بازدید 2430

تاکید بر ضرورت تقویت و افزایش بودجه دفاعی کشور

نماینده مردم اورامانات در مجلس با طرح این سوال که علت عدم پرداخت حق ارشدیت نیروهای سپاه و ارتش چیست، خواستارتقویت بودجه دفاعی کشور شد.
کد خبر: ۶۶۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳ 29 January 2017
شهاب نادری در نشست علنی امروز (یکشنبه 10 بهمن) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به رئیس جمهور گفت: چرا علی رغم مساعد بودن شرایط ترانزیت در استان کرمانشاه اقدام جدی دراین زمینه صورت نمی گیرد و رفتار تبعیض آمیز دولت در حق اورامانات ادامه دارد.

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دستور ممانعت از واگذاری غیرقانونی پالایشگاه کرمانشاه به چه علت صورت گرفته است؟ باید به آن رسیدگی شود.

وی خطاب به رئیس جمهور و وزیر دفاع گفت: علت عدم پرداخت حق ارشدیت نیروهای سپاه و ارتش چیست؟ اینها اقتدار نظام هستند، همچنین نسبت به تقویت بودجه دفاعی کشور باید اقدام شود.

نادری خطاب به وزیر کشور گفت: شهرهای مرزی اغلب اقلام مغازه های خود را از کوله بری ها وارد می کنند اما نیروی انتظامی این را به عنوان قاچاق محسوب می کنند که خلاف قانون است.

وی در تذکری به وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی افزود: همکاری و همراهی خوبی بین نظام بانکی کشور و فعالان اقتصادی وجود ندارد، اگرچه بارها وزیر اقتصاد تاکید داشتند که تسهیلات مصنوعی از دست فعالان اقتصادی گرفته شود، اماهمچنان این معضل وجود دارد، از طرف دیگر وام های کارگشایی تعلق نمی گیرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم خطاب به رئیس جمهور گفت: عدم ابلاغ آیین نامه اجرایی و بخشودگی سود و جرایم وام های بخش کشاورزی زیر یکصد میلیون تومان جای سوال است که باید توضیحاتی ارائه شود.

وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی افزود: هنوز جاده های اورامانات به قتلگاه شبیه هستند و هیچ اقدامی برای توسعه آنها انجام نمی شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار