بازدید 2622

مانه پنالتی خراب کرد،کلوپ خوشحال شد

در حساس ترین بازی از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آفریقا ، دو تیم نامدار و قدرتمند قاره سیاه یعنی سنگال و کامرون به مصاف هم رفتند.
کد خبر: ۶۶۱۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰ 29 January 2017
سنگال و ستارگانش با جام ملت های آفریقا خداحافظی کردند.

به گزارش تابناک ورزشی،در حساس ترین بازی از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آفریقا ، دو تیم نامدار و قدرتمند قاره سیاه یعنی سنگال و کامرون به مصاف هم رفتند. پس از قدرتنمایی سنگال در مرحله گروهی، اکثر کارشناس ها و فوتبالدوستان شانس قهرمانی این تیم پرستاره را بیشتر از هر تیم دیگری می دانستند.

همانطور که انتظار می رفت، دو تیم بازی محتاطانه ای را در پیش گرفتند و یکدیگر را محک می زدند. قدرت دو تیم برابر بود و موقعیت خطرناکی روی دروازه ها ابجاد نمی شد. نیمه اول بدون گل به اتمام رسید. در نیمه دوم هم اتفاق خاصی نیفتاد تا بازی وارد وقت های اضافه شود. ماراتن 120 دقیقه ای دو تیم بدون باز شدن یکی از دروازه ها به ضربات حساس و تعیین کننده پنالتی کشیده شد.

در حالی که سنگال 4 پنالتی خود را گل کرده بود، سادیو مانو بهترین بازیکن این تیم با خراب کردن ضربه پنجم پنالتی، رویای قهرمانی سنگال را به باد داد و وینسنت ابوباکار با گل کردن پنالتی آخر، کامرون را راهی مرحله نیمه نهایی کرد.
مانه پنالتی خراب کرد/کلوپ خوشحال شد
به این ترتیب مانه به زودی به ترکیب لیورپول بازخواهد گشت و با توجه به شرایط نه چندان خوب این تیم،بهترین خبر برای کلوپ است.



تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار