بازدید 1750
شجاعی عنوان کرد:

سیاستمان ائتلاف با طرفداران «روحانی» است

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه گفت: سیاست ما تداوم ائتلاف با اصلاح‌طلبان و طرفداران دولت روحانی است، اما ممکن است شرایط دیگری برای ارائه لیست جدا پیش بیاید.
کد خبر: ۶۶۱۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵ 29 January 2017
اسماعیل شجاعی سخنگوی حزب اعتدال و توسعه ، درباره زمان برگزاری کنگره سراسری این حزب، گفت: با توجه به نزدیک شدن به فضای انتخابات تصمیم گرفته شد کنگره سراسری حزب به بعد از انتخابات موکول شود.

شجاعی درباره فعالیت‌های انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه اظهار کرد: هنوز به صورت مشخص ستاد انتخابات حزب تشکیل نشده، اما در مورد انتخابات شوراها بررسی‌هایی در شهرستان‌ها انجام شده  و کاندیداهای مختلف را بررسی کردیم. در مجموع حزب با آمادگی کامل  مهیای ورود به انتخابات ریاست‌جمهوری و انتخابات شورای شهر است.

سخنگوی حزب اعتدل و توسعه درباره نحوه فعالیت حزب متبوعش در انتخابات سال آینده، گفت: ما به ائتلاف با شورای سیاست‌گذاری فکر می‌کنیم، اما هنوز برنامه مشخصی برای ائتلاف پیش نیامده  است.

وی افزود: فضای کلی حاکم بر حزب، حرکت در چارچوب ائتلاف است، اما تاکنون جلسه مشترکی با احزاب اصلاح‌طلب و یا اعتدالگرایان نداشتیم.

شجاعی درباره احتمال ارائه لیست جدا توسط حزب اعتدال و توسعه برای انتخابات شورای شهر، بیان کرد: این مسئله بستگی به شرایط دارد. سیاست ما تداوم ائتلاف با دوستان اصلاح‌طلب و طرفداران دولت آقای روحانی است، اما ممکن است شرایط دیگری هم پیش بیاید.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه درباره برنامه‌های این حزب در انتخابات ریاست‌جمهوری، خاطرنشان کرد: فعالیت خاصی در این زمینه انجام نشده است. حزب برنامه‌های خودش از جمله توسعه تشکیلاتی در استان‌ها و شهرستان‌ها را دنبال می‌کند.
منبع: تسنیم
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها