بازدید 3732

پیروزی پرگل رئال مادرید،افزایش اختلاف بایک بازی کمتر

رئال مادرید با پیروزی 3-0 مقابل رئال سوسیداد، فاصله اش با بارسلونا و سویا را به 4 امتیاز افزایش داد.
کد خبر: ۶۶۱۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۱ 30 January 2017
 رئال مادرید با پیروزی 3-0 مقابل رئال سوسیداد، فاصله اش با بارسلونا و سویا را به 4 امتیاز افزایش داد.

به گزارش تابناک ورزشی، در روزی که بارسا و سویا مقابل بتیس و اسپانیول متوقف شدند، شاگردان زین الدین زیدان با زدن سه گل به سوسیداد، صدرنشینی شان را تثبیت کردند. ضمن اینکه سفیدها هنوز یک بازی کمتر انجام داده اند و در صورت پیروزی در آن دیدار، دست نیافتنی تر خواهند شد.
 
همانطور که انتظار می رفت، بازی با حملات رئال آغاز شد اما این تیم نتوانست در دقایق ابتدایی موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کند. برتری رئال ادامه داشت و بازیکنان این تیم سخت به دنبال رسیدن به گل اول بودند اما دفاع منجسم سوسیداد، مانع از رسیدن آنها به این هدف می شد.
 
اما سرانجام در دقیقه 36، قفل دروازه خرونیمو رویی باز شد. روی یک پاس عالی از کریس رونالدو، متیو کوواچیچ با دروازه بان حریف تک به تک شد و با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.
 
برتری رئالی ها در دقایق پایانی هم ادامه داشت اما این سوسیداد بود که در ثانیه های پایانی می توانست به گل تساوی برسد اما این اتفاق رخ نداد و نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.
 
نیمه دوم را هم رئالی ها بهتر آغاز کردند و این بار خیلی زود به گل رسیدند. در دقیقه 51 بود که این بار کوواچیچ برای رونالدو موقعیت سازی کرد و ستاره پرتغالی هم با یک ضربه چیپ عالی، توپ را به قعر دروازه حریف فرستاد.
 پیروزی پرگل رئال مادرید،افزایش اختلاف بایک بازی کمتر
زدن گل دوم هم عطش رئالی ها را کاهش نداد و این تیم همچنان برای زدن گل های بعدی به حملاتش ادامه داد اما موقعیت های این تیم یکی بعد از دیگری از دست رفت.
 
در دقیقه 74، سوسیداد با اخراج اینیگو مارتینس 10 نفره شد تا شرایط برای این تیم دشوارتر شود. رئالی ها از این فرصت استفاده کردند و در دقیقه 82 به گل سوم رسیدند. این بار روی ارسال دیدنی لوکاس واسکز، آلوارو موراتا با ضربه سر کار را تمام کرد.
 
در دقایق پایانی هم رئال تلاش کرد به گل های بعدی برسد و حتی رونالدو یک بار دیگر دروازه حریف را باز کرد که به دلیل آفساید پذیرفته نشد و به این ترتیب، بازی با همان سه گل به سود کهکشانی ها به پایان رسید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر