بازدید 1865

لندن بزرگ‌ترین راهپیمایی را علیه ترامپ برگزار می‌کند

فعالان انگلیسی از مردم خواسته‌اند همزمان با سفر رییس‌جمهور جدید آمریکا به این کشور در اواخر سال جاری میلادی، بزرگترین راپیمایی اعتراضی را در لندن برگزار کنند.
کد خبر: ۶۶۱۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲ 29 January 2017

فعالان انگلیسی از مردم خواسته‌اند همزمان با سفر رییس‌جمهور جدید آمریکا به این کشور در اواخر سال جاری میلادی، بزرگترین راپیمایی اعتراضی را در لندن برگزار کنند.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه ایندیپندنت، پس از آنکه ترزا می، نخست وزیر انگلیس اعلام کرد دونالد ترامپ، رییس‌جمهور آمریکا دعوت ملکه الیزابت را برای سفر به این کشور پذیرفته، فعالان ضد ترامپ در رسانه‌های اجتماعی خواستار راهپیمایی در خیابان‌های لندن شدند.

بسیاری از مردم به این اطلاعیه که در جریان کنفرانس خبری مشترک روز جمعه در کاخ سفید اعلام شد با خشم و عصبانیت واکنش نشان دادند.

"تام لندن" یکی از کابران در توئیتر نوشت: هنگامی که ترامپ به انگلیس آمد بیایید بزرگ‌ترین راهپیمایی را در لندن برگزار کنیم تا به او و جهان نشان دهیم که مردم انگلیس از ترامپ استقبال نمی‌کنند.

رونی جویس نیز نوشت: آفرین به ملکه برای دعوت از ترامپ به کشورمان! هنگامی که ترامپ به انگلیس آمد باید بزرگ‌ترین راهپیمایی را که تاکنون برگزار شده سازماندهی کنیم. لندن را کاملا تعطیل کنید.

کوین ویلشر در فیس‌بوک نوشت: به نظر می‌رسد که اعتراضات بیشتری را در لندن مشاهده خواهیم کرد.

در حال حاضر یک رویداد فیس‌بوکی به منظور سازماندهی راهپیمایی تحت عنوان «ایستادگی در برابر نژادپرستی» برای اعتراض به سفر ترامپ به انگلیس ایجاد شده است. این راهپیمایی موقتا برای اول ژوئیه سازماندهی شده اما هنگامی که زمان دقیق سفر ترامپ به انگلیس تایید شود زمان این راهپیمایی نیز تغییر خواهد کرد.

گروه‌های «توقف جنگ»، «انجمن مردم» و «کمپین خلع تسلیحات اتمی» نیز از این رویداد حمایت کرده و از مردم خواستند تا با نژادپرستی، تبعیض جنسی و تعصب ترامپ مخالفت کنند.

در شرح این رویداد آمده است: میلیون‌ها تن در انگلیس با دعوت از ترامپ برای سفر رسمی به لندن مخالفند. نباید به نظر برسد که گویی دولت ما ایده‌ها و سیاست‌های ترامپ را تایید و تحسین می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس