بازدید 2684

دوران دیوار کشی ها تمام شده است

کد خبر: ۶۶۱۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸ 29 January 2017
 دیوار بین مکزیک و آمریکا به سرنوشت دیوار برلین دچار می شود/ دوران دیوار کشی ها تمام شده است

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت گفت: تصمیمات اخیر ترامپ نشان دهنده تصمیم اشتباه مردم آمریکا انتخابات الکترال2016 است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: ترامپیسم آمریکا را وارد انزواگرایی کشنده ای شده است که موجب ایجاد شکاف میان واشنگتن و شرکای غربی شده است.

وی در ادامه افزود: منع ورود شهروندان ایرانی از ورود خاک ایالات متحده موجب متضرر شدن هموطنان ما نمی شود بلکه آمریکا از دستور ترامپ به شدت ضرر می بیند.

عضو کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس گفت: ایرانیان در سمت های حساس اقتصاد و تکنولوژی آمریکا حضور دارند و غیبت این عزیزان براساس دستور رئیس جمهوری ایالات متحده منجر به اخلال در صنایع کلان و خرد آنها می شود.

وی تصریح کرد: فشار مراکز اقتصادی و حتی علمی اتفاقی است که ظرف روزهای آینده ترامپ را مجبور به عقب نشینی خواهد کرد.

جعفرزاده ایمن آبادی با بیان این که تهران حق مقابله به مثل با دستور ترامپ را برای خود محفوظ می داند  ، گفت: اقدام رئیس جمهوری آمریکا اتفاقی غیرانسانی است که از دوران برده داری آمریکا به ارث مانده است.

وی با پیش کشیدن مساله کشیدن دیوار مرزی آمریکا با مکزیک و اشاره به دیوار برلین گفت: در سال های جنگ سرد شاهد کشیده شدن دیواری در برلین بودیم که با فروپاشی اتحادیه جماهیر شوروی هم این دیوار برچیده شد اما ساکنین برلین غربی و برلین شرقی از آن دوران به بدی یاد می کنند.

این نماینده مجلس دهم در ادامه گفت: ترامپ در مسیری حرکت می کند که بین ملت ها دیوار کشی کرده و در نهایت منجر به شورش های اجتماعی لاتین تبارها و مردم مکزیک که اتفاقا اقلیت زیادی هم هستند ، خواهد شد.

وی در انتها گفت: دوران دیوارکشی ها سال هاست که به اتمام رسیده است و ترامپ با اقداماتی که انجام می دهد حجم نفرت مردم آمریکای لاتین و کشورهای دیگر را نسبت به خود افزایش می دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار