بازدید 2408

ترامپ به دنبال کسب امتیاز اقتصادی از جامعه مسلمانان است

نماینده خمینی شهر با تقبیح اقدام رئیس جمهوری آمریکا در منع ورود شهروندان ۷ کشور از جمله ایران به ایالات متحده ، گفت: باتوجه به سابقه تجارت ترامپ می توان گفت که دستور وی پایدار نخواهد بود و رئیس جمهوری آمریکا به دنبال کسب امتیاز از جامعه مسلمانان است.
کد خبر: ۶۶۱۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰ 29 January 2017
ترامپ به دنبال کسب امتیاز اقتصادی از جامعه مسلمانان است

سید جواد ابطحی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در واکنش به منع ورود اتباع هفت کشور به آمریکا گفت: اقدام رئیس جمهوری آمریکا با ادعای ظاهری قانون اساسی آمریکا در تناقض است و ما در همین رابطه واکنش چند قاضی فدرال را نیز مشاهده کرده ایم.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: نکته جالب اینجاست که ترامپ با خودش هم دچار پارادوکس است که در غیبت نام سعودی ها در فهرست رئیس جمهوری آمریکا علی رغم وجود قانون «جاستا» مشاهده می کنیم.

وی در ادامه با پیش کشیدن ثروت ترامپ گفت: رئیس جمهوری آمریکا سابقا تاجری بوده است که توانسته ثروت کلانی به چنگ آورد و به همه مسائل نگاه سود و زیان اقتصادی دارد.

ابطحی تصریح کرد: باتوجه به سابقه تجارت ترامپ می توان گفت که دستور وی پایدار نخواهد بود و رئیس جمهوری آمریکا به دنبال کسب امتیاز از جامعه مسلمانان آمریکا و حتی در آینده رنگین پوستان یا لاتین تبارها است.

وی با تاکید بر الزام دولت ایران بر حفظ حقوق شهروندان ایرانی گفت: ایرانیانی که مرتکب جنایت علیه ملت نشده اند باید به طور جدی مورد حمایت قرار گیرند و سکوت دولت قابل پذیرش نیست.

این نماینده مجلس دهم گفت: ایران اسلامی با آغوش باز پذیرای هموطنانمان در آمریکا است و امکانات جهت بازگشت این عزیزان در سریع ترین زمان باید فراهم شود.

وی در انتها گفت: بازگشت دانشمندان و تکنسین های ایرانی به میهن اتفاقی است که برای صنایع و تکنولوژی آمریکا گران تمام خواهد شد.

پایان پیام/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل