بازدید 2778

درخواست 75 نماینده برای استیضاح وزیر راه

کد خبر: ۶۶۱۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷ 29 January 2017
نایب رییس کمیسیون عمران از حضور نیافتن عباس آخوندی در جلسه امروز کمیسیون متبوعش به دلیل مشکلات شخصی و خانوادگی و موافقت کمیسیون عمران با ارجاع تقاضای ۷۵ نماینده مجلس برای استیضاح وی به جلسه علنی مجلس خبر داد.

علیم یارمحمدی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: براساس اعلام معاونان ایشان که در جلسه استیضاح حضور داشتند اصلا قرار نبود که وزیر در جلسه حضور نیابد، اما به نظر می رسد به دلیل مسائل شخصی و خانودگی در نهایت نتوانست خود را به جلسه برساند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس افزود: حتی کمیسیون خلاصه سوال را به امید رسیدن ایشان به جلسه قرائت کرد و معاونان ایشان توضیحات مختلفی پیرامون سوالات و مسائل مطرح شده دادند اما وزیر به جلسه نرسید.

وی محورهای سوالات متقاضیان استیضاح را ۱۳ محور اعلام کرد و افزود: یکی از محورهای سیزده‌گانه استیضاح وزیر حادثه قطار سمنان و چالش‌های مربوط به صنعت حمل و نقل در بخش های مختلف است.

نایب رییس کمیسیون عمران رسیدگی به درخواست استیضاح وزیر راه و شهرسازی را در نوبت دستور کارهای صحن علنی مجلس دانست و اظهار کرد: تصمیم گیری در زمان در دستور کار قرار گرفتن استیضاح آخوندی به تصمیم هیات رییسه مجلس و صف دستورکارهای صحن علنی بستگی دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر