بازدید 2319

موفقیت ها درلیگ جهانی کاراته ادامه دارد

سجاد گنج‌زاده در فینال وزن 84+ کیلوگرم، مقابل نماینده هلند به پیروزی رسید و بر سکوی قهرمانی سنگین وزن ایستاد.
کد خبر: ۶۶۱۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 30 January 2017
 سجاد گنج‌زاده در فینال وزن 84+ کیلوگرم، مقابل نماینده هلند به پیروزی رسید و بر سکوی قهرمانی سنگین وزن ایستاد.
 
به گزارش تابناک ورزشی وبه نقل از سایت فدراسیون کاراته، در ادامه آخرین روز از پیکارهای لیگ جهانی کاراته وان پاریس، سجاد گنج‌زاده که پس از عبور از راهی دشوار و شکست حریفانی سرسخت به فینال 84+ کیلوگرم راه یافته بود، امروز رو در روی رقیب هلندی‌اش قرار گرفت و توانست با نتیجه مقتدرانه 7 بر یک، «دارلن لاردی» را از پیش رو بردارد و قهرمان سنگین وزن لیگ جهانی پاریس شود.
 موفقیت ها درلیگ جهانی کاراته ادامه دارد
قهرمان جهان در سال 2016، برای رسیدن به فینال این پیکارها، ابتدا «گیاکومو کازولینو» از ایتالیا را 9 بر صفر برد، سپس «الکساندرو پاون» از رومانی را 5 بر صفر از پیش رو برداشت، در ادامه «واسیلی انتوفی» از روسیه را 4 بر صفر شکست داد تا به «ارکان» از ترکیه برسد. نماینده پرقدرت ترک که قهرمانی جهان در سالهای 2012 و 2014 را به یدک می کشید و آخرین بار در فینال قهرمانی جهان 2014، گنچ زاده را برده بود، در پاریس هم سرسخت ظاهر شد و پس از 3 راند مبارزه به نتیجه 2-2 رضایت داد، اما این گنچ زاده بود که با توجه به کسب اولین امتیاز این مبارزه، کاراته کای برنده اعلام شد.
 
سجاد در ادامه این مسابقات، 2 بر صفر «امره اپیک» یکی دیگر از نمایندگان ترکیه را شکست داد و در نیمه نهایی با پیروزی 5 بر 2 مقابل سامان حیدری فینالیست شد تا در مرحله پایانی با پیروزی رو در روی کاراته کای هلندی برای چهارمین بار قهرمان سنگین وزن لیگ جهانی شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل