بازدید 6560
۵

جنایت هولناک مرد بیکار امریکایی

مرد جوان پس از بیکارشدن و به خاطر ابتلا به افسردگی شدید، تصمیم به قتل تمامی اعضای خانواده‌اش گرفت.
کد خبر: ۶۶۱۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۲ 30 January 2017
ایران نوشت: مرد جوان پس از بیکارشدن و به خاطر ابتلا به افسردگی شدید، تصمیم به قتل تمامی اعضای خانواده‌اش گرفت.

او ابتدا سراغ همسرش رفت و با ضربات چاقو زن جوان را کشت. اما ناگهان از کشتن سه فرزند خردسال‌شان منصرف شد.

با این حال با همان چاقو خودزنی کرد تا به زندگی‌اش پایان دهد.به گزارش پلیس، تحقیقات نشان داد، «نوآ راونسکرافت» - 36 ساله- که حدود 10 سال مدیریت اجرایی یک شرکت بزرگ در شهر«اوکلند» میشیگان را برعهده داشت چندی قبل اخراج شد و پس از آن بشدت دچار افسردگی شد. او که تنها یک ماه پس از بیکاری مرتکب جنایت شده بود، درپی تماس بموقع دختر 10 ساله‌اش با پلیس به بیمارستان منتقل شد و از مرگ حتمی نجات یافت.نوآ، پس از بهبودی به اتهام قتل همسرش محاکمه شد و هیچگاه از قتل او ابراز پشیمانی نکرد. حال آنکه با توجه به رفتار تهاجمی و مشکلات شدید روحی و روانی‌اش، قاضی او را راهی بیمارستان کرد تا پس از بهبود وضعیت روحی و روانی‌اش به پرونده رسیدگی کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۵
ما که در ایران جرم و جنایت نداریم دیگه در امرییکا چه خبره
همچين گفتى جنايت نصف شبيه ، فكر كردم اسيد پاشي يا جنايتى شبيه چند وقت پيش اراك بوده ، انگار براى ما ايرانى ها ، اينجور وقايع تازه گى داره ، ما شانس اورديم امريكا ، شبكه ٢٠/٣٠ نداره ، وگرنه هر روز ، يه قتل فجيع تو ايران براى خبر داشتن ، بابا برسيد به وضع و حال خودمون ، امريكا بده ، اروپا بده ، اصن همه جاهاى خوب بده ، ما نميريم خيالتون راحت شد ؟ فقط ايران خوبه !
نتیجه غفلت از خدا نا امیدی و افسردگی و خودکشی و .....می شود.البته منظور من یک عده ای هست نه همه.یک عده ای وقتی به خدا و دین توجهی ندارند کم کم روانی می شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
احسنت.از تعداد منفی ها معلومه که چقدر یک عده غافل از خدا و دین هستن
آقای ترامپ مرد حسابی تو عامل و علت اصلی بیکار شدن و افسردگی این مرد آمریکایی هستی با کارهای دیوانه وار اقتصادی که میکنی اقتصاد ضعیف و سست آمریکا را نابود و گورستانهای لس آنجلس و نیویورک و واشنگتن و دیترویت و ... را شلوغ ... حیف آمریکا که بعد از اوباما گیر تو افتاده ... ای نمایندگان گنگره و سنا و دادگستری آمریکا بداد این کشور فلک زده هرچه زودتر برسید ... اول ترامپ و بعد از او این جنایتکار را باید بسرعت با رعایت تشریفات قانونی تیرباران و یا با صندلی الکتریکی اعدام کرد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر