بازدید 8328

هفته‌ای پر بارش برای اکثر نقاط کشور

کد خبر: ۶۶۱۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹ 30 January 2017
سامانه بارشی كه طی اين چند روز در كشور مستقر بود، اوايل امروز از مرزهای شمال شرقی كشور همراه با بارش برف خارج خواهد شد.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران، بر اساس تحليل آخرين نقشه های پيش يابی هواشناسی، سامانه بارشی كه طی اين چند روز در كشور مستقر بود، اوايل امروز از مرزهای شمال شرقی كشور همراه با بارش برف خارج خواهد شد.

امروز در سواحل غربي خزر بارش پراكنده پيش بينی می شود و در بخشهايی از شرق و جنوب شرق كشور پديده غبار دور از انتظار نیست، همچنين امروز بخشهای مركزی و شرقی خليج فارس مواج پیش بینی می شود و در ساير مناطق كشور جوي نسبتأ پايدار حاكم خواهد بود.

روز سه شنبه با ورود سامانه بارشی به شمال غرب و غرب كشور ابرناكی، بارش باران و برف در شمال غرب، غرب، دامنه های زاگرس مركزی و جنوبی و دامنه های البرز مركزی شروع می شود.

از بعداز ظهر چهارشنبه با نفوذ جريانات شمالی و سرد از شمال غرب و دريای خزر و همچنين ورود جريانات گرم و مرطوب جنوبی از جنوب كشور بر شدت بارش ها در مناطق ذكر شده افزوده می شود و پنج شنبه و جمعه اين سامانه تقريبا بيشتر مناطق كشور را تحت تاثير خود قرار خواهد داد.

 پيامد ورود اين سامانه بارش باران و بتدريج بارش برف، وزش باد و كاهش محسوس دما خواهد بود كه در مناطق جنوبی كشور بارش باران، رعدوبرق و وزش باد رخ خواهد داد.

اين سامانه از شنبه بعدازظهر فقط در نيمه شرقی كشور مستقر خواهد بود و بتدريج از اواخر روز شنبه از مرزهای شرقی كشور خارج خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان