بازدید 2721
۱

اتهام بزرگ تیم مسعود به داور یونانی

مدیر فنی تیم پانیونیوس یونان در مصاحبه‌ای عجیب اتهام بسیار بزرگی به داور بازی این تیم برابر آستراس در هفته هجدهم سوپر لیگ یونان وارد کرد.
کد خبر: ۶۶۱۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷ 29 January 2017
مدیر فنی تیم پانیونیوس یونان در مصاحبه‌ای عجیب اتهام بسیار بزرگی به داور بازی این تیم برابر آستراس در هفته هجدهم سوپر لیگ یونان وارد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، نیکولاس زامانی، مدیر فنی تیم فوتبال باشگاه پانیونیوس آتن پس از تساوی بازی روز گذشته (شنبه) برابر تیم آستراس گفت: من الان حرف‌هایی را باید مطرح کنم. نمی‌خواهم درباره یک پنالتی که برای پانیونیوس گرفته نشد، حرفی بزنم. صحبتی هم درباره مسائل دیگر مربوط به پانیونیوس و باشگاه ندارم. می‌خواهم به صورت دقیق درباره داور حرف بزنم. داوری که حرف خاصی را خطاب به بازیکنان پانیونیوس زد. او به کوربی (کاپیتان پانیونیوس) گفت: تیم ایانینا بلیت لیگ اروپا را به دست خواهد آورد و نه تو! این حرف او خطاب به تیم پانیونیوس خجالت‌آور است. ما این قضیه را به صورت قانونی در فدراسیون فوتبال یونان دنبال خواهیم کرد.
اتهام بزرگ تیم مسعود به داور یونانی
تیم پانیونیوس آتن با در اختیار داشتن مسعود شجاعی، ملی‌پوش ایرانی در فصل گذشته سوپر لیگ یونان مجوز صعود به لیگ اروپا را به دست آورده بود اما با شکایت باشگاه ایانینا و ارائه مدارک محرمانه به یوفا از شرکت در این رقابت‌ها محروم و این تیم جایگزین یاران شجاعی شده بود. اتهام جدید مدیر فنی تیم پانیونیوس به داوران یونانی نشان از برنامه‌ریزی برای حذف دوباره این تیم از لیگ اروپا در صورت کسب سهمیه را دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خیر گزاری محترم.چرا برای شجاعی تبلیغ می کنید.؟! لطفا کار تبلیغ برای شجاعی را واگزار کنید.به مدیر تبلیغات ایشان. از ان گذشته اکنون ایشان دیگر بازیکنان تیم ملی ایران نیستند.فعلا شجاعی بازیکنان را دیو فردا است. مشخص نیست که وی دوباره به تیم ملی ایران دعوت شود یا نه .پس تا ان زمان ایشان بازیکنان تیم ملی فوتبال نیستند .لطفا دقت کنید وبی جهت ایشان را به تیم ملی فوتبال نچسبانید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار