بازدید 5272

شهرک «طومان» را در شرق حلب آزاد شد

نیروهای ارتش و مقاومت سوریه توانستند تروریست‌های داعش را از شهرک «طومان» در شرق حلب بیرون برانند.
کد خبر: ۶۶۱۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۳ 29 January 2017
نیروهای ارتش و مقاومت سوریه توانستند تروریست‌های داعش را از شهرک «طومان» در شرق حلب بیرون برانند.

به گزارش فارس، به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، آخرین خبرها از شرق استان حلب حاکیست، ارتش سوریه در ادامه پیشروی‌ها به سمت شهر راهبردی الباب توانست با عقب راندن عناصر تروریستی، شهرک طومان را آزاد کنند.

با پاکسازی این شهرک، نیروهای سوری و مقاومت یک گام دیگر به به شهر راهبردی الباب نزدیک‌تر شدند. یک منبع میدانی در گفت‌و‌گو با بین‌الملل فارس اعلام کرد: عملیات پاکسازی شهرک طومان از ظهر امروز آغاز شد و در نهایت پس از درگیری‌های سنگین، نیروهای سوری و رزمندگان مقاومت توانستند این شهرک را از کنترل عناصر تروریستی داعش خارج کنند.

این منبع میدانی افزود: نیروهای سوری و مقاومت پس از تثبیت مواضع به سوی شهرک‌های «شبلیه» و «دیرقاق» پیشروی می‌کنند. وی با بیان این که این عملیات از محور شهرک شیخ نجار صورت گرفت، گفت: با بارپس‌گیری این شهرک، فاصله نیروهای سوری از این محور با شهر راهبردی الباب به 6.5 کیلومتر رسید.
 
 شهرک «طومان» را در شرق حلب آزاد شد
 
به گزارش فارس، با آزادسازی شهرک طومان مقدار مساحت پاکسازی شده در شرق استان حلب در یک هفته گذشته به 90 کیبومتر مربع افزایش یافت.

تاکنون شهرک‌های «اعبد،شامرا»، «برلهین»، «صوران»، «سرجه صغیره»، «سرجه کبیره»، «المنطار»، «خان حفیره»، «سربس»، «ام العمد»، «حسامیة»، «تل رحال»، «مران»، «رسم العلم»، «الدرعیه». «الشیخ دن». «المشیرفه». «تل المشرفه». «المدیونه». «سلیمه». «خربشه». «عین الجحش» و «البریج» در شرق استان حلب پاکسازی شده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل