بازدید 2663
شاکری خبر داد:

نشست جبهه مردمی نیروهای انقلاب با ۴ تشکل اصول‌گرا

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی از برگزاری جلسات ۴ تشکل اصول‌گرا با برخی اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۶۶۱۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲ 29 January 2017
مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری جلسات تشکل متبوعش با معاون اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در این جلسه درباره سازوکارهای این جبهه و کارهایی که جمعیت جانبازان می‌تواند در قالب این جبهه انجام دهد، بحث و تبادل‌نظر شد.

وی با بیان اینکه در جلسه با معاون اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی پیشنهاداتی درباره نحوه ورود به انتخابات و نواقصی که در دوره‌‌های گذشته انتخابات وجود داشته، ارائه کردیم، افزود: در این جلسه تاکید شد که گروه‌های همسو با جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی باید پیشنهادات خود را برای بهبود روند تاثیر‌گذاری این جبهه در فضای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور ارائه کنند.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی به جلسه اعضای شورای مرکزی جبهه تحول‌خواهان(جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی، جمعیت ایثارگران و جمعیت خدمتگزاران) با حسین فدایی اشاره کرد و گفت: این جلسه در راستای وحدت بیشتر نیروهای انقلابی و حضور در جبهه مردمی نیروهای انقلاب بود.
منبع: تسنیم
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار