين اندازه تاثير فرهنگی ايران بر دنيا و تمسخر تصميم ترامپ را ندارد ...

نتيجش صد برابر بهتر از اقدام متقابل است چون فرهنگمون رو به رخ می کشيم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
لازم نیست ما اقدامی بکنیم . ترامپ رفتنی است .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
ببینید به فکر منافع کشورش هست
مثل ما خوبه درها رو به روی اتباع افغانستان و پاکستان باز گذاشتیم با همه ایل و تبارشون غیر قانونی اومدن ایران
حالا از ایران شناسنامه ایرانی میخوان
الان اتباع افغانستان تو حرفهاشون از ما استخدام دولتی و شناسنامه ایران رو میخوان در صورتی که از اول به عنوان پناهنده جنگی موقت دارد کشور شدن
الان حتی آتباع غیر قانونی افغان هم شناسنامه میخوان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
کاش فقط شناسنامه بخوان . یک چیزی هم طلبکار هستند !!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
توصیه می کنم حتما به روانپزشک مراجعه کنی!
اکبر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
این نظر هم باحال بود خندیدیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
شما مثل ترامپ قرصهاتو نخوردی
نا شناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
جواب ابلهان دادن خموشی است . ما نباید توی زمین اون بازی کنیم . به نظر من ایران نباید هیچ واکنشی نشون بده و انگار که ترامپ یک شکری خورده . واکنش ما این عجوزه های عرب دوروبرمان را خوشحال تر میکنه .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
((نقاط اقتصادی ومنافع استراژیک آمریکا را درمنطقه با موشک هدف قرار دهیم))
آقا عجب مطلبی نوشتی خدایی کلی خندیدم دمت گرم ، باور کن منم با نظرت موافقم خخخخخخخخخخخخ
ناشناس
|
Canada
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
رفتار ما باید دارای دو سطح باشه در سطح اول : باید عنوان کنیم ما دارای فرهنگ هستیم درهای کشورمون را به روی مردم عادی باز کنیم با خوشی و مهربانی ولی در سطح دوم و پنهان بایستی به آنها نشان بدیم که این رفتارشون براشون هزینه داره مثلا در عراق... .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
جواب محکم به سبک دیپلماسی از نوع فرستادن ایمیل

:)

مطمئنن کمرشان خواهد شکست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
سلام
دستت درد نکنه عمو ترامپ
اینها که میان آمریکا آغازاده ها هستند
ما راضی نیستیم راهشون نده
مخصوصا اصغر فرهادی در دو سوی اقیانوس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
بهتره بهش اخم کنیم
اینطوری
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
چطوری؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
در اينكه ترامپ آدم بسيار نادان و احمقي هست هيچ شكي نيست اما ما در مملكت خودمون آدماي احمق تر و نادان تر از ترامپ كم نداريم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
افرين گل گفتي اورين
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
و همین باعث نگرانی است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
همکاری نزدیک با همه مخالفان آمریکا ضربه زدن به منافع آمریما در همه نقاط ذر برابر قلدر کوتاه بیایی چند برابر می کنه فشارش و مرز سوریه با اسرائیل راپر از موشک فاتح و ضد هوایی مدرن اگه تروریست ها را تابود کرده بودین الان جواب دندان شکن به دو گانه ترامپ نتانیاهو می دادین نا امن کردن کشورهای ضد محور مقاومت و دوستان آمریکا
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
عدم تصمیم عجولانه و احساساتی . البته اگر از قبل وزارت امور خارجه برای این موارد برنامه مدونی دارد باید اجرا نماید وگرنه باید تصمیمی ب رمبنای تعقل گرفت. نه احساسات.
در هر صورت مرگ بر ضد بشر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
((یک برخورد سخت، نه نرمش و دیپلماسی ی احمقانه. چه خوشمون بیاد یا نه، در برخورد با یک مهاجم، اگر از خود ضعف نشون بدیم، به قدرت مهاجم اضافه کرده ایم.))
آقا چی مصرف کردی که اینجوری توهم زدی !!! مهاجم کجا بود عزیز من ؟؟ مملکت خودشه نمیخاد یه سری از آدما رو راه بده ، مگه شما هر کی در خونت رو بزنه تعارف می کنی بیاد داخل ؟
معلومه از برادران دلواپسی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
فکر کنم ترامپ اسم احمدی نژاد تا حالا نشنیده
دور برداشته
اسمعيل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
براي اعتراض به ترامب تمام ايرانيان مقيم سراسر امريكا به مدت دو روز سر كارشان نروند تا ان اقا بداند ايرانيان با هم متحد هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
احمدی نژاد بندازیم سر جونش تا ریاست جمهوری زهر دلش بزنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
یک فکری هم به حال کامران نجف زاده عدالت پرور مردمی بکنید !!! اون از ترامپ واجب تره .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
بی خیال بانمک
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
به نظرم بهترین برخورد باز کردن درهای کشور به روی هموطن های عزیزمون هست(بجز معاندین ) به این طریق هم باعث ایجاد همدلی و اتحاد شدیم هم اینکه بعث جذب سرمایه های عظیم اجتماعی و اقتصادی برای کشور میشیم.
پاسخ ها
سهيلا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
عمرا اگه هم وطنان ما از امريكا برگزدن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
تا اینجای کار اکثر کشورهای دوست و متحد امریکا و حتی سناتورهای هم حزبی ترامپ بابت این قانون احمقانه انتقادها و بیانیه های تندی علیه او داشتند. پس تو این ماجرا زیاد تنها نیستیم. به نظرم بهترین کار این که مقابله به مثل نکنیم و بر عکس رفتار کنیم. از افراد تبعه امریکا خصوصا کشتی گیراشون به خوبی پذیرایی کنیم. البته نه به شکلی که عزتمون خدشه دار بشه. نشان دادن چهره رحمانی و بدور از خشونت در این موقعیت بهترین کاره. شاید باعث بشه دنیا و سازمان های بین المللی طرف ما قرار بگیرن و بر امریکا فشار وارد کنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
خودمونیم مرده و برای منافع آمریکا می جنگه . اما مسولین ما مردم خودشون رو فدای ملل دیگه میکنن
مسولین ما یاد بگیرن که منافع ملی رو فدای کشورهای دیگه می کنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
ایشون با هاله نورش منو یاد یه شخصیت خاص ایرانی میندازه اینجور افراد برای قویتر شدن روابط با اروپا برای ما لازمه به شرطی که تو امریکا باشه عکسش که هاله قبلی کشورمون بود که ماشا ... خوب تحریم شدیم یک رئیس جمهور معتدل و کارکشته نیازه تا از آب گل الود ماهی بگیره به نفع ایران
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
( باید امریکایی هایی که میان اینجا را نذاریم برن... ! )
وای چی گفتی آقا رضا ترکیدم از خنده خخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
بهتر حاج خانم وصبیه ترامپ را به گروگان بگیریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
بابا دست از این نظرسنجی های مسخرتون بر دارید...
که چی...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
دوست بی ادب، مشورت همیشه خوب و مفید است
ناشناس
| United States |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
نه که نظر ما خیلی اهمیت داره!
منوچهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
ضمن اقدام متقابل با امریکایی ها باید سعی کنیم که دلار را بطور تدریجی از اقتصاد ایران خارج کنیم و در قراردادهای خارجی هم شرکت های غیر امریکایی را درمناقصات خود دخالت دهیم.
مهتاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
به نظر من ما نبايد فرهنگ غني و كهن خود را نديد بگيريم و مثل اين ترامپ ديوانه عمل كنيم .
بايد با همه مهربون باشيم مثل مولايمان علي (ع)
کامبیز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
سلام .اگر موضع گیری های این اقا همینطور ادامه پیدا کند وشاهد اعتراضات داخلی وخارجی به ایشان باشیم ودامنه ان به سناتور های ایالات مختلف هم برسد ، که رسیده وخیلی مسائل دیگر .... نیازی به هیچ اقدامی نیست ،ایشان به سرنوشت جان اف کندی دچار خواهد شد .کمی صبر کنید .
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
ترامپ یک نادان هست و مقابله به مثل هم ما رو شبیه ترامپ می کنه.

شاید در آینده اقدامات جنون وار دیگری از وی شاهد باشیم که حتی قابل مقابله به مثل از طرف ما نباشد. بهتر است در برابر اولین اقدامش هم حکیمانه رفتار کنیم.

اقدام او علیه مردم است نه دولت ایران . شهروندان آمریکایی نقشی در این تصمیم بطور مستقیم نداشته اند که ما آنها را مجازات کنیم.

تا وقتی از نظر اقتصادی خودمان را قوی نکنیم ابزار زیادی برای فشار به یک ابرقدرت نداریم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
وقتی سوار مترو شدم و دیدم بچه های ریز افغانی دسته ای با ظاهر کثیف و نامرتب بعد از یک روز گدایی سر چهاررها دارن با هم برمیگردن خونه و ایستگاه دروازه دولت خط عوض کردن و صحنه عجیب و رقت بازی رو بوجود آورده بودن فکر کردم ترامپ کار خوبی میکنه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
چهار دیوار اختیاری

آفا کشور خودشه
یعنی اختیار خونه و زندگی خودش هم نداره؟
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
شخص بی ادب با بی ادبی متقابل تنبیه نمیشه
باید با رفتار تبلیغاتی که با کشتی گیران آنها انجام می دهیم خیلی شرمنده شون کنیم تا بدانند تروریست واقعی کیه و مسلمان کیست
بهادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
بهترین پاسخ نخریدن اجناس امریکایی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
مثلا هواپیما نخریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
اقدام برعکس:
یعنی کل امریکایی ها رو که اینجا هستتند را نگه داریم و نگذاریم برند.
kia
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
جواب بدی را با نیکی دادن درست است. هر چند طرف مقابل دیوانه است ما که دیوانه نیستیم
يوسف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
ما ملت هستيم با پيشينه و تمدن هزاران ساله و اميخته با اخلاق اسلام كه از هر نظر وظيفه مون رو سنگين تر مي كنه ! ما مثل اونهايي كه تا ٤٠ سال پيش برداري مي كردن نيستيم ! ما بايد برعكس ازشون با محبت و ارامش برخورد كنيم تا متوجه بزرگي ما بشن ! ولي در مقابل تجاوز هر بيگانه اي مطمئنا هر كدوممون مثل شير مي ايستيم!
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
ترامپ کاره ایی نیست این بامجان دو ر قاب نشین هان که به ترامپ خط میدن دنیای دیپلماسی سیاست های خودرا می طلبد اتفا قا ما اگر ورزشکار های آمریکایی را به کشور راه ندیم مورد خوشایند کشور های عربی الخصوص عربستان میشه پس بهتر کمی درایت به خرج بدیم و منتظر گام های بعدی آمریکایها باشیم دشمنی آمریکا با ما ثابت شده است ولی سیاست همیشه اقدام تلافی جویانه نیست به حول و قوه الهی ملت ایران همیشه پیروز و سربلند خواهند شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
بهترین پاسخ خندیدن است!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
بهترین پاسخ گریستن است!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
بهترین پاسخ خندیدن و سپس گریستن است!
firooz
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
آنچه مسلم است رفتار ترامپ نشان مي دهد آدم نرمالي نيست وبيش از اينكه از قدرت تعقل استفده كند از قدرت زور و بازو استفاده مي كند پس نتيجه:

1-جواب همچن آدمي بي مهليست
2-ما با عامه مردم آمريكا مشكل نداريم با سياست حاكمانش در قبال ايران و ايراني مشكل داريم
3- ورود اتباع آمريكائي به كشور قطع نشود ولي كنترل شده باشد و فقط براي مقاصد خاص از جمله رقابت هاي ورزشي و .... باشد.
4-درست است آمريكا قدرت اول تكنولوژي در دنياست ولي دوستان دنيا فقط آمريكا نيست
5-اين رفتارها نشان مي دهد مسئولان رده بالاي كشور بايد براي رشد وتعالي كشور برنامه مدون داشته باشند و ملت نيز تلاش مضاعف داشته باشند تا با رشد و پيشرفت كشور نگران اينگونه رفتارها نباشيم .
6-دست از دسته و گروه بازي و بين خود و ديگران ديوار كشيدن و توجه به عرق ملي نداشتن را كنار بگذاريم
7- مطمئن باشيد بر با ماست در درازمدت .
محسن
|
Germany
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
اینقدر قوی بشیم (همه جانبه) که کسی نتونه از این بازیها سرمان در بیاره
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
مرگ بر آمریکا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
شعاری که دادی، اقدام ترامپ را توجیه میکنه و نشان میدهد حق با اوست، آفرین و احسنت به شما
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
مرگ بر نادانی و حماقت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
اتفاقا ترامپ کار خوبی کرده یه مشت اقازاده نرن امریکا اتفاقی نمی افته
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
بهترین پاسخ این هست که عده ای از مسئولین (در سطح مدیرکل ومدیرعامل ومعاونین وسطوح بالاتر مسولیت دردولت نه این دولت همه ادوار گذشته) که بعضا خانواده ها ی انها یا از فرزندان انها به دلیل .......... ساکن امریکا هستند به نشانه اعتراض همگی برگردند .وبگن دولت امریکا خودش حامی تروریسم هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
هزاران مثبت به این متن
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
اگه پوتین در مقابل اخراج سفرایش اقدام متقابل نکرد چون واقعا به این کار نیاز نبود و شرایط طوری بود که میدانست به زودی همه چیز به حالت اول برمی گرده ولی در مورد ممنوع الورود شدن اتباع ایرانی در آمریکا فعلا با فشارهایی که مردم آمریکا و سایر نهادها مثل دادستانی ایالات مختلف روی دولت آمریکا دارن میارن احتمال اینکه دولت هم از تصمیمش عقب نشینی کنه هست ولی اگه نکرد اونوقت اقدام متقابل باید کرد البته اقدام متقابل ایران نه به این معنی که ایران هم فقط از ورود اتباع آمریکا به ایران جلوگیری کنه چون این اقدام با کار آنها برابری نمیکنه باید از سایر اهرم ها نظیر بستن تنگه هرمز و ... هم استفاده بشه تا بلکه دولت آمریکا ( دجال یک چشم ) پا پس بکشه و به غلط کردن بیفته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
ما نژاد پرست نیستیم ..............
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
به نظر من بهترين راهكار اينه كه آمريكاييها رو به ايران دعوت كنيم و نذاريم از ايران خارج بشن. اين خودش بهترين راه برخورده.
محمد حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
با سلام
بایستی از اقدام متقابل در سطح دولت پرهیز کرد ولی با اطلاع رسانی وسیع در سطح رسانه ها به مردم، از ایرانی های داخل و خارج نشین خواست از سفر به ایالات متحده امریکا خودداری کنند. الان زمان بسیار خوبی برای اثبات حقانیت ایران است. نه مثل قضیه اشغال سفارت عربستان که همه کارت های ایران را عده ای سرخود سوزاندند و مردم ایران را مردم هیجانی و احساساتی معرفی کردند. الان به اندازه کافی ترامپ از سوی مردم امریکا و اروپا تحت فشار است. بایستی از این موقعیت استفاده درست کرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
از دیوار سفارت سوییس بریم بالا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
الان ا فعانهایی که ایران هستند از دولت ایران و ملت ایران طلبکارند . تجربه نشان داده است باز کردن مرزها برروی مهاجران به طلبکاری آنها منجر میشود . نتیجتا دولت امریکا به نفع منافع ملی خودشان عمل می کنند که درست هم همین است .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
به گرگ نیکی کردن جواب میده؟
صبر در مقابل گرگ جواب میده؟

نخیر. فقط میدره و میره.

طرفداران صبر و نیکی باید طرف مقابل خودرا بشناسند.
اگر بخاهیم با چشم بسته و نیت پاک بریم جلو و بگیم ایشالله چیزی نمیشه، میشه .

خدا چشم و گوش داده طرفتو بشناسی و تصمیم بگیری.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
تابناک همه نظرات کاربران را نمی نویسد
فقط نظراتی را می نویسد که به نفع خودش باشد - متاسفم!
این اولین نبوده آخرین هم نخواهد بود خیلی خیلی متاسفم
شما که از مردم نظر می خواهید این جرات را هم داشته باشید و بنویسید
اگر نه چرا از مردم نظر خواهی می کنی!
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
ویزای اتباع آمریکایی را آزاد کنیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
تشکر کنیم ازش
چون خودمون که نتونستیم جلوی مهاجرت نخبگان به امریکا رو بگیریم ولی ترامپ تونست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
اکثر ایرانیان مقیم آمریکا از سرمایه داران و نخبگان هستند. بهتر است دولت با عفو عمومی و فراخوان و همچنین بسته های تشویقی هموطنان را تشویق به بازگشت به وطن یا اتحادیه اروپا کنند.
هر چند خیلی سخت هست ولی موثر است.
چون جایی خوندم سرمایه مادی و معنوی ایرانیان آمریکا بالای 2000 میلیارد دلار می باشد.
ناشناس
|
-
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
به نظر من بهترین کار اینه که دولت، ایرانی های نخبه در امریکا و سایر کشورهای اروپایی رو شناسایی کنه و بهترین شرایط مالی و رفاهی رو اینجا براشون فراهم کنه تا ترغیب بشن به کشورشون برگردن.و این امکانات بدون هیچ محدودیتی در اختیارشون باشه.والبته شرایط کاری تضمین شده.البته این کار رو باید قبل از اینکه این نخبه ها از کشور می رفتن انجام میدادن اما الان بهترین زمان هست تا این اتفاق بیفته و مطمئن باشید ما مردم ایران هم از این اقدام حمایت می کنیم و با افتخار پذیرای هموطنانمون هستیم.نباید هموطنانمون رو در این شرایط تنها بذاریم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
کشور خودشونه . وقتی ما پرچم امریکا رو آتش می زنیم چه جای گله ؟ مگه مرگ بر آمریکا نمیگید؟ خوب چیزی که عوض داره گله نداره
نيما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
اونا تو 8 سال رياست جمهوري آقاي احمدي نژاد و اقدامات ايشون چيكار كردند؟ صبر كردن و اقدام خاصي نكردن چون ميدونستن آقاي احمدي نژاد و اقداماتش به تنهايي بيشتر از جنگ ايران و عراق به ايران صدمه ميزنه كه اينطور هم شد.
ترامپ هم كاملا شبيه احمدي نژاده ، بزاريم كارش رو بكنه خودش به تنهايي قادره كشورش رو داغون كنه.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
1-به صفحات مجازی اونها رفته و محکوم کنیم.
2-کاربران ایرانی کاربران آمریکایی رو به کشورمون دعوت کنن
3-سایتی راه بندازیم و طوماری جمع کنیم.
4-ایرانی های مقیم کشورهای دیگر و مهاجران در مقابل سفارتخانه های آمریکا تظاهرات کنن
5-مردم آمریکا از دولت اون جدا هستند.
6-همایش بین المللی ضد نژاد پرستی با حضور مخالفیت این طرح از سراسر جهان از جمله آمریکا برگزار کنیم.
تنها دره شهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
باسلام اجازه ورود به کشتی گیرهاشونو بدیم مثل سایرین که به ایران میان نه با دسته گل بریم جلوشون نه با کت و شلوار بدرقه شان کنیم ما ایرانی ها به مهمان داری معروفیم این نوع برخورد خودش یک تیر تقلب ترامپمه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
اختیار دار کشور خودش که هست حالا چرا برای ما که میگیم آمریکا نمی تواند غلطی بکند این موضوع کوچک اینقدر با اهمیت شده است
چارک میرزا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
کشتی گرفتن ترامپ با احمدی نژاد
بي سواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
رفتار شايسته با خارجيان و ارتباط بيشتر با كشورهاي اروپايي جايگاه ما را بهتر مي كند ازاد كردن بعضي زندانيان دو مليتي و اعزام انها براي سپري كردن بقيه مدت زندان در جوار اقاي ترامپ هم تبليغ بدي نيست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
ترامپ فقط و فقط و فقط به نفع منافع ملی عمل می کند ما یاد بگیریم که دایه مهربانتر از مادر کشورهای ف...... و س ....... و ع ...... هستیم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
ما خيلي تو دنياي سياست خارجي جايي نداريم كه حالا جواب بديم يا نديم مهم باشه بهترين كار مهم شدن تو دنيا با كار و تلاش اگه اختلاساو .... ادامه داشته باشه هيچ حرفي براي گفتن نداريم. بزگترين دشمنهاي ما ادما هاي خائن و دزد ها هستند همين
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
لقمان را گفتند ادب از که آموختی گفت از بی ادبان،هرچا از جانب آنان به نظر پلید آمد از آن حذر کردم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
دوست دارم برم آن شش کشور دیگر سومالی سوریه لیبی...ببینم اصلا برای مردم آنجا اهمیتی دارد این لغو سفر
مسافرت به آمریکا در کشورهای فقیر فقط مخصوص یک عده محدود پولدار است اصلا مسئله مردم نیست
چرا تابناک به این موضوع اهمیت می دهد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
بیچاره استار رسایی که دیگر امکان موعظه کردن ملت امریکا را از دست میدهد خخخخخخخخ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
اتباع لیبی و سوریه و عراق و ..... بیان ایران هر در ما به روی همه بازه بلللللللللله
کردستانی
|
-
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
برعکس این کرگدن مظهر تمدن نظام سرمایه داری باید کشور ما ویزا را برای تمام مردم جهان بردارد تا همه آزادانه به میهن ما بیایند..................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
در آن صورت هم غیر از افغانی ها پاکستانی ها و امثال آنان کسی نخواهد آمد
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
صبر کردن بهترین اقدام هست و اینکه چرا ما هم باید مثل اونها عمل کنیم. در این صورت چه فرقی بین ما و اونها هست
ناشناس
|
-
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
باید ترامپ را شلاق زد انهم هشتاد ضربه تا تازیانه های بیعدالتی را بچشد و سپس به خاطر اینکه به اسلام و مقدسات توهین کرده سنگسارش کرد
reza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
خوشحالم كه فتنه اي هايي كه دلشونو امريكا برده حالا تو هنگن خخخخ مرگ بر آمريكاي جنايتكار براي هميشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
نمی فهمم حداقل در شعار ها بین مردم و دولت باید فرق گذاشت. شما ها باعث فقر مردمین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
اگر از دولتمردان بپرسید میگن خندیدن هسته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
این جوری خوبه که 5 میلیون افغانی ریختن ایران ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این جوری خوبه که وزارت کشور اتباع غیر قانونی رو اخراج نمیکنه از ایران ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این جوری خوبه که بیابانهای اطراف تهران اتباع پاکستانی چادر می زنند و روزها در تهران گدایی می کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این جوری خوبه که کرمان به شهر افاغنه تبدیل شده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این جوری خوبه که هر روز کامیون کامیون افغانی وارد ایران میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جواب بدید تا معلوم شه که کار کی خوبه یا بده
تابناک نشان بده لطفا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
من کاملاً با شما موافقم . نه ! اینحوری خوب نیست .
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
باسلام
ازسه طریق میشه عمل کرد:
از طرف حکومت و دولت:1-گشودن در به روی همه ایرانیان و عفو بخشش حکومتی- پذیرش توریستهای امریکایی با روی باز و دیدن واقعیت جامعه ایران نه آنچه رسانه ها به خوردشان می دهندو فشار از طریق سازمان ملل و کشورهای هم پیمان.
از طرف مردم: تشکیل کمپین نخریدن کالای آمریکایی و گسترش آن به کل جهان از طریق شبکه های اجتماعی.
از طرف هموطنان خارج نشین: فشار به دولت آمریکا با توجه به نفوذ علمی و مالی و سیاسی که تو این چند ساله در خارج احتمالا بدست آوردن.
ناشناس
|
Canada
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
اجازه ندهیم ناوهای امریکایی از تنگه هرمز عبور کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
باشه
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
به نظر من برای ایرانی هاکه در آمریکا زندگی میکنن دولت تسهیلات قائل بشه .مثلا اگه برای دیدن بستگانشان به ایران بیان روزی مثلا 100دلار یا مبلغی که دولت صلاح میداند به انها یا بستگان انها در ایران بدهد بهتر از اینه که از ایران به آمریکا برن
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
ورود نفر توریست به کشور مساوی با درآمدزایی است پس اگر ما درهای کشورمون رو ببندیم بگیم این نیاد و اون نیاد به لحاظ اقتصادی دچار یک خطا شدیم و از طرفی هم تقریبا بیشتر کسانی که برای تحصیل به آمریکا می روند هزینه های زندگیشون رو از ایران براشون ارسال میکنند یعنی پول از ایران ارسال میشه یعنی خودمون داریم به جیبشون پول میریزیم خوب حالا چه اجباریه که جواب این مرتیکه دیوانه مجنون رو بدیم مگه با دیونه میشه طرف شد این اقدام اول از همه به ضرر خودشه به خاطر موارد بالا که عرض کردم اعتراض کردن خوبه به جوامع بین المللی اونم از منظر 1 - نژاد پرستی 2 - حقوق بشر 3 - اتهام نابجای تروریستی و سایر مسائل مرتبط و همینطور کمک گرفتن از مردم و شبکه های اجتماعی تحت عنوان دوستی مردم دو کشور خارج از در نظر رفتن هر نوع دین و مذهبی ................ ضمنا خیلی جدی نگیرید و روی این مسئله حساسیت ایجاد نکنید تو مملکت خودمون کارهای زیادی داریم که خیلی مهم تره و در موردش باید چاره اندیشی کرد که متاسفانه هنوز اقدام موثری نشده .
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
حالا مگه چی شده؟ چه فرقی به حال 99 درصد مردم می کنه؟ ما که قرار نبود بریم آمریکا. اونایی که می خواستن برن و یا آقا زاده ها رو بفرستن حق دارن ناراحت بشن، ولی بقیه چرا اینقدر حساسیت نشون میدن؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
ملت پول ندارند تا یک شهر دیگه برن مسافرت و اگر میرنمسافرت پول ندارند برن هتل، توی پارک ها میخوابن توی سرما، بعد نگران لغو سفرشون به آمریکا هستند.
دیشب یک گزارشی از کولبرها در بی بی سی پخش شد که جگر انسان را میسوزاند، یک پیرمرد ایرانی چگونه برای امرار معاش بارهای 120 کیلویی را باید به کول بگیرد و ببرد. فقر و بدبختی، باید دغدغه ی مردم باشد، حس نوع دوستی به مردم، نه لغو سفر آمریکا، اون به درک، میخواد لغو کنه میخواد نکنه.
متاسفانه اخبار فقرا و بیچارگان ایران کاملا سانسور میشه، من اصلا ندیدم حتی سایت شما چیزی در مورد این افراد بیچاره که اتفاقا دیروز تعدای از آنها در اثر ریزش بهمن جان سپردند بگوید
shahab
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
مگه مسلمون نیستید ؟! هفت تا قل هو الله بخونید همه کارها رو براه میشه
پاسخ ها
شهاب الدین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
دلقک
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
باید مثل کره شمالی تا می توانیم بمب هیدروژنی و موشک و تسلیحات بسازیم و همیشه منافع آمریکا را تهدید کرده و از میدان به در کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
الان اوضاع کره شمالی خیلی خوبه؛ برو پناهندش شو
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
کشور استکبار جهانی میخایم بریم که چیکار کنیم ؟
باید هرکسی که قصد رفتن به کشور شیطان بزرگ میکند را دارد شناسایی کنیم و در موقع مناسب به اشد مجازات برسانیم . ما رابطه با امریکا را میخواهیم که چه کنیم ؟اونایی هم که تو امریکا پول و سرمایه دارند هم میخواستند این همه مال نا مشروع رو کسب نکنند که بخواهند برا روز مبادا مجبور بشند برند اونجا سرمایه گذاری کنند
مرگ بر آمریکا.
ارادتمند رفیق پوتین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
مهم مهم مهم***
ممنوعیت ورود و عبور کشتی های تجاری یا ناوهای جنگی به آب های ایران در تنگه هرمز می تواند کوبنده ترین پاسخ باشد.
ابراهيم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
لقمان را گفتند ادب از كي آموختي گفت از بي ادبان ما بايد به اين آقا ترمپ بفهمانيم كه بي ادب است
ناشناس
|
Sweden
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
بذاریم کشتی گیراشون بیان بعد گروگان بگیریمشون. بعد خانومها و سیاهها و بچه ها رو ازاد کنیم برن. بعد 444 روز بفرستیمشون برن
داريوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
ورود اتباع يانكي به خاك مقدس ايران بايد ممنوع بشه، حتي تيم كشتي
یک انسان شریف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
آمریکا باید چوب سختی بخوره و تحقیر بشه . این مهم فقط با جنگ سخت امکان پذیره .
بر این اساس سه پیشنهاد دارم :
1- به هیچ آمریکایی اجازه ورود به ایران داده نشه . حتی شخصیت های دیپلمات .
2 - آمریکایی های داخل کشور هر چه سریعتر به کشورشون برگردونده بشن .
3 - باید راهپیمایی های وسیع علیه آمریکا برگزار بشه .
4 - تنگه هرمز رو ببندیم و از عبور هرگونه نفت جلوگیری کنیم .
5 - آمریکا رو تحریم کنیم .
6 - با شلیک یه موشک مستقیم وسط کاخ سفید پرونده هر چی نامردی و نالوطی گریه بسته بشه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
الان تو کجایی دقیقا ؟؟!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
شما سالی چند بار آمریکا می رفتی که اینقدر عصبانی شدی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
ببخشیدها ولی با این کامنتت به آدم شریف نمیخوری!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
کاش ایرانیان مقیم آمریکا که توی مراکز حساس مثل ناسا و ... هستند یه ضرب شستی به این قانون مسخره نشون بدن .
پاسخ ها
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۴
فقط پول مهم است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
در های کشور رو برای نخبه های ایرانی های که پست های مهمی اونجا دارند و همه ایرانی های اونجا باز کنید تا به ایران بازگردند .اونوقت خودشون به اشتباهشون پی می برن. ولی ما ملت خودمونو فراری میدیم .
کیانی از پلدختر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
ضرب المثل "دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید" رو حتما بخاطر دارید. به نظرم سیاست عقلانی حکم میکنه که جواب یک دیوانه رو با دیوانگی نداد. فکرنمیکنم که هیچ آدم عاقل و منطقی از این حرکات ترامپ خوشحال بشه.
دولت جدید ایالات متحده قصد محک زدن ایران رو داره و در قالب یک مجموعه اقدامات میخواد ایران رو وادار به انجام حرکات تحریک آمیز کنه تا اونها رو به موضوع هسته ای تعمیم بده و جامعه جهانی رو مجاب کنه که در مراوداتشون با ایران تجدید نظر کنند و توافق هسته ای هم در قالب همین مراودات جهانی باید مورد تجدید نظر قرار بگیره.
حقیقتگو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
بنظر اقدام متقابل ضعیفترین کاری است که ایران می تواند بکند. بنظرم دولت باید اجازه دهد هرچه مردم دو کشور به هم نزدیک تر شوند و نهایتاً بر علیه ترامپ با یکدیگر اقدام کنند. همانگونه که اکثر مردم آمریککا با ترامچ و تصمیم او مخالفند.
احمدیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
دنیا دنیای قوانین و ضابطه هست دیگه زمان حمله نظامی و در گیری تموم شده قدرت نظامی فقط برای بازدارندگی به کار میره که البته اون هم لازمه ولی برای پاسخ به ترامپ باید با یک سری قوانین می تونیم جوابشو بدیم ایران توی خاورمیانه نفوذ لازم رو داره می تونی از موقعیت جغرافیای خودش استفاده کنه توی تاریخ هیچ وقت این کار رو نکرده به عنوان مثال تمام هواپیماهای عبوری از اسمان ایران می تونن توی ایران سوخت گیری مجدد کنن و از تخفیف 20 تا 30 درصدی توی قیمت سوخت برخودار باشن به شرطی که مسافر امریکایی نداشته باشن درسته ما هزینه 20 تا 30 درصد خودمون پرداخت می کنیم ولی این کار باعث افزایش ترانزیت هوایی میشه که خودش درامد زا هست و در ضمن کشوری که با کشور دیگه جنگ داره باید هزینه اونو هم پرداخت کنه که این کار باعث تحقیر امریکاهها میشه چون سوخت ارزان در اختیار شرکت های خارجی میزاریم دیگه هیچ شرکتی دوست نداره بلیط به امریکایها بفروشه حتی شرکت های امریکای هم می تونن از این امتیاز استفاده کنن ولی نباید افراد توی اون هواپیما امریکای باشن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
این اجرای "اصل اقدام متقابل" اینقدر خنده داره که از جوک هم جوک تره! آخه تو این نزدیک 40 سال یه آمریکائی تقاضای مهاجرت به ایران رو داشته که وزیر و وکیل دم از اقدام متقابل میزنن؟!!!
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
مردم ما چرا باید از این قضیه ناراحت باشن؟
مگه قراره همه مردم برن امریکا؟
اونایی که میخوان برن همون آازاده ها هستن که میخوان پول مردمو ببرن و اونجا خرج کنن
حالا مردمو انداختن جلو که بگن اگه ما نتونیم وارد خاک امریکا بشیم مصیبت عظما میشه
اگر میخواین اقدامی در شان اقدام ترامپ بکنید بهتر اینه از ورود افردی که تابعیت دوگانه درن جلو گیری کنید ببینید صدای کیا بیشتر در میاد
آرش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
با سلام. به نظر بنده بهترین تصمیمی که در سطح مقامات گرفته بشه اینه که خیلی محکم محکوم کنند این حکم ترامپ رو که دولت این کشور متوجه بشه دولت ما اهمیت قائل هست واسه شهروندانش و البته تسهیلاتی برای بازگشت هموطنان حتی آنهایی که با حکومت مشکل دارند درنظر گرفته بشه که قطعا نتایج مثبتی در ذهنیت ها خواهد داشت و با روی باز از گزدشگران امریکایی و حتی مقامات اونها استقبال بشه و ویزا داده بشه که دنیا بدونه اگه توی آمریکا یه احمق خودشیفته سرکار اومده توی ایران متمدن یک حکومت با خرد و تدبیر سرکار هست که منشا گرفته از حکمت عممومی مردم ایران است و نقابله به مثل تصمیم جالبی نیست چون وجهه ایران و ایرانی رو معادل کره شمالی میکنه در نزد جهانیا،همچنین مسئولان باید در سطح حداقل معاونین خبره در مناظره در شبکه های خارجی حضور یابند و با استدلال افکار عمومی جهان رو اقناع کنند که ایرانی تروریست نیست که بنظرم کار سختی نیست با توجه به پیشینه ایرانیان خارج از کشور.در سطح افکار عمومی باید از طریق شبکه های اجتماعی و اعتراضات مدنی به دولت آمریکا فشار وارد بشه با آرزوی سربلندی ایران
بماند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
سلام
مگر زمانی که امریکا هواپیمایی مسافر بری ما را ساقط کرد ما کاری کردیم که حالا بتوانم کاری کنیم
محسن قویدل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
به نظرم بهترین پاسخ در متن اصغر فرهادی عزیز است .تفاوت های فرهنگی وقومی و مذهبی نمی تواند عامل برتری انسان ها باشد یا عاملی برای محدویت های مهاجرت ..واین که انسانیت وتوجه به انها در دفاع از یک ملت به بهانه های مختلف نادیده گرفته شود .ترامپ نمی تواند تبعیض نژادی را در امریکا جا بیندازد و مطمنادر میان ملت خود شکاف ایجاد میکند و اتفاقات غم انگیزتر از تروریسم در امریکا خواهد افتاد که زیانش بیشتر از وقایع ناشی از تروریسم است چون اینبار مدافعان ومخالفان این پدیده در داخل خود امریکا و شهروندان انها خواهند بود .عقیده ای که مارتین لوتر کینگ برای ان جان داد اکنون نمی توان کمرنگ نمود ..
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
خوب ترامپ هم می دونه بعضی از ما رو عادت می گیم مرگ بر امریکا .جندروز دیگه همه چی به خوبی وخوشی تمام می شه. و دوباره صف طویل متقاضی رفتن به امریکا . اخه ترامپ مو قشنگ چرا تو نه بفهمی!! تروریسم اون هم با این همه راههای جعل ویزای مافیایی! لازم نداره ماهها وسالها برا ویزا صبر کنه .!!
زعفر قلی نژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
اصولا دو دسته افراد از ایران به آمریکا مهاجرت می کنند
تجار و افراد دارای وضعیت اقتصادی مناسب
افراد با تجربیات علمی بالا
این دو دسته به هر قسمتی از دنیا وارد شوند از نظر اقتصادی مفید هستند.
هیچ کارمند کارگر، بنا، نجار میکانیک و... کی میتونن به صرف هزینه های بالا به امریکا سفر کنند یا چه انگیزه ای دارند؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
آقایان و خانم های با کلاس و با فرهنگ
هر چقدر بخواهیم فرهنگ خودمون رو با اقدام نکردن علیه اقدامات اینچنینی نشون بدیم راه به جایی نخواهد برد.
با هر کس به اندازه شعورش باید حرف زد و بعضی ها زبان زور فقط بلدند. اسم این رو نذارید تندروی.
در طول تاریخ هیچ کسی برای کوتاه آمدن در برابر زور ستوده نشده.
امثال گاندی و چگوارا و میرزا کوچک را حرف ها و اصطلاحات به ظاهر زیبای امروزی مثل راستی آزمایی و تعامل و گفتگو، محبوب نکرد. منطقی باش منطقی هستیم، زور میگی وایمیسیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
گاندی از طریق کلام مبارزه کرد و موفق تر از بقیه یود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
وقتی گاندی میگه الگوی من امام حسینه یعنی نشسته و حرف شنفته که میگید با کلام مبارزه کرد. خب معلومه باید با کلام مبارزه میکرد ارتش و سپاه داشت مگه؟ ولی مبارزه کرد. ابزارش مهم نیست.
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
يکي از اشتباهات سي ساله ما ، آتش زدن پرچم امريکاست ، پرچم هر کشور نماي ملي است بخصوص که مردم آمريکا بيشتر از خيلي کشورها برا پرچمشون احترام قايل هستند . اين کار نه تنها فايداه اي نداره بلکه باعث بي اعتباري بيشتر خود ما ميشه . خود شما فکر کنيد پرچم ايرانو در کشوري آتش بزنن ، چه حسي به آن کشور پيدا ميکنن حالا با هر عقيده اي که باشيد . بهتره اونا که اين کار را ميکنن ، منبعد انجام ندهند و مردم نيز اجازه ندن .
پاسخ ها
سعيد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
پرچم آتش زدن رو بايد فراموش کرد کاري درستي نيست
سجاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
به نظر من جواب ابلهان خاموشی است
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
به نظر من بهترین اقدام الان کاری که رژیم اسراییل در زمان احمدی نژاد ( نسخه ایرانی ترامپ) کرد. یعنی پیشبرد اهداف خودمون از طریق سیاه نمایی اقدامات آمریکا.

الان بهترین زمان هست با توجه به اقدامات ترامپ و مخالفت هایی که در آینده در مقابل اقدامات ترامپ مخصوصا در کشورهای اروپایی میشه اینه که ما خودمونو به اروپا نزدیکتر کنیم
ناشناس
|
France
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
تو خلیج فارس چند تا ملوان آمریکایی که وارد آبهای ایران شدند را سپاه بگیره و دوباره عکس و فیلم بگیرند و بفرستند تو اینترنت و تلویزیون و روزنامه و رسانه و البته ملوانها رو هم نفرستند آمریکا تا چند ماهی. خود ترامپ حساب کار دستش میاد.
ياسر كوردستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
اونائي كه به آمريكا سفر مي كردند يه سري آدمهائي مرفه و پولدار بودن و دنبال منافع شخصي شان. حالا اگه رفت و آمدشان قط بشه، اتفاق خاصي براي مملكت نخواهد افتاد. در ضمن ما كه سالهاست دولت آمريكا را دشمن و شيطان بزرگ مي دانيم پس چرا بايد به كشوري كه تحت حكومت شيطان است سفر كرد و در آنجا زندگي كردو ادامه تحصيل داد. اگر آمريكا دشمن استراتژيك ملت ايران و انقلاب است پس ارتباط و سيرو سفر به ديار دشمن كه معني ندارد. اگر هم دشمن نيست پس اينهمه تبليغات و شعار براي چيست
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
چرا شما از کامپیوتر اینترنت موبایل هواپیما و... استفاده می کنید همه اینه مرکزش امریکاست. تا حالا از گوگل استفاده کردی می دونی که این یه شرکت امریکاییست که ایرانیا هم در ادارش نفش دارن؟
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
قرار نیست هر کار اشتباهی که دیگران می کنند ما هم انجام بدیم اکر ترامپ کار اشتباهی انجام داد ما نباید همان اشتباه رو تکرار کنیم بنابر این ما باید اعلام کنیم که ما از آمریکاییان دعوت میکنیم که به ایران بیایند و به کشتی گیران هم نه تنها ویزا داده شود بلکه مهمان نوازی ایرانیان را نیز به آنها نشان دهیم
mmm
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
با سلام
به نظرمن بهتر است دست از اقدامات احساسي برداشته شود، بايستي كنشهاي افتراق حداقل كرد تا جاييكه كار بدست ماست عاقلانه عمل كرد، و به آن دامن نزد در بلند مدت كسي سود خواهد كرد كه صابرانه تر عمل كند.گذشت زمان هميشه به نفع صابرين است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
الان شخصیت ترامپ ، شخصیت حقیقی وی نیست بلکه جمهوری خواهان هستند که دست وپای ترامپ را مثل عروسک خیمه شب بازی می چرخانند و هرچه هم ازقبل گفته تا حدودی به آن عمل میکند و حتی تحت تاثیر ایرانی های ضد نظام ج ا ا و متمول در امریکا قرار می گیرد
مهرناز
|
Denmark
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
بهتره صبر کنیم تا دیگر ملتها و مردم خود آمریکا به جون ترامپ بیفتن و در زمانی که از همه سو تحت فشار بود ما هم وارد عمل شیم.
محمدهادی بختیاری فر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
سلام و ادب خدمت همه دوستان
به نظر بنده صرف نظر از اقدام متقابل فرصت خوبی است که با هماهنگی فرهیختگان ایرانی دعوت به کشور بشن اعم از فرهیختگان اقتصادی یا علمی و غیره تا کلا جهت ساخت ایران به کشور برگردن
پاسخ ها
علیرضا
| Spain |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
آفرین، منم همینو گفتم، امیدوارم تابناک نظر منم نمایش بده
ناشناس
| United Kingdom |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
به همی راحتی؟! یه سری به مدریت این دانشگاهها و نحوا گزینش بزندی به نظر مین که بیش از 50% اونا اصلا نمی تونند بپذیزن که جا برای نخبه ها باز بشه. چون ام موقه معلوم می شه که خودشون الکی رفتن به اون جایگاهها.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
بنظرم بهترین پاسخ اینه که ایران ویزا روی برای سفر اتباع آمریکار به ایران حذف کنه . مثلا بگه امریکاییهای بدون ویزا میتونن تا یک ماه ، دوهفته خلاصه یه مدت مشخص بیان ایران. این بهترین راه و فرصت برای ما برای معرفی فرهنگ مهربانی و مهمان نوازی ایرانیهاست.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
زیاده روی نشانه حماقت است
عقل کل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
اعلان جنگ و حمله به کشتی های آمریکایی مستقر در خلیج فارس و دریای عمان
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
ترامپ خودتی!؟ شیطون فارسی کجا یاد گرفتی؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
پیشنهاد میدم ، تو چن ده تا نماز جمعه ترامپ را امر به معروف و نهی از منکر کنیم توسط ائمه محترم نماز جمعه مانند آقای صدیقی و ........ خاتمی !!
حتما افاقه کرده و ترامپ متنبه میشود !!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
احسنت !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
من ميگم ده دورازده تا از ملوانان آمريكايي را در خليج فارس دستگير كنيم و از لحظه خيس كردن و گريه كردن آنها هم يك فيلم تهيه كنيم و به همه دنيا نشان بدهيم! ترامپ هم شكر زيادي نخواهد خورد!
واقعا که...
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
علت این همه خوشحال بودن دولت ایران در ابتدا از برنده شدن ترامپ در انتخابات رو الان فهمیدم......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
ما هم در تعجب که اینها برای چی از آمدن ترامپ این همه انبساط خاطر پیدا کرده اند !!!
ناشناس
| United Kingdom |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
مگه الان چی شده دولت که طوریش نشده ویزای دیپلماتا سر جاشه
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
دوستان باید اول صبور بود
این طرح برای 90 روز هست
کشتی گیر ها و توریست ها هم باید فارغ از مسائل سیاسی وارد کشور بشن وقتی با واقعیت کشور ما و امنیت و مهمان نوازی مردم روبه رو میشن به عنوان یک سفیر فرهنگی و با اندیشه های مثبت به کشور خودشون بر می گردن. و این یعنی برگ برنده
ایران باید قدرتمند بشه این تنها راهی هست که دیگه کسی همچین جسارت هایی نکنه
Ali01
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
اولین اقدام تروریستی که تو خاک امریکا اتفاق بیفته پوچی دستور ترامپ روشن میشه.ومطمئنا این دستور سبب تحریک تندروها شده وباعث اقدام اونها میشه.ولی جواب کار اشتباه را نباید با کار مشابه اشتباه داد مثلا عراقیها که میگن امریکائیها را اخراج کنیم دارن کار اشتباه را با اشتباه بدتر جواب میدن
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
فراهم کردن شرایط برای بازگشت و یا سرمایه گذاری ایرانیان مقیم آمریکا
البته میدونم که آمریکا به راحتی این اجازه رو به اونها نمیده
ولی همین اقدام میتونه جایگاه ایرانیا رو بهشون یادآوری کنه
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
متاسفانه نخبه های علمی نمی تونند بیان چون دانشگا هها پر از نیروهای رابطه ای شده و اصلان دلشون نمی خواد که نخبه ها برگردند. برید یه سری به این استخدام هیئت علمی ها بزنید ببینید چه کسای را گزینش می کنند.
پورعليزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
بهترين پاسخ به دستور ترامپ اين است كه همه، چه طبقه حاكم و چه مردم هواي مردم خودمان را بيشتر داشته باشيم و شرايطي را در اين كشور فراهم نماييم كه ايراني به ماندن در ايران افتخار كند و آينده فرزندانش را در اين كشور ببيند.
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
بهترین پاسخ حضور میلیونی در تظاهرات مردمی 22 بهمن و نشان دادن اتحاد و همبستگی و تکرار شعار همیشگی و خدشه ناپذیر امام و ملت یعنی مرگ بر امریکا.
پاسخ ها
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
طرف داره شما رو قورت میده هنوز میخاین بچسبین بهش؟
یک ذره غیرت هم خوب چیزیه که بعضی ها ندارن!
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
سلام
ما تجربه چنین دستورات فضایی را در دولت قبل داشته ایم و باید با اطلاع رسانی در سطح وسیع شبکه های بین المللی صدای مظلومیت مردم ایران را به گوش جهانیان برسانیم و به آنها تروریست های واقعی را معرفی کنیم
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
حكيمي را ناسزا گفتند او هيچ جوابي نداد. حكيم را گفتند اي حكيم از چه روي جواب ندادي ؟ حكيم گفت: " از آن روي كه در جنگي داخل نمي‌شوم كه برنده آن بدتر از بازنده آن است"
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
مرگ بر آمریکا را 4 بار 4 بار بفرستیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
یعنی اینطوری بگیم درست میشه ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
نمیشه 5 بار 5 بار بفرستیم؟!
ناشناس
|
Turkey
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
جناب تابناك لطفا يادآوري كنيد كه ليست اين هفت كشور توسط جناب اوباما بوجود امده و در اين قانون هيچ اشاره اي به اسم ايران نشده و تنها ارجاع به ليست مذكور شده. لطفا جو به ضد مسلماني بودن اين قانون نديد و از دكتر ظريف و همكارانش سوال كنيد كه چرا تلاشي براي خارج كردن اسم ايران عزيز از اين ليست نكردند
شكيب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
الان بهترين فرصته
همون طوري كه دوستان گفتن بايد از كشتي گيرهاشون استقبال كرد ، جلوي دوربين هاي تلويزيوني ، اونا رو ببريم براي بازديد از جاذبه هاي فرهنگي و توريستي و در نهايت با اهداي كتابي كه معرف فرهنگ ما باشه اونا رو به سفراي غير رسمي خودمون تبديل كنيم
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
خوبه ولی زیاده روی کنیم می گن احمقن
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
عملا هیچ کاری نمیتونیم بکنیم چون اختیار مرزهای هر کشوری
در اختیار حکومت اون کشوره (من جمله ما ,یا آمریکا یا هر جای دیگه ای)

ولی میتونیم یه درس مهم از این اتفاق بگیریم که "ما هر کاری رو نمیتوانیم
انجام بدیم چون توان پاسخ گویی ما هم حد و اندازه ای داره یاد بگیریم که
ما یه کشور معمولی داخل بقیه کشوراییم نه خدا"
شیرکو
|
France
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
گرفتن عکس سلفی با کشتی گیران آمریکایی وپخش آن در صدا و سیما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
خخخ
البرز
|
Canada
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
قطعا حركتي نمايشي است براي خوراك دادن به عوامي كه به او راي دادند . بهترين وقت براي ميوه چيني ما است و از تهديد فرصت ساختن . لحني بايد بگيريم كه هر كس آمريكايي بيايد استقبالش هم مي كنيم و اين تندروي ها طرز كار ذهن ايراني نيست . ايراني هايي هم كه سرگردان شده اند را به كنسولگري هاي اروپايي و غير آن ماموريت بدهند كه از نظر هزينه و پشتيباني حمايت كنند . يك اعتراض غير شديد الحن هم بنويسند و در روزنامه هاي مخالف ترامپ منتشر كنند . اين ترامپ شانس ما است و نه تنها آمريكا را بلكه كل غرب را بيچاره خواهد كرد !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
در دنیای فعلی ، ارتباطات چنان پیشرفت کرده که جهان مثل یک دهکده شده است و در این دهکده یا همه باید آرامش داشته باشند یا هیچکس .کسی نمیتواند با محصور کردن خود،به آرامش برسد .
عليرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
به نظر من ترامپ يك تصميم بچگانه گرفته و ما نبايد مقابله به مثل كنيم ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
پیشنهاد می کنم دبی رو با موشک نابود کنیم . امریکا هم خیلی دردش می گیره هم می فهمه ما شوخی نداریم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
مگر اين اقدام ترامپ متوجه مردم ايران بوده كه از مردم توقع پاسخ داريد؟ اگر عميق به فرمان اجرايي ترامپ دقت شود، اين دستور بيشتر متوجه حكومتهاي اين 7 كشور است تا مردم.
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
مگه ما مردم میتونیم نظر بدیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ما چکاره ایم
ناشناس
|
India
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
آزاد اعلام کردن ویزا و حتی تسهیلاتی مانند هتل ارزان و ...قائل شدن برای مردم آمریکا برای آمدن به کشور عزیزمان ایران تا نقشه ترامپ نقش بر آب شود و مردم آمریکا را مقابل این آدم احمق و خودخواه قرار بدهیم.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
زیاده رو.ی نباید کرد. برخورد منطقی و به اندازه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
سفارت که نداره بریم خرابش کنیم . پرچمشونم که همیشه آتش می زنیم . هر چی مشکلات و اختلاس و بدبختی هم هست می ندازیم گردنشون . کاری نیست که قبلا نکرده باشیم ... همه کاری را قبلا انجام دادیم .
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
واقعا . پس بهتره کم کم منطقی بشیم و یه ملت را که توشون ادمای خوبی هم هستند را با اتش زدن پرجم با خودمون بد نکنیم.
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
به نزرم طرامپ اهمقتر اذ این هرفاصت و بضودی مجبور میشه هرفشو پث بگیره و این غانونو لقو کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
بابا عصطئداد موازب باش ندظدنط
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
من حم موافغم
آرما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
آقا دوست ندارن ما بریم کشورشون !
مثل ما که مردم اسرائیل رو راه نمیدیم !
من که نمیرم شما هم نرید ...
پاسخ ها
مهناز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
عالی بود
ناشناس
| United Kingdom |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
ولی فاصله بیافته با ایران هراسی کارا به جنگ می کشونند که نباید اجازه داد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
اگر مثل خودشون رفتار کنیم یعنی کارشان را تایید کرده ایم و خود را تاسطح آنها پایین آورده ایم به نظر من از موضع بالا با ید فرهنگ اسلامی ایرانی خودمان را به رخشان بکشیم و کار خوب را انجام بدهیم و رفتار منفعلانه نداشته باشیم اینجوری از نظر تبلیغاتی هم دست بالا را داریم و هم بهانه بدست آنها نداده ایم.
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
افرین برتو دستت درد نکنه عمو ترامپ
اینها که میان آمریکا آغازاده ها هستندواکثراازایران اختلاس کرده اندبه امریکا میروند
ما راضی نیستیم راهشون نده اگرایرانی فرهنگ وتمدن دارد بماندکشور خودش رابسازدنه اینکه باپول دزدی انجاسرمایگذاری کندیابرودعملگی وفهلگی یا ظرف بشویدای کاش این کاررا30سال پیش میکردن این همه پول وسرمایه ما هدر نمیرفت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
فعلگی !
ناشناس
| Spain |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
واقعا باید به عقل و درک بعضی از آدما مثل شما شک گرد!
ناشناس
| United Kingdom |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
جرا سفارت عربستان بسته شد کسی اعتراض نکرد که حج چی می شه؟! الان برای امریکا این جوری صدا ها بلنده. به نظرم جو اونایی که میر ن یا دولتی هستند یا سرمایه دارند و صداشون بالاست. شایدم جو اینجا پای علم تلاش کار و در کل زندگی در بین هست صداش در امده. ولی دعوا و تفرقه اصلا خوب نیست باید از این رفت امدها به نفع اقتصاد و دانش کشور استفاده کرد.
بينام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
بايد نقطه ضعف هاي امريكا رو شناسايي كنيم . بعد مقابله شود
احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
سلام
به نظر من نباید مقابله به مثل بکنیم. باید با شکیبایی و حوصله بر اساس منافع ملی کشور تصمیم بگیریم. ترامپ یه احمق تمام عیاره، انتخاب او به عنوان رییس جمهور امریکا ، اول از همه برای امریکاییها فاجعه است و بعد برای کشورهای دوست امریکا، و اتفاقا به نفع ملت و کشور ماست، او نخواهد توانست ریاست جمهوری خودشو به انتها برسونه، و قبل از چهار سال ریاست جمهوریش بوسیله یکی از طرفداران خودش ترور خواهد شد. ما باید صبر کنیم که او بقیه گند هاشو بزنه و نهایتا مردم امریکا تکلیف خودشونه با این احمق روشن بکنن، من با نظر دوستی که گفته بود ما باید از کشتی گیران امریکایی بصورت سمبلیک استقبال پرشوری بکنیم موافقم، ما باید کاری بکنیم که اختلاف مردم امریکا با رییس جمهورشان به اوج برسه و ملت امریکا خودشون در جهت سقوط حکومت ترامپ حرکت کنند.
احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
سلام
به نظر من نباید مقابله به مثل بکنیم. باید با شکیبایی و حوصله بر اساس منافع ملی کشور تصمیم بگیریم. ترامپ یه احمق تمام عیاره، انتخاب او به عنوان رییس جمهور امریکا ، اول از همه برای امریکاییها فاجعه است و بعد برای کشورهای دوست امریکا، و اتفاقا به نفع ملت و کشور ماست، او نخواهد توانست ریاست جمهوری خودشو به انتها برسونه، و قبل از چهار سال ریاست جمهوریش بوسیله یکی از طرفداران خودش ترور خواهد شد. ما باید صبر کنیم که او بقیه گند هاشو بزنه و نهایتا مردم امریکا تکلیف خودشونه با این احمق روشن بکنن، من با نظر دوستی که گفته بود ما باید از کشتی گیران امریکایی بصورت سمبلیک استقبال پرشوری بکنیم موافقم، ما باید کاری بکنیم که اختلاف مردم امریکا با رییس جمهورشان به اوج برسه و ملت امریکا خودشون در جهت سقوط حکومت ترامپ حرکت کنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
باید با ذوالفقار نابودش کرد
حیدر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
ما همیشه گفته ایم با ملت ها مشکل نداریم وقت ثابت کردن است
حیدر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
ما همیشه گفته ایم با ملت ها مشکل نداریم وقت ثابت کردن است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
به نظر من اقدام متقابل درست نیست... این طوری نشان می دهیم که ما مثل اونا نیستیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
درست کردن آدمک ترامپ و پوشاندن لباس زنانه بر تن آدمک و ایضاً بزک او به شکل زن ها و گرداندن در خیابان های قم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
یک آفتابه هم به گردنش آویزان کنید مؤثر تر است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
پشتیبانی محکم از همه ایرانی تباران در امریکا
در اختیار گذاردن امکانات تولیدی و پژوهشی در اختیار آنان
مزیت ویژه برای کسانی که یه ایران برمیگردند و البته برای کسانی که دانش فنی و سرمایه دارند و کارافرین هستند.
آزادی برگشت سرمایه و کلا همه امکاناتی که کشورهای دارای سیاست تولیدی قوی هستند.
در اختیار قراردادن مناطق ویژه اقتصادی برای این هموطنان
پاسخ ها
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
کسانی که امکانات تولید و پژوهش داخل مملکت گرفتند چه کلی به سر ممکلت زدند؟
عجب منفعت طلبی هستی شما که میخوای بیای و امکانات تولید و زمین و آب و برق رایگان در مناطق اقتصادی بگیری و بعد از مدتی که آب ها از آسیاب افتاد دوباره بری پول این ممکلت را در آن سوی دنیا خرج کنی.
سوء استفاده از احساسات پاک ایرانی ها
تا کنون هیچ سرمایه گذار ایرانی در کنار توجه به سود خود به فکر مردم ایران نبوده است
این فرق انها با سرمایه گذاران غربی و ژاپنی است.
بیخود م پای مردم و دولت را وسط نکشین سو استفاده پی ها
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
بهترین جواب ان است که از مردم و مقامات بخواهند که شیفته امریکا نباشند و از سفر به امریکا خود داری کنند
عبدالصمد حجازی
|
Senegal
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
با سلام البته آقای روحانی پاسخ خوب یعنی مختصر و مفیدی دادند.
بهترین پاسخ این است:
بگذارید ترامپ گرداگرد آمریکا دیوار بکشد و آمریکا را بیشتر و بیشتر منزوی کند.
بیایید همه با هم وی را تشویق کنیم تا هر چه زودتر و بیشتر چنین دستوراتی صادر کند.
مطمئنا چنین اقداماتی است که آمریکا را به پرتگاه سقوط نزدیکتر حواهد ساخت و مقابله به مثل هیچ ضرورتی نخواهد داشت و باید با بی اعتنایی و ریشخند از کنار این اقدامات کودکانه عبور کنیم.
علیرضا
|
Spain
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
خیلی ممنون از تابناک که نظر مردم رو میپرسه ولی کاش بشه مستقیما نظر مهاجرین رو پرسید. من خودم به اروپا مهاجرت کردم دلیلشم اوضاع بد و نابسامان تو کشور خودمه. اگر میشد شرایط رو تو یه برنامه میان مدت چند ساله برای بازگشت مهاجرین مهیا کرد باور کنین نرخ مهاجرت خیلی میاد پایین و مردم خودمونم بجای اینکه برن بشن طراح ارشد بی ام و و مهندس ارشد ناسا و غیره بر میگردن کشور خودشونو آباد کنن. باور کنین من دارم اینجا روی یه قسمتی از آیین نامه بتن اروپا کار میکنم، اگر حداقل تو ایران بخاطر یه مهمونی ساده منو با دزدا و قاچاقچی ها برای یه شب هم اتاق نکرده بودن شاید الان تو کشور خودم داشتم خدمتی میکردم. بیاید الان که آمریکا افتاده دست یه آدم ابله از این موقعیت استفاده کنیم و یه امکاناتی به مهاجرامون بدیم تا برگردن و کشور خودشونو بسازن..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
همین دیگه متأسفانه عده ای در ایران فکر می کنند قاچاقچی بودن بهتر از مهمانی گرفتن است .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
کمتر بگیم مرگ بر آمریکا تا حرف با عمل جور در بیاد
ما که معلومه عاشق آمریکا رفتنیم
حمید از مشهد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
این اولین بار نیست که مقامات امریکا با رفتار و گفتارشان به ملت ایران و مردم توهین میکنند و حتما آخرین بار هم نخواهد بود اینکه قرار باشد برای هر گزافه گویی به پاسخ دهیم خودمان را به اندازه آنها کوچک کرده ایم . این حرف آقای لاریجانی کاملا صحیح است که ترامپ بشدت ترسیده است از ایران و البته با نوع نگاه انحصار گرایانه ترامپ و امثال او , ایران و نفوزش در خاور میانه و جهان ترس هم دارد . آنچه به نظر من میرسد اینست که این موضوع یعنی ممنوعیت فرود ایرانیان به آمریکا , یک موضوع خاص و مربوط به افراد خاص است . مانند موضوع خرید هواپیما که سرویس دهنده افراد خاصی و مربوط به عموم مردم ایران نیست لذا از نظر نگاه مردمی موضوع با اهمیتی نیست که این اندازه لازم باشد که به آن پرداخته شود از طرفی به لحاظ سیاسی شاید عمل به این موضوع یک بلاهت و سفاهتی بیش نیست و جواب آن هم خاموشی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
شما لطفاً در مورد چیزی که اطلاع دقیق ندارید صحبت نکنید . بسیاری از مهندسین ، پزشکان ، اساتید دانشگاه ، متخصصین ، برای انجام مأموریت در نقاط دوردست ناچارند از هواپیما استفاده کنند . جهت اطلاع همان یک هواپیمای تحویل شده مشغول سرویس دهی به مردم عادی است .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
انصافاً تا حالا ما به آمریکایها بیشتر توهن کردیم یا آنها به ما؟ همین ترامپ دیوانه تا به حال مرگ بر ایران گفته؟ پرچم ایران را آتش زده یا لگد کرده؟عروسک مقامات ایران را آتش زده؟
حميد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
فكر ميكنم بهترين پاسخ براي اين اقدام اعطاي مشوق هاي ويژه سرمايه گذاري به ايرانيان مقيم آمريكا براي بازگشت به ايران ميتونه باشه مثلاً ميشه معافيت هاي مالياتي و گمركي و تعرفه اي براي صادرات و واردات در نظر گرفت.(البته ملاحظات امنيتي براي عدم ورود خائنين زمان جنگ و گروهك ها و ... حتماً در نظر گرفته شود)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
من که خیلی دلم می خواست بروم سان فران سیسکو حتی بیشتر از آمریکا

متاسفانه با دستور آقای ترامپ دیگر سان فران سیسکو هم بر ما حرام شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
ترامپ براساس نظر مشاوراش که ایرانی هم متاسفانه توشون پیدا میشه، ایران رو توی این لیست قرار داده که ایران رو وادار به عکس العمل نامعقول بکنه. دقیقا برای لغو برجام .
بازنشسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
ما اگر در داخل از اقتصادی .اجتماعی .فرهنگی. علمی .بسازیم وروی پای خودمان بایستیم نه شعار واز کدخدا بترسیم وعدالت را اجرا همه را از بیت المال شریک بدانم نه عدهای بخورند تا حلقوم .اوراق بزنند یه عده به نون شب مهتاج باشند نیاز نیست دست به کاری بزنیم مجبورند همه چیزبه روال عادی بر گردانند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
دوست عزیز این ها چیه شما نوشتی ؟ نه یک جمله درست ، نه املای صحیح . سعی کن اول زبان شیرین فارسی را به طور صحیح بیاموزی بعد شروع کنی به نوشتن .
وطنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
خدا به داد روان پزشک کاخ سفید برسه!! خدایی کارش خیله سخته !!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
اگر وزارت خارجه وقت داشت زحمت بکشند به داخل سفارتخانه المان بروند و ببینند با ایرانیها چطور توهین آمیز برخورد می کنند. بعد از 3 ماه وقت سفارت می دهند و برای ایرادات خیلی کوچک افراد را برمی گردانند. در کشور خودمان به خودمان توهین می کنند به پزشکان ،متخصصین.
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
باید از ورورد کشتی گیران آمریکایی ولو به صورت نمادین هم شده جلوگیری گردد تا امریکا متوجه تبعات تصمیم خود شود
نباید برخورد آمریکا با ورزشکاران ایرانی را نیز فراموش کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
بنظر من یک راهپیمایی قاطع با شاعر محکم مرگ بر آمریکا که قدمی دیگر در جهت شیطانی بودنش برداشته است انجام شود. و همچنین ضعف نشان دادن خطاست باید بدانند که عمل آنها نه تنها تاثیری برای ما نداره بلکه فایده هم داشته است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
به نظر من بهترین گزینه حمله نظامی به ایالات متحده امریکاست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
مگه میشه؟ مگه داریم؟
شوخی میکنی یا نظر واقعیته؟
حمله به ایالات متحده؟؟؟؟ یادت نیس اوباما گفته بود اگه ما به ایران حمله کنیم هر اقدام تلافی جویانه از طرف ایران حکم خودکشی داره؟؟؟ فکر نمیکنی حساب شده حرف زده؟
باید مملکت رو از هر بن بست و رکودی خارج کنیم تا غربیها در ایران منافعی داشته باشند و برای حفظ منافعشون تلاش کنند
تمام کشورهای کوچک و ضعیف دنیا اینکارو میکنند چرا ما نکنیم؟
امریکا توی هر کشور ی که سرمایه گذاری کرده باشه برای حفظ منافع خودش اون کشور رو به بحران نمیکشه
ناشناس
|
France
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
اجازه ورود ندادن به متحدان منطقه ای آمریکامثل عربستان تروریست پرور به خاک کشورمان .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
بهترين پاسخ ممنوعيت ورود اتباع آمريكا از هر صنفى و تحت هر عنوانى به عراق سوريه يمن لبنان و بحرين و افغانستان و اعدام آنها در صورت عدم تمكين و برچيدن منافع آمريكا در اين كشورهاست، همچنين برخورد مستقيم با شركتهاى امپراتورى ترامپ و تهديد منافع مستقيم اقتصادى انها است
ناشناس
|
Senegal
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
شهید بهشتی در اوایل انقلاب و در زمان ریاست جمهوری رونالد ریگان بر آمریکا می گفتند: آقای ریگان از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر!
ما نیز اکنون باید ترامپ بگوییم: آقای ترامپ! از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر!
ناشناس
|
Australia
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
ماخودمان براي خود دشمن تراشي ميكنيم حاصل اش همين است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
ما باید امریکا روتحریم کنیم
هاشم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
بهترین اقدام ایران مظلوم نمایی هست.چطور تا توان دارن علیه ایران برنامه می سازن الان وقتشه این موضوع از بابت نقض حقوق بشر پررنگ کنیم.همان کاری که خانم ترانه علیدوستی و آقای اصغر فرهادی انجام دادن با مصاحبه ای انجام دادن روفتن تو صدر اخبار جهان.نتنها نباید در ها رو ببندیم بلکه از مردم امریکا دعوت کنیم بیان ایران.
آرش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
درود بر شما بزرگواران.من نیز به عقیده خود نظرم این است که ما با توجه به فرهنگ بالای خودمان با آنها برخورد بر اساس روحیات بزرگ مردمان ایران زمین کنیم و به گرمی از آنها استقبال کنیم و هزینه این کار را برای دستور اشتباه این آدم بالا ببریم از نظر مردم آنها
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
بهترين پاسخ اين است كه تابناك نظرات مردم را منتشر كند.
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
لغو رواديد آمريكايي ها به ايران به دليل كم بودن تعداد تأثير ندارد. بايد از نفوذ سياسي ايران در عراق استفاده شود تا عراق اقدام متقابل بكند و با توجه به حجم پيمانكاران، خبرنگاران و مقامات رسمي و عير رسمي آمريكايي اين تصميم تأثير گذاشت خواهد بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
بصورت نمادین فقط حضور ترامپ ممنوع بشه
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
واقعا متاسفم که بعضی ها برای همچین کاری موشک و جنگ و غیره را پیشنهاد میکتند یا نادان هستند و یا خائن. اگر ما میخواهیم جوابی به این قانون بدهیم بایستی :
1 اشتی ملی به معنی واقعی
2 برخورد با مفسدان اقتصادی
3 دیپلماسی قاطع و قوی همراه با تنش زدایی
با انجام فوق تیر دشمنان به سنگ میخورد جون انها دنبال ایجاد تنش و خواهان انجام یک اشتباه از ما هستند
اصغر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
تمامی ایرانیان در دنیا با رفتار و کردار و گفتارشان باید به دولت آمریکاو طرفداران ترامپ بفهمانند که ایران وایرانی مثل وهابیون خشونت طلب و ستیزه جو و جنگ طلب نیست و صلح طلب و مهمان دوست هستند ولی از حق وحقوق مسلم خود تا نثار جانمان هم نمی گذریم و همانطور که وزیر امور خارجه عزیزمان به وزیر خارجه آمریکا گفته بود که هیچوقت ایرانی را تهدید نکن والا ................
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
کشور خودشه دوست نداره ما وارد شیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
کشور خودشه درست ، ولی وقتیکه به یه دانشجو یا یک خانواده اقامت داده ، نباید بدون اینکه وسایلشون جمع کنند ؛راهشون ندهند ، ضرر و زیانشون رو کی میده ، اینا بخشیش بخاظر سیاست خارجی ضعیف ما در دولت های گذشته و ضعف روابط عمومی ما هست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
به نظر من ایران نباید اقدام متقابل میکرد
کشور ما به روی همه جهانیان بازه اونا از اینکه ایرانی بره تو کشورشون میترسن ما ترسو نیستیم
اونگ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
بايد بگيم مرگ بر امريكا و در تمام خيابانها و جلوي ورودي ادارات پرچم امريكا و عكس ترامپ را بكشيم تا مردم از روش رد بشن بعدش در اولين فرصت چند تا ادمك ترامپ را اتش بزنيم البته پرچم امريكا را هم بايد جر بدهيم و بعد اتش بزنيم از همه اينها فيلم بگيريم و روزي چند نوبت در تلويزون المنار و... پخش كنيم اگر ادم نشد چند تا از ناوهاش را در خليج فارس زير رگبار بگيريم و چند تا ملوانشون را هم بگيريم و مجبور كنيم ساعتها چهار زانو بنشينند و دوغ و چلو كباب هم بهشون بديم اگه باز هم ادم نشد ملوانها را ببريم توي دفتر رياست جمهوري و تنشون كت و شلوار كنيم و ازشون معذرت بخواهيم و بعد برشون گردونيم اگه همه اينها عمل نكرد اونوقت به توصيه اقا رضا مسافراشونو نگذاريم برن از ايران بيرون .
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
بزدلها هر چه می خواهند بگویند،بگویند.ولی مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت است.الان شاید هزار تا منفی بدن ولی برای حرف هیچ کدامشان ذره ای ارزش قائل نیستم و به نظرم باید آنها را هم کشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
شما که حالت بدتر از تراپ شده اول یک لیوان آب خنک میل کن بعد اظهار نظر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
میگن یارو هرچی احمقتر باشه کمتر باهاش جروبحث کن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
برداشت دولت آمریکا از مردم ایران درست است مردمی لبریزازغرورملی بادرک سیاسی بالا به همین دلیل بیشترین انرژی سیاست خارجی خودرا صرف ایران میکننددرخصوص منع ویزا اگربرای آمریکا ایجاد امنیت میکند چرا مرزهایش رادیوار بکشد؟خرابکار که ازدر واردنمیشود ازهمان راهی وارد میشود که مواد مخدر.
حسن
|
United States
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
به نظر من, بهترین جواب باید برای ایرانی هایی باشه که الان دچار هزاران مشکل شدند و دولت ایران و بخصوص وزارت امور خارجه بایستی به سرعت راهکار های حمایتی از این هموطنان ایجاد کند تا حداقل این عزیزان از اینجا رانده و از اونجا مونده نشوند. بسیاری از این هموطنان مشکل ورود و خروج از کشور را دارند مانند مشکل سربازی و غیره که میبایستی به سرعت توسط وزارت خارجه حمایت شوند. شرکت های هواپیمایی داخلی باید مسافران ایرانی را حمایت ویژه کنند تا توسط ایرلاینهای عربی و ترکی بیشتر از این تحقیر نشن....
خلاصه مطلب اینکه, بجای تمرکز به جواب به ترامپ, سعی کنیم اول تا جایی که میشود, هموطنان مشکل دیده را حمایت کنیم.
شهاب عباسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
در صورت اقدام تلافی جویانه چیزی عاید ایران نخواهد شد ولی در صورت پذیرش شهروندان و به خصوص کشتی گیران که تا چند روز اینده باید به ایران بیایند میتوان وجهه خوبی از ایران و ایرانی نشان داد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
ايران ٤٠ سال مرگ بر امريكا ميگه
پرچم امريكا را اتش ميزنه پرچم امريكا را هنوز در خيلي از جا ها زير پا انداختند از رويش رد ميشوند به نظر من كار خوبي كرده چرا يه عده از مسولين ناراحت هستند خوب ما مردم عادي امريكا نميريم چي ميشه
مسولين محترم هم تشريف نبرند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
بیانیه بدیم و ما هم عمل متقابل انجام بدیم
این ترامپ فرهنگ حالیش نمیشه
کسی که بلد نیست با زن خودش درست رفتار کنه(سه بار زن گرفته پس معلومه دنبال چیه) یقینا بلد نیست با همسایه و کسان دیگه هم درست رفتار کنه فقط چون صرفا پولداره تونسته تا اینجا بیاد.
اگر میخوایم به پولش تعظیم کنیم نباید کاری بکنیم ولی این دقیقا مثل این میمونه که به یک زورگیر باج بدیم.
ما هشت سال نجگیدیم که این اتفاقا برامون بیوفته. الانم نمیزاریم کسی بهمون زور بگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
اون سه بار گرفته ولی شما شرعا و قانونا اجازه داری 4 تا بگیری اگه مردشی بسم اله
مشکل مردم ما میدونی چیه؟؟ اینکه خود پسند هستن. باید این خودپسندی را بزاریم کنار و اجازه بدیم ملتهای دیگه ما رو بپسندند اونهم با رفتار صحیح خودمون نه اینکه ازشون انتظار داشته باشم برن تاریخ ایرانو مطالعه کنن بگن وههههه اینا چه ملتین بریم جلوشون تعظیم کنیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
بابت جلوگیری از خروج سرمایه های انسانی و مالی کشورمان از ایشان رسما تشکر کنیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
ما هم ویزای امریکاییها و شش کشور اروپایی را برای ورود به ایران به مدت 3 ماه تعلیق کنیم!!!!! اگه هم نتیجه نمی ده بتمرگیم سر جامون و حرف مفت نزنیم
کوهرنگ بختیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
از این جمعیت 76دمیلیونی کشور ممکن 5هزار نفر به آمریکا بروند.که اونا هم آقازاده هاویا سرمایه داران است.خداکنه این محدودیت همیشه ادامه داشته باشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
مطمئن باشید اگر این قانون ممنوعیت دودش به چشم مردم ایران میرفت اینقدر اعتراض نمیکردند. کسانی که گرین کارت دارن همشون یا آقازاده ان یا سرمایه دار
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
؟؟؟/
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
سکوت
این قانون به نفع ماست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
يه تعداد از ايراني هاي وطن پرست و باجربزه بايد جلوي كاخ سفيد در اعتراض بع اين كار ترامپ گرين كارتهاي خودشون رو بسوزن! داريم اينجور ادمهايي يا نه؟
ايراني هايي هم كه درخواست ويزا كردن درخواست هاشون رو پس بگيرن اونهايي هم كه ويزا دارن ولي اجازه ورود ندارن ويزاهاشون رو حلوي سفارتخونه هاي امريكا پاره كنن
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
باید با هاش ارتباط برقرار کرد و از ایران هراسی ای که برای او ایجاد کرده اند جلوگیری کرد. همه می دانند که اون در سیاسیت نبوده و هر چی اطرافیان تند روش بگن در مورد ایران قبول می کنه که این خوب نیست. مثلا در مورد کشتی گیران به فدراسیون کشتی امربکا اعلام کنند که از طریق وزارت خارجه امریکا درخواست خود را برای ویزای ایران بدن و این می شه یه بابی برای گفتگو و امتیاز گرفتن.
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
سلام.بنظر من چيز مهمي نيست .بيخود بزرگش نكنيم. حتي مقابله به مثل هم نيازي نيست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
بهترین پاسخ در حال حاضر سکوت است، دنیا داره خودش پاسخ ترامپ دیوانه را میده و این یعنی ما در موضع حق هستیم .در ضمن باید بر خلاف حرکت ترامپ از آمریکاییها بخصوص ورزشکاراشون استقبال کنیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
روزی سه وعده شعار "ترامپ ننگت باد ننگت باد" بر پشت بام ها سر دهیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
رو ریتم نیست شعارش :/
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
قبل از غذا يا بعد از غذا ؟
علی
|
Germany
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
دولت ما رابطه خاص اقتصادی با امریکا نداره پس نیاز نیست دولت کاره خاصی انجام بده حتی نیاز نیست مقابله به مثل کنیم ( چون یه جور خد تحریمی حساب میشه) اما در مورد ایرانیان اونجا که حقشونپایمال شده و اکثرا نخبه های علمین بهتره با تک تک شون تو این وضعیت مذاکره بشه و در حد توانمون بهشون تسهیلات بدیم و بخواییم که بر گردن به کشورشون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
باید از ورود آمریکاییها به ایران جلوگیری کنیم تا مشت محکمی بر دهان عموسام زده باشیم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
خخخ
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
نه که برای گرفتن ویزای ایران صف کشیدن
ناشناس
|
-
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
به نظر من باید در کشورمونو به روی همه باز کنیم و نشون بدیم ایرانی تابع احساساتش نیست بلکه ما سیاستمون رو از شاهنامه و حافظ و سعدی یاد میگیریم نه با دلارهای نفتی نه با تعصبات کور مذهبی و نژادی و نه با جوسازی های مسموم و فاسد. باید تورهایی با تخفیفات ویژه برای اتباع این کشورهایی که با ما اینگونه رفتار می کنن داشته باشیم حتی در زمانهایی نیازه یه سری سفرهایی به عنوان هدیه یا قرعه کشی برگزار بشه که خودمون رو بهتر و بیشتر به مردم دنیا نشون بدیم. برای بهتر دیده شدن نیاز به نفوذ بن قلب مردم یک کشور داریم نه دولت ها این ملت ها هستند که دولت ها رو بر سر کار میارن و وادار بن تسلیم در برابر اراده خودشون می کنن پس باید ملت مداری کنیم.
قزوین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
عدم اقدام متقابل ولی مانور رسانه ای روی عدم انجام اقدام متقابل لازمه تا فضا را به نفع ایران تلطیف تر کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
آـش زدن پرچم امریکا و ممنوع کردن ورود امریکایی ها به ایران و شعار "مرگ بر..." دادن علیه غرب و امریکا و شخص ترامپ و قطع رابطه دیپلماتیک با تمام کشورهای دوست امریکا و ممنوعیت ورادات اجناس امریکایی و باطل کردن گرین کارت ایرانیها از طریق شناسایی و دستگیری و بگیر ببند کسانی که گرین کارت دارند تا حد زیادی کارسازه
با این اقداماتترامپ میفهمه با بچه طرف نیست
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
و اما بهترین راه؛
بهترین راه وجود نداره. باید از مجموع نظرات دوستان و در جای خود استفاده بشه که نمیشه. باید از بهترینها و چندین راه حل استفاده کرد. باید خونسرد بود و پر تلاش بهمراه ایجاد روابط خوب با سایر کشورها و برداشتن موانع در مسیر ورود کشورهای دیگر به کشورمان از صنعت تروریست ببخشید توریستی گرفته تا سرمایه گذاری اقتصادی. ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
مردممون وقتی حال و اوضاع خوبی ندارن
قطعا دولت هم نمیتونه کار خوبی انجام بده
باور کنید اینا بهم ربط دارند
سام
|
Sweden
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
یکی از مجموعه کارهایی که میشه کرد اینه که ایران وکیل خبره استخدام کنه و خساراتهای بوجود اومده برای مردم مثله هزینه مالی یا خسارات به بیماران و همه و همه
در حاله حاضر باید تمامه خسارت احتمالی مستند بشه ، میشه از مردم خواست اسناد خساراتشون رو ارایه کنند و بعد طرح دعوا بشه و ادعای خسارت از دولت امریکا در دادگاه
البته این قطعا فقط یکی از کارهای است که باید ایران انجام بده
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
به نظر من اقدامات ترامپ به نفع ایران هست. علت این موضوع هم این هست که ترامپ با رفتار نامناسبی که نشان می دهد فاصله ای را بین ایالات متحده و سایر کشورها ایجاد کرده و نوعی انزجار در سایر کشورهای و حتی در بین مردم آمریکا نسبت به سیاست های آمریکا ایجاد می کند که اگر ما تلاش کنیم در برابر این رفتارها منطقی و صبور باشیم، به زودی نتیجه خوبی برداشت خواهیم کرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
ایکاش یک کمپین یا یک صفحه ای در توئیتر یا اینستاگرام تشکیل میدادیم که چرا اتباع کشورهای حامی این تروریست ها رو در لیست کشورهای ممنوعه قرار نداده مثل عربستان یا قطر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
چرا ایران نباید با آمریکا صحبت کنه که پادشاه نجس عربستان, آمار غلط به ترامپ بده. از روسیه یاد بگیریم که با آمریکا صحبت میکنه اما حرفشو به کرسی میشونه.این همه شهید مدافع حرم ما دادیم, حالا سودشو عربستان ببره؟؟؟ والا این انصاف نیست. آدم باید با دشمنش حرف بزنه وگرنه سخن چینان همچنان آمار اشتباه به دشمن میدن. عربستان تروریسم صادر میکنه, اونوقت ما ایرانیان باید از ورود به آمریکا منع بشیم. ترامپ هیچی نمیدونه, ما باید باهاش حرف بزنیم. من اگه بودنم , حتی ریاست جمهوری رو بهش تبریک هم میگفتم. باید خرش کرد. آمریکاییها خوب خر میشن.
ربیع نژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
اولین قدم تحریم تمامی کالاهای آمریکایی از هر راه و طریقی که امکان داشته باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
به نظر من حج عمره را بیاد تحریم کنیم ..یعنی چه وقتی تامین جانی نداریم
ک ع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
سلام
این تصمیم ترامپ به نظر من تصمیم درستی است به شرطی که :
1-تمامی ایرانیانی که در آمریکا سرمایه گذاری کرده اند با همه ثروت و امکاناتشان برگردانده شوند
2-تمامی کسانی که در آمریکا در موسسات فنی و تخصصی کار می کنند مثل ناسای آمریکا هم برگردانده شوند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
ما باید در مقابل این اقدام ، هیئتی بلند پایه از مقامات را به آمریکا فرستاده و مستقیما با ترامپ دیدار کنند و با گفتگو دیوار بی اعتمادی را بین خود و آمریکا بر داریم ... ما باید ترامپ را به سمت خود بکشانیم قبل از اینکه عربها قاپ اونو بدزدن ، باور کنین با این سرعت عملی که ترامپ داره تا یه سال دیگه جنگ جهانی شروع میشه ... اما یه مانع وجود داره و اون روسها هستن که نمیخوان رابطه ی ما با آمریکا خوب باشه پس باید قایمکی هیئت بفرستیم و روی ترامپ و ببوسیم ازش دعوت رسمی کنیم به ایران بیاد ، اگه بیاد زیبایی های ایران و بینه عاشق ایران شده و کلن بقیه ی کشورا رو مجبور میکنه تا با ما خوب باشن ... تو رو خدا به حرفم گوش کنین خداییش جواب میده من رگ خواب ترامپ و از همه بهتر میدونم به جون شما ...
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
به اعتقادم اهمیت ویزای امریکا مانند اهمیت دسترسی به سیگار است. اگر معتاد باشی به هر دری میزنی تا به سیگار برسی. اگر برای رسیدن به سیگار به موانعی مقرراتی برخورد کنی به زمین و زمان دشنام میدهی که ازادی انتخاب و ازادی تجارت و حقوق بشر ...نقض شده است. وقتی ترک اعتیاد کردی به حرفها و رفتار های قبلی خودت میخندی. شاید هم گریه کنی . اگر ترامپ در مورد ورود ایرانیها سخت گیری بیشتری بکند به تعالی فکری هموطنان ما کمک میکند که بجای خالی کردن میدان استین ها را برای بهسازی کشور بالا بزنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
ما را نه به خانه خدا و نه به خانه شیطان راه نمیدهند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
در پاسخ به اقدام ترامپ سفارت آنها در تهران را تخلیه و مجددا اشغال کنیم و تعدادی از اسناد ویکیلیکس را به عنوان افشاگری منشر کنیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
باید ببینیم چه کاری بیشتر هزینه را برای آمریکا و کمترین هزینه را برای ما به همراه دارد و آن کار را انجام دهیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
خسته نباشی دلاور
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
ترامپ دیوانه هست. باید جلوشو بگیریم. واقعیتش اینه که اسباب بازی ای که ترامپ در دست داره ارتش آمریکا است که بسیار خطرناکه. باید به نحوی آرومش کنیم تا این اسباب بازی رو استفاده نکنه چون اگه استفاده کنه برای هیچ کس خوب نخواهد شد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
وقتی میگیم مرگ بر امریکا پس دلیلی برای واکنش های منفی به این اقدام ترامپ وجود نداره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
بهترین کار اینه که رییس جمهور با قاطعیت وسه بار پشت سر هم بهش بگه: بد بد بد.
بعد هم وزیر خارجه فشار ایمیلی بیاره و آقای عراقچی هم خودکارشو پرت کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
(درست کردن آدمک ترامپ و پوشاندن لباس زنانه بر تن آدمک و ایضاً بزک او به شکل زن ها و گرداندن در خیابان های قم
)
ترکیدم از خنده حالا چرا قم ؟؟!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
بهترين كار اينه كه اول به هم ديكته بگيم غلطهاي همديگه رو اصلاح كنيم، زبان فارسي كجايي كه يادت بخير.
Ah007
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
به نظر من دولت یک بار و برای همیشه منشوری از نحوه ی رفتار با امریکا رو تهیه و به آرای عمومی بگذاره

۱. مناسبات سیاسی ایرلن و امریکا
۲. مناسبات اجتماعی
۳. اقتصادی
۴. فرهنگی ورزشی

و چند آیتم دیگه

هرچه که آرا عموم مردم بود شفاف و بی پرده بشه ملاک اقدام در مورد امریکا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
سلام پیشنهادمی کنم بااعلام عفوعمومی ورودتمامی ایرانیان علاقه مندبه کشورراتسهیل کنیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
سلام پیشنهادمی کنم بااعلام عفوعمومی ورودتمامی ایرانیان علاقه مندبه کشورراتسهیل کنیم
ناشناس
|
Thailand
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
</