بازدید 6957

اختلاف برسر قطعه زمين پاسداران جان پيرمرد را گرفت

کد خبر: ۶۶۱۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷ 29 January 2017
پيرمرد ٦٥ ساله در درگيري با خريدار يك قطعه زمين در منطقه پاسداران و عدم توافق مالي به قتل رسيد. در ساعت ١٣:٠٠ روز دوم بهمن ماه امسال، يك فقره درگيري در يك مجتمع تجاري در محدوده ميدان نوبنياد به كلانتري ١٦٤ قائم اعلام شد.
 
به گزارش اعتماد، با حضور ماموران در محل و انجام تحقيقات اوليه مشخص شد فردي به نام حسين. ع (٦٥ ساله) به عنوان فروشنده يك قطعه زمين در منطقه پاسداران از حدود دو سال پيش با شخصي به نام رمضان. هـ (٤٨ ساله) به عنوان خريدار اختلاف مالي پيدا كرده و پس از گذشت دو سال از اين موضوع و در زمان انتقال سند مالكيت زمين، با خريدار درگير شده و نهايتا پيكر نيمه جانش در حالي كه از ناحيه پشت سر دچار جراحت شديدي شده بود، در پلكان مجتمع تجاري پيدا شده است. 
 
در مورخه سوم بهمن سال جاري از بيمارستان شهيد چمران به كلانتري ١٦٤ قائم اعلام شد كه با وجود انجام تمامي اقدامات درماني، حسين. ع به علت شدت جراحت وارده فوت كرده است، با اعلام خبر به قاضي كشيك ويژه قتل و تشكيل پرونده مقدماتي با موضوع فوت مشكوك، به دستور بازپرس شعبه ششم دادسراي ناحيه ٦ تهران، پرونده جهت رسيدگي در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.
 
كارآگاهان اداره دهم پليس در نخستين مرحله به تحقيق از رمضان. هـ پرداختند، البته او منكر هرگونه دخالت در مرگ متوفي شد، اما وكيل متوفي با حضور در اداره دهم پليس آگاهي عنوان داشت: متوفي طي درگيري با رمضان. هـ   و توسط او به قتل رسيد.  پس از اين تصاوير به دست آمده از دوربين مداربسته نشان داد كه متوفي به همراه وكيل خود و رمضان. هـ در زمان پايين آمدن از مجتمع تجاري هستند كه ناگهان مقتول و رمضان. هـ با يكديگر درگير شده و در يك لحظه رمضان با چاقوي همراهش ضربه‌اي به پشت گردن مقتول وارد مي‌كند كه همين ضربه باعث مرگ و ارتكاب جنايت مي‌شود.
 
رمضان. هـ پس از روبه‌رو شدن با تصاوير به دست آمده از لحظه جنايت چاره‌اي جز اعتراف و بيان حقيقت نداشت، صراحتا به ارتكاب جنايت اعتراف و عنوان داشت: از شدت ترس به طبقه بالا بازگشتم، چاقو را داخل سطل آشغال انداختم و به داخل دفترخانه بازگشتم و وانمود كردم كه منتظر آمدن متوفي هستم. سرهنگ كارآگاه حميد مكرم، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، گفت: با توجه به دلايل و مدارك به دست آمده، گواهي شاهد صحنه جنايت و نهايتا اعتراف صريح متهم، قرار بازداشت موقت از سوي بازپرس پرونده صادر و متهم در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی