بازدید 3719

بکام:درمنچستر تحقیرمان می‌کردنداماخبری ازتعرض جنسی نبود

دیوید بکام می‌گوید هیچ یک از اتفاقات تلخی که در برخی از باشگاه فوتبال انگلیس در مورد تعرض جنسی به کودکان رخ داد، در دوران حضور او در منچستریونایتد وجود نداشت هر چند او ضربه‌های روحی دیگری در زمان حضورش در جمع شیاطین سرخ دریافت کرد.
کد خبر: ۶۶۱۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴ 29 January 2017
ستاره پیشین شیاطین سرخ تأکید کرد تنها تجربه تلخی که از دوران حضورش در اولدترافورد دارد، آنهایی است که شخصیت او را خرد می‌کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، دیوید بکام می‌گوید هیچ یک از اتفاقات تلخی که در برخی از باشگاه فوتبال انگلیس در مورد تعرض جنسی به کودکان رخ داد، در دوران حضور او در منچستریونایتد وجود نداشت هر چند او ضربه‌های روحی دیگری در زمان حضورش در جمع شیاطین سرخ دریافت کرد.

اخیراً برخی از بازیکنان پیشین فوتبال انگلیس اعتراف کرده‌اند که در دوران حضورشان در آکادمی‌های فوتبال قربانی تعرض جنسی واقع شده‌اند که افشاگری در این خصوص بازتاب گسترده‌ای در فوتبال جزیره داشته است.

بکام در این خصوص گفت: چیزی‌هایی که رخ داده‌اند شرم‌آور هستند و باید فکری به حال‌شان کرد با این حال ما در منچستریونایتد هرگز چنین چیزهایی را تجربه نکردیم. شاید نزدیک‌ترین ضربه روحی که آنجا خوردیم، همان کاری بود که برخی از اعضای حرفه‌ای آن تیم در حق‌مان انجام دادند. اگر ما از صف خارج می‌شدیم، ما را مجبور می‌کردند وسط رختکن و جلوی قهرمانان‌مان حرکات موزن مضحکی انجام دهیم.
بکام:درمنچستر تحقیرمان می‌کردنداماخبری ازتعرض جنسی نبود
بکام افزود: انجام آن کارها ما را تحقیر می‌کرد اما بیش از آن دیگری چیزی نبود، البته آن تنبیه‌ها هم فقط برای این بود که ما درس‌مان را یاد بگیریم. در منچستریونایتد هرگز تخلفی صورت نگرفت. من دوست دارم که تصور کنم که اتحادیه فوتبال انگلیس دارد هر کاری از دستش برمی‌آید انجام دهد تا از صحت و سقم ماجرای تعرض جنسی به بازیکنان آکادمی‌ها مطلع شود. دوست دارم باور کنم که باشگاه‌ها هم دست همکاری می‌دهند تا چنین مشکلاتی برطرف شوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل