بازدید 10644

همکاری همراه اول در ارائه کنتور هوشمند گاز

کد خبر: ۶۶۱۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷ 29 January 2017
همراه اول و شرکت ملی گاز ایران جهت هوشمندسازی کنتورهای گاز کشور بر بستر اینترنت اشیا (IoT)، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول، به عنوان اپراتور پیشگام در صنعت اینترنت اشیا و شهر هوشمند، با امضای تفاهم نامه ای با شرکت ملی گاز ایران در خصوص هوشمندسازی کنتورهای گاز کشور بر بستر اینترنت اشیا (IoT)، گام بزرگی را در جهت مدیریت هرچه بهتر انرژی در کشور برداشته است.

در همین راستا، همراه اول به منظور فراهم‌ سازي بستر مناسب براي هوشمندسازي کشور، در حال توسعه بزرگترين زيرساخت نرم افزاري و همچنين پلتفرم لازم جهت پياده ‌سازي اينترنت اشيا و شبکه‌‎ هاي کم‌ مصرف با پوشش گسترده (LPWAN) در کشور است.

یکی از این راهکارها استفاده از کنتورهايی است که به صورت روزافزون در سراسر دنيا مورد استفاده صنايع مربوط به انرژي قرار گرفته‌ است؛ اين کنتورها با هزينه کاملأ به صرفه، امکان جمع آوري و انتقال داده هاي مربوط به مصرف هر واحد را بر بستر ارتباطات همراه فراهم آورده است.

با اجرای این طرح ملی و بهینه سازی الگوهای مصرف، کمک شایانی به امکان کاهش هزینه ‏های مصرفی و مديريت هرچه‌ بهتر محيط پيرامون برای شرکت ها و خانوارها فراهم می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل